Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-06, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Zeki berättade det för Christina när de var tillsammans på Gränslandet vad Peter hade sagt och sen de gick tillsammans till produktionen efter det. Så har jag förstått det hela.
Christina kunde ju undviket det och räddat kvar Peter.
Peter är 67 år och uppvuxen med att det hette negerbollar.
2023-04-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Jo men det beror ju på exakt vad Zeki sa till Christina! Tror knappast han berättade som det var att Peter ville hylla henne för att hon var så duktig. Jag tror han fick Christina att tro att Peter sagt ordet i en nedlåtande ton, och då är det väl klart att hon blev sur i så fall!
2023-04-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Alla spår av Zekis frisörkarriär leder till Vällingby och jag har svårt att se att någon pendlar Slöddertälje Vällingby för att klippa hår. VD kallar han sig också.
Märkligt att frisörsalongen ligger i Vällingby centrum.
2023-04-06, 16:48
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Lag Syd och Lag N-ord
fyndigt Bästa robinsoninlägg någonsin
2023-04-06, 16:54
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Alla spår av Zekis frisörkarriär leder till Vällingby och jag har svårt att se att någon pendlar Slöddertälje Vällingby för att klippa hår. VD kallar han sig också.
Okej. Han kallar sej VD...Vem faen kallar sej själv VD för en frisersalong!? En verkställande direktör med andra ord. Karlen har ju storhetsvansinne.
Är ändå inte förvånad över detta. Hela han lyser ju av egoism, självbelåtenhet & noll sympati för andra människor. Typ: Peta honom på nästippen & du får en jävligt hård rak höger på käften.
2023-04-06, 17:55
Medlem
Citat:

Fast han har ju frisersalongen som helägt AB med 7st anställda.
2023-04-06, 18:14
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Fast han har ju frisersalongen som helägt AB med 7st anställda.
Ja men ändå lite märkligt, i TV4s Robinson är det mera regel än undantag att lyfta upp deltagarnas yrkestitlar. En telefonförsäljare blir säljchef m.m. Nå, kanske inget att fundera över men jag tvivlar på att någon som bor i Slöddertälje pendlar till Vällingby för att jobba som frisör vilket är den titel Zeki har i programmet.
2023-04-06, 19:20
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Aha, försökte hitta hans profil förut, men lyckades inte. Har du länk eller screenshot?

Tyvärr. Det fladdrade förbi i mitt flöde
2023-04-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66

Det produktionen borde ha gjort är att ha låtit Peter förklara sig (hur kan produktionen ens lita på något Zeki säger?) och sen låta Christina avgöra om Peters ursäkt är godtagen eller inte. Christina verkar ha en god självkänsla och kunna släppa saker, så om hon hört det från Peters perspektiv och inte från Zeki så tror jag att Peter hade fått stanna.
2023-04-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Försöker Fabian vara rolig när han pratar om att han är gud gåva till alla kvinnor?
Jag tror han säger det lite med glimten i ögat? Annars är det bara pinsamt.
2023-04-06, 19:34
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Det produktionen borde ha gjort är att ha låtit Peter förklara sig (hur kan produktionen ens lita på något Zeki säger?) och sen låta Christina avgöra om Peters ursäkt är godtagen eller inte. Christina verkar ha en god självkänsla och kunna släppa saker, så om hon hört det från Peters perspektiv och inte från Zeki så tror jag att Peter hade fått stanna.

Håller med! Christina verkar vara en redig och härlig tjej och hon och Peter hade säkert kunnat försonas framför kamerorna, men hur fan kunde produktionen lita på Zeki??? För det gjorde de ju uppenbarligen eftersom Peter tvangs åka hem i stort sett utan förklaring. Zeki Demir bara lyser av skevhet och oärlighet, en första klassens fulspelare, som det visat sig.
2023-04-06, 19:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Åldersskillnaden mellan Milf-Strand och hennes vuxna barn? är den hela 15 år?

Barnbarnet såg ut att vara 10 år, fullständigt orealistisk familj

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in