Tycker hon är sjukt löjlig med sina blatte-moves och blatte-grimaser! Töntig!!
Kunde inte sagt det bättre själv. Hon är grymt störig i sina försök att passa in i lag Nord. Fjanten Erik, som höjde sig själv till skyarna, är enbart en gubbsjuk patetisk nolla som svassar runt & bröstar upp sej för henne. Herregud vad pinsamt!
"Som man bäddar får man ligga" passar henne bättre. Hon hade behövt ett rejält ligg!
Hmmm - kanske det. Hon verkar dock vara en skör personlighet så jag tvivlar - fint med empati för sina lagkamrater i Robinson fast empati i valsituationer är knappast bra i en dokusåpa som dessutom är en tävling.
Kunde inte sagt det bättre själv. Hon är grymt störig i sina försök att passa in i lag Nord. Fjanten Erik, som höjde sig själv till skyarna, är enbart en gubbsjuk patetisk nolla som svassar runt & bröstar upp sej för henne. Herregud vad pinsamt!
Gubbsjuk delux, så det blir så pinsamt. Han måste skämmas nåt jävulst nu hemma.
Så jäkla löjligt qtt skicka hem någon som råkat säga N-ordet. Tv4 är så bajsnödig
Fabian...Vilken jävla stolle.
Viftar med prideflaggan i sin presentation och gillar tjejer!? Ser tydligen sej själv som gudarnas gåva till det motsatta könet.
Älskar att dammsuga...
Mitt råd till honom:
Sug ut dej ur Robinson, gå & klipp dej & skaffa dej en push-up BH.
Som den mogna kvinna jag är skulle jag inte ta i honom med en vadderad tång ens.
Inte konstigt han är ensamstående.
Så jäkla löjligt qtt skicka hem någon som råkat säga N-ordet. Tv4 är så bajsnödig
Hela Tv4 & mainstream media består av PK idioter.
Att Peter fick direktbiljett hem för att han sagt ett "fult" ord enligt det politiskt korrekta landet Sverige förvånar mig inte ett skit. Är det så att Zeki var den som skvallrade för prod. förvånar det inte mig heller för den delen.
Zeki representerar en stor del av den attityd som kallas det "omvända rasistkortet".
Dvs du som etnisk svensk ska hålla käften medans invandrare tillåts kalla etniska svenskar för diverse otrevliga glåpord.
Jag själv använder orden neger, negerboll, kinapuffar mm.
Just det ja, jag gillar Christina, Anna & Elin i Gränslandet. Anna har stigit i mina ögon sen hon anlände dit.
Marcus i lag syd behöver tagga ner.
Peter Andersson
17 tim
·
Hej alla fb-vänner som följt mig i Robinson!
Vilken fantastisk resa att ha fått möjlighet att vara med i Robinson. Tufft och oerhört spännande för en man i sina bästa år.😂
Det är många som undrar vad som har hänt när jag lämnade Robinson av personliga skäl. För att stilla er nyfikenhet kommer här den sanna förklaringen.
- Efter den första tävlingen åkte båda lagen i var sin båt tillbaka till ön. Jag tyckte att Christina i Lag Syd presterade grymt bra och berömde henne men visste inte då hennes namn. Mina lagkamrater undrade vem jag menade och jag svarade då ”negressen” Tyvärr….😖.
Killen som ni vet att jag röstade ut och som hamnade i Gränslandet, lovade att hämnas på mig. Han berättade för Christina när hon hamnade i Gränslandet att jag sagt n-ordet om henne. Då görs en anmälan till produktionen. Där lyckades han😡.
Jag blev hemskickad med endast en förklaring att jag hade sagt n-ordet vid något tillfälle som jag inte ens kom ihåg när eller i vilket sammanhang.
Först efter 3 veckor och hemkommen berättade en av deltagarna som åkt ut, var och när jag uttryckt mig fel. Då slank poletten ner. Helt sjukt. Inte till henne och enbart när jag berömde henne.
Jag ångrar självklart mitt ordval. Borde veta bättre.😔 Numera uttrycker man sig inte med n- ord. Får skylla på min ålder….😖. Men ibland går det bara för långt.
Jag har bett Christina personligen om ursäkt. Hon är en stark och jättebra tjej.
Jag är definitivt inte en rasist!
Glad Påsk!🐣🐥
Tack!
Nu vet alla i Södertälje att Zeki är en omanlig golbög. Fy fan vad jag hatar tjallare! Det är den sämsta kategorin av människor (om vi undantar dem som informerar polisen om kriminella).
I Peters generation var dessutom negress inget nedlåtande ord utan användes mest i positiva sammanhang som "En snygg negress!" o s v. De som anno dazumal ville vara nedlåtande yxade till nåt betydligt värre än så.
Förstår att Christina blev upprörd dock, för i hennes generation har ordet fått en helt annan klang.
Zeki Demir, golbög och grisfitta med sjukliga manlighetskomplex, sannolikt pederast. Hoppas han får sin jävla frisersalong nerpissad!
Det borde finnas någon form av skäms-filter som går in när Amanda och Erik förortspratar som två 13-åringar, så fruktansvärt pinsamt! Även golvläggaren föll in i barnsligheterna om än på en lite högre nivå då han iaf har förmågan att se hur det ligger till även om han rycks med i det.
Absolut i topp på det pinsammaste någonsin i Robinson.
Zeki berättade det för Christina när de var tillsammans på Gränslandet vad Peter hade sagt och sen de gick tillsammans till produktionen efter det. Så har jag förstått det hela.
Bedrövligt av dem båda!
Hur illa kan det va att bli kallad negress av en 70åring?! Det är ju hela deras generation som uttrycker sig så. För jävligt ärligt talat, måtte den där Zeki åka hem, hans humör är creepy
Nu vet alla i Södertälje att Zeki är en omanlig golbög. Fy fan vad jag hatar tjallare! Det är den sämsta kategorin av människor (om vi undantar dem som informerar polisen om kriminella).
I Peters generation var dessutom negress inget nedlåtande ord utan användes mest i positiva sammanhang som "En snygg negress!" o s v. De som anno dazumal ville vara nedlåtande yxade till nåt betydligt värre än så.
Förstår att Christina blev upprörd dock, för i hennes generation har ordet fått en helt annan klang.
Zeki Demir, golbög och grisfitta med sjukliga manlighetskomplex, sannolikt pederast. Hoppas han får sin jävla frisersalong nerpissad!
Håller fullständigt med dig. Vilket smuts han är, Zeki. Så kränkt. Jag kommer att jubla när han åker hem..
Alla spår av Zekis frisörkarriär leder till Vällingby och jag har svårt att se att någon pendlar Slöddertälje Vällingby för att klippa hår. VD kallar han sig också.
Jag tycker dessutom det är sjukt stor skillnad på n*ger och n*gress som är mkt mer positivt och fint. Jag tror att Zeki sagt till Chrisitna att Peter sagt n*ger och inte n*gress!!