2023-04-06, 10:55
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
…Inga spelningar, inga samarbeten, inga inkomster, ingen merch, har inte värnat om AC varumärke.

Ja, vad hände med deras merch egentligen? Var väl något på gång innan han åkte in förra året. Där fanns ju en legit business att ta hand om.Hade inte ens behövt köra eget, använda en färdig marknadsplats som sköter betalning och lager, typ Spreadshirt. Sen ta med en bunt och sälja i samband med spelningar och fanträffar. Nya kollektioner vid nya album och singlar, osv.
Citera
2023-04-06, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Aa asså hon stör mig så grovt!! O att hon springer på intervju turné när A.C åker in o målar upp hnm som Pablo escobar är bara skrattretande. Att hon vill claima sig sj som både hans fru, groupie o manager är bara ännu ett tecken på hennes besatthet den har inga gränser, hon är psyk! Okej att hon ej kan prata om hans grejer för det är ett pågående ärende o hon vill passa sin tung ( för Gud vet vad hon kan ”råka” säga ) men va isf heller tyst om de hela, sitt nt o skrik ut ” JAG VET ABSOLUT INGENTING, jag är oskyldig o söt tjej som bara vill min man väl” BITCH PLEASE! du älskar att han är nerpundad! Du har lärt dig att det är enda sättet du kan ha kontroll över hnm är genom de.

Håller med om precis allt ovanstående. Asså psykopaten lyser verkligen igenom när hon spelar upp hans låtar. #FreeAlexFromAlva
Citera
2023-04-06, 10:58
Medlem
Citat:
Lång analys men here we go: Alex kommer dumpa henne när han ser intervjuerna. Fyfan vad skämmigt. Nu har han fått lite distans. Kär är ha ju inte och han kan fortsätta utnyttja henne vare sig de är ett par eller ej, hon är ändå hans hund. Hon försöker verkligen hävda sig som "manager" men måste vara världens sämsta manager då. Inga spelningar, inga samarbeten, inga inkomster, ingen merch, har inte värnat om AC varumärke. Asså snälla säg vad du gjort, lagt upp låtar på Spotify? Rensat hans inbox? Skäms hon inte ens för att claima HANS jobb? Alva har visat sitter golarbeteende och hybris när hon springer direkt som en skvallerkärring och golar ut deras liv så fort AC försvinner, även om hon i sin psykade hjärna tror att hon lyckas göra damage control. Hon vet sen sist hur ensam hon kommer stå i det här, hon har ingen. Att hon höll käften när det tog slut mellan dom, är för hon hade hopp att få tillbaka AC. Den dagen han bränt henne helt då jävlar kommer hon glappa och försöka exposa Alex.
Hon är timid hos Victor för att han är mer auktoritär och ser igenom henne o slickar inte henne medhårs, därför kan hon inte leka ball utan intar offerposition. Lokal saknar förmåga till djupare analys av paret o deras situation och där känner hon sig bekväm och visar mer sitt riktiga jag. Varför passar det nu helt plötsligt att göra intervjuer o skit? I samma noppriga kofta. Men innan har det varit såååå svårt att visa sig.
Plus Alva sluta göra Alex till ett offer att han är "sjuk" osv. Du själv borde ju fatta då att han är så pass jävla djupt i sin "sjukdom" att han saknar all förmåga att älska en annan värdigt, och inte ska lägga sin tid på en relation med en orre, han ska lägga in sig för att bli frisk för sina barn? ALLT annat är fel och du bidrar till det. Du bidrar till att 2 barn växer upp utan en pappa. Står du för det? De flesta som kommer ur ett missbruk på riktigt lämnar sitt gamla liv och falska polare bakom sig, dom fortsätter inte med samma slödder de pundat med, som Alva. Och ser du inte att problematiken går djupare än så, AC är narcissist och det är inte ett passerande tillstånd. Dessutom är han hebefil och gillar inte tjockisar.

HAHAHAHA on point!! 🎯 ”sämsta managern som inte kan fixa ett skit!” PREACH!
Ibland önskar jag att det fanns en gillaknap här på FB!! Hade gillat sönder så många inlägg 🤣

Hahaha asså vet du hur mkt jag skratta när hon sa ”innan vi ens började med youtube har jag varit Alex manager i 3,5 år!” ASSÅÅÅ!! I hennes lala världen har dom alltså varit tillsammans över 3,5 år o innan dess var hon hans manager redan i 3,5 år så hon påstår att dom känt varandra i 7 år, de menas med andra ord när Alva va 15/16 år isch? HAHAHAHA jag kan inteeee!! Det roliga är dom har nt ens varit tillsammans över 3 år. Finns t.o.m. en video tror jag ”Alva introducerats” ifrån 2021 haha o dom var dom mer lr mindre på dejtingsnivå! Hahaha asså skulle kunna säga så mkt mer men pallar ej outa! Men hon är en MYTOMAN!!! ALVA ALEX SA ÖPPET ATT HAN MÄRKTE ATT HAN BLEV ”KÄR” ( läs kunde kontrolls dig ) NÄR DU HADE ÅKT ÖVER HALVA STAN FÖR ATT FÖRST KÖPA BLÅA TILL HNM FÖR ATT SEDAN TA SIG DIT HAN VAR ÅT HELVETE HOS EN ANNAN TJEJ O LÄMNADE DOM BLÅA TILL HNM!! Som du säger A.C är narcissist o han såg direkt vad hon är kapabel till att göra utan att dom ens är tillsammans, vad skulle hon då INTE göra om dom va tillsammans 😂😂😭
Citera
2023-04-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Har sagt dehär i ett år nu minst

