2023-03-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Finns något demonisk i hans ögon på senaste storyn. Leendet är så påtvingad. Mår han bra?

https://ibb.co/vmgTh2m
Vi vet väl att han inte mår bra
Citera
2023-03-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baeverhojtaa
Nu har han tydligen beställt en Rolexklocka till Stugbajsarn i födelsedagspresent.
Vem har han rånat? Handlat på wish?
Precis som att man kan köpa en rolex på det viset från en dag till en annan Hahahah hahahaha
På posten också hahahaha
Undra vilken jävla sjuk fantasi värld de lever i?! Undrar på riktigt hur de ser världen från deras ögon
Citera
2023-03-13, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Hahaha om man nu köpt en rolex på riktigt så är det sjukt ovärdigt att matcha det med en fattig ica-bukett. Och man avslöjar det inte dagen innan den kommer utan man håller masken. Vi alla vet att Alva aldrig kommer komma i närheten av en äkta Rolex. Vem tror han seriöst går på det? Gör ens Alva det? Ett presentkort på Specsavers som present kanske hade passat sig bättre då hon verkar behöva hjälp på traven att granska sina redigeringar innan hon postar. Hur kan hennes mamma va så stolt över ett sånt avskräde till avkomma att hon postar det offentligt?
Är i chock att hon är 23, hade lätt tippat på typ 29. Det går snabbt utför. Frågan är om dagen verkligen är något att fira, blir hon inte bara plågsamt påmind om hur jävla pisslite hon åstadkommit sina 23 år här i livet?
Hahahahaha ja på Specsavers hade varit mer på sin plats hahahaha
Citera
2023-03-13, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Vi vet väl att han inte mår bra

Var jag seriös?
Citera
2023-03-13, 22:13
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Var jag seriös?

ja
Citera
2023-03-13, 23:23
Medlem
Sämsta uppvaktningen jag sett. Men det är redan konstaterat. Vart kommer detta om att det är en Rolex han köpt? Eller alltså, klart det inte är en äkta rolex, och är det det är det något scam, men menar mer var han sagt det?
Citera
2023-03-13, 23:27
Medlem
Citat:
Tappade hjärnceller bara när jag såg denna videon

https://urlebird.com/video/ja-tror-han-ljuger-obs-ja-har-en-iphone-13-lovar-även-fast-de-s-7209772511519624453/

Länken funkar inte vart kan jag hitta videon?
Citera
2023-03-13, 23:34
Medlem
Citat:
Finns något demonisk i hans ögon på senaste storyn. Leendet är så påtvingad. Mår han bra?

https://ibb.co/vmgTh2m

Med tanke på hur mycket benzo han petar i sig så kan man dra slutsatsen att han mår åt helvete dåligt. Alex sinnesstämning i nyktert tillstånd präglas garanterat av ångest.

Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Sämsta uppvaktningen jag sett. Men det är redan konstaterat. Vart kommer detta om att det är en Rolex han köpt? Eller alltså, klart det inte är en äkta rolex, och är det det är det något scam, men menar mer var han sagt det?

En Rolex-klocka behöver inte kosta några jättesummor faktiskt. Beror ju helt på modell och hur gammal den är etc. Köper man en sprillans ny som har en massa diamanter är det en sak. Såg i polispapprerna från hans senaste bravader att han deklarerade över 500 k år 2021. Gör man det har man råd att köpa en gammal Rolex-klocka till bruden. Det är inte som att han har en massa andra dyra driftkostnader i form av bilar och villor liksom.
Citera
2023-03-13, 23:35
Medlem
skadad87s avatar
Fan synd att se han så fruktansvärt nerpundad, men å andra sidan så hatar jag alva. Båda kommer nog dö inom snar framtid, om inte nån har ihjäl en innan förstås.
Citera
2023-03-13, 23:41
Medlem
skadad87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Med tanke på hur mycket benzo han petar i sig så kan man dra slutsatsen att han mår åt helvete dåligt. Alex sinnesstämning i nyktert tillstånd präglas garanterat av ångest.

En Rolex-klocka behöver inte kosta några jättesummor faktiskt. Beror ju helt på modell och hur gammal den är etc. Köper man en sprillans ny som har en massa diamanter är det en sak. Såg i polispapprerna från hans senaste bravader att han deklarerade över 500 k år 2021. Gör man det har man råd att köpa en gammal Rolex-klocka till bruden. Det är inte som att han har en massa andra dyra driftkostnader i form av bilar och villor liksom.

Om det nu är den han visade i videon så går den nog på över 170 000. Kan inte tänka mig att alex har stått på någon rolex lista i månader och känner ”återförsäljarna” direkt😂

Men du har rätt, en sunkig datejust med ett par år på nacken går definitivt att få till ett rimligt pris.
De som inte har råd med en ”riktig rolex” ser man alltid i ruttna och sunkiga datejusts från 90 talet - 2000
Själv tycker jag att man kan köpa ett gäng andra klockor för ett oerhört mycket