Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-06, 14:28
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Tycker hon är sjukt löjlig med sina blatte-moves och blatte-grimaser! Töntig!!
Kunde inte sagt det bättre själv. Hon är grymt störig i sina försök att passa in i lag Nord. Fjanten Erik, som höjde sig själv till skyarna, är enbart en gubbsjuk patetisk nolla som svassar runt & bröstar upp sej för henne. Herregud vad pinsamt!
2023-04-06, 14:29
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
"Som man bäddar får man ligga" passar henne bättre. Hon hade behövt ett rejält ligg!

Hmmm - kanske det. Hon verkar dock vara en skör personlighet så jag tvivlar - fint med empati för sina lagkamrater i Robinson fast empati i valsituationer är knappast bra i en dokusåpa som dessutom är en tävling.
2023-04-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Kunde inte sagt det bättre själv. Hon är grymt störig i sina försök att passa in i lag Nord. Fjanten Erik, som höjde sig själv till skyarna, är enbart en gubbsjuk patetisk nolla som svassar runt & bröstar upp sej för henne. Herregud vad pinsamt!

Gubbsjuk delux, så det blir så pinsamt. Han måste skämmas nåt jävulst nu hemma.
Så jäkla löjligt qtt skicka hem någon som råkat säga N-ordet. Tv4 är så bajsnödig
2023-04-06, 14:40
Medlem
Bakarettans avatar
Fabian...Vilken jävla stolle.
Viftar med prideflaggan i sin presentation och gillar tjejer!? Ser tydligen sej själv som gudarnas gåva till det motsatta könet.
Älskar att dammsuga...
Mitt råd till honom:
Sug ut dej ur Robinson, gå & klipp dej & skaffa dej en push-up BH.
Som den mogna kvinna jag är skulle jag inte ta i honom med en vadderad tång ens.
Inte konstigt han är ensamstående.
2023-04-06, 14:43
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Så jäkla löjligt qtt skicka hem någon som råkat säga N-ordet. Tv4 är så bajsnödig
Exakt!👍
2023-04-06, 15:00
Medlem
Bakarettans avatar
Hela Tv4 & mainstream media består av PK idioter.
Att Peter fick direktbiljett hem för att han sagt ett "fult" ord enligt det politiskt korrekta landet Sverige förvånar mig inte ett skit. Är det så att Zeki var den som skvallrade för prod. förvånar det inte mig heller för den delen.
Zeki representerar en stor del av den attityd som kallas det "omvända rasistkortet".
Dvs du som etnisk svensk ska hålla käften medans invandrare tillåts kalla etniska svenskar för diverse otrevliga glåpord.
Jag själv använder orden neger, negerboll, kinapuffar mm.
Just det ja, jag gillar Christina, Anna & Elin i Gränslandet. Anna har stigit i mina ögon sen hon anlände dit.
Marcus i lag syd behöver tagga ner.
2023-04-06, 15:15
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:

Tack!

Nu vet alla i Södertälje att Zeki är en omanlig golbög. Fy fan vad jag hatar tjallare! Det är den sämsta kategorin av människor (om vi undantar dem som informerar polisen om kriminella).

I Peters generation var dessutom negress inget nedlåtande ord utan användes mest i positiva sammanhang som "En snygg negress!" o s v. De som anno dazumal ville vara nedlåtande yxade till nåt betydligt värre än så.

Förstår att Christina blev upprörd dock, för i hennes generation har ordet fått en helt annan klang.

Zeki Demir, golbög och grisfitta med sjukliga manlighetskomplex, sannolikt pederast. Hoppas han får sin jävla frisersalong nerpissad!
2023-04-06, 15:18
Medlem
Det borde finnas någon form av skäms-filter som går in när Amanda och Erik förortspratar som två 13-åringar, så fruktansvärt pinsamt! Även golvläggaren föll in i barnsligheterna om än på en lite högre nivå då han iaf har förmågan att se hur det ligger till även om han rycks med i det.
Absolut i topp på det pinsammaste någonsin i Robinson.
2023-04-06, 15:24
Medlem
Citat:
Zeki berättade det för Christina när de var tillsammans på Gränslandet vad Peter hade sagt och sen de gick tillsammans till produktionen efter det. Så har jag förstått det hela.

Bedrövligt av dem båda!
Hur illa kan det va att bli kallad negress av en 70åring?! Det är ju hela deras generation som uttrycker sig så. För jävligt ärligt talat, måtte den där Zeki åka hem, hans humör är creepy
2023-04-06, 15:25
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Tack!

Nu vet alla i Södertälje att Zeki är en omanlig golbög. Fy fan vad jag hatar tjallare! Det är den sämsta kategorin av människor (om vi undantar dem som informerar polisen om kriminella).

I Peters generation var dessutom negress inget nedlåtande ord utan användes mest i positiva sammanhang som "En snygg negress!" o s v. De som anno dazumal ville vara nedlåtande yxade till nåt betydligt värre än så.

Förstår att Christina blev upprörd dock, för i hennes generation har ordet fått en helt annan klang.

Zeki Demir, golbög och grisfitta med sjukliga manlighetskomplex, sannolikt pederast. Hoppas han får sin jävla frisersalong nerpissad!

Håller fullständigt med dig. Vilket smuts han är, Zeki. Så kränkt. Jag kommer att jubla när han åker hem..
2023-04-06, 15:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Tack!

Alla spår av Zekis frisörkarriär leder till Vällingby och jag har svårt att se att någon pendlar Slöddertälje Vällingby för att klippa hår. VD kallar han sig också.
2023-04-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jag tycker dessutom det är sjukt stor skillnad på n*ger och n*gress som är mkt mer positivt och fint. Jag tror att Zeki sagt till Chrisitna att Peter sagt n*ger och inte n*gress!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in