O du har haft så fruktansvärt rätt!! 🙌🏽
Citera
2023-04-06, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treskoporoboy
"Aa Aa" "Asså förståru" "Alex" "Alex" "Alex" sättet hon ler på & stoltheten i hennes ögon när hon visar Alex låtar för Lokal är fan skrämmande. NÄR I HELVETE ska hon förstå att han inte bryr sig om henne? "Vi jobbade på limitless i nästan två år" Vad hade du för roll i det albumet Alva?
"jAg ocH aLeX hAr SnAcKaT oM aTt GöRa eN dOkUmEnTÄr" Det skulle väcka minnen ifrån den gamla klassikern -Dom kallar oss mods.
Herregud, har du duckat samarbeten? Med vilka Alva? Det är så satans tröttsamt att höra henne prata om sina alkoholproblem, ALLT för att hålla sig relevant. Lokal är en jävel på att boosta hennes ego i varje fall, det ska han ha.

HAHAHA sa hon så?? Om dokumentär? Orkade nt ens kolla klart på den där intervjun hennes häxskratta störde mig. Han Loka brunn verkar ju se ju upp t Alex o sugen på Alva 🤡🤢
Citera
2023-04-06, 11:06
Medlem
Alva ser ut som att hon varit vaken i en vecka och inte lyckats få ut sprutan med heroin ur armen ännu.
Citera
2023-04-06, 11:07
Medlem
PengHattars avatar
Hur många ggr drog Alva fingret under sin näsa i intervjun me Lokal? Så genomskinligt tjackig att de ens kan me att lägga ut
Citera
2023-04-06, 11:24
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Haha fråga så ska jag svara! Kan säga att Alex röker allt som går på folie, det fanns ngt i Norrköping som hette kristaller som han var helt besatt av som han började skjuta till slut…. Oxy på folie, heroin på folie, kokar ladd t stenar ( han är värdelös på det dock o blir grinig om ngn säger åt hnm att han ej kan o slösar på laddet ) han GÖMMER knark ifrån sina rush polare, han liksom stachar en del åt sig sj o tar ifrån dom andra o sen går han iväg o tar sitt egna när dom andra har slut o e helt abbsade. Men som sagt ask and I will answer 🤪

Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Kan det ha med de ökända guldtackorna att göra? Va ju dedär snubbarna han va med då. Grejen med att de sökte företagskonton osv va väl inte i Januari eller?

Jo det var i samma veva som Göteborg och guldet som det söktes företagskonton.
Citera
2023-04-06, 11:50
Medlem
Hon ser bra gammal och sliten ut asså, förstår varför hon har en miljon filter, riktig skräcködla 😂 om Alex får fängelse så lovar jag att hon kommer börja me OF och att sälj sig själv troligtvis till blinda
Citera
2023-04-06, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Ja, vad hände med deras merch egentligen? Var väl något på gång innan han åkte in förra året. Där fanns ju en legit business att ta hand om.Hade inte ens behövt köra eget, använda en färdig marknadsplats som sköter betalning och lager, typ Spreadshirt. Sen ta med en bunt och sälja i samband med spelningar och fanträffar. Nya kollektioner vid nya album och singlar, osv.
spelningar? Tror inte denna AC som kallar sig artist, någonsin haft en spelning! Han kan fan inte ens sina texter ens, varit så nerpundad varenda gång han satt sin fot i studion! Kan inte minnas en enda gång han haft en spelning överhuvudtaget, (räknar inte Malou)
Rätta mig om jag har fel? Men han gör allt man absolut INTE ska göra, om man ens vill tjäna det minsta lilla på musik!
Citera
2023-04-06, 12:09
Medlem
Citat:
Håller med om precis allt ovanstående. Asså psykopaten lyser verkligen igenom när hon spelar upp hans låtar. #FreeAlexFromAlva
Har sagt det förr och säger det igen: Alva kan komma att bli en mkt farlig människa med tiden. Hon har feta psykopat vibbar! Menar då inte ”pundar farlig”
Utan legit beräknande, besatt, verklighets frånvänd. När hon blir desperat, och folk slår hål på lögnerna, hade iaf jag varit rädd för henne!
Citera
2023-04-06, 12:24
Medlem
snooper123s avatar
Vad är det med Alva som är farligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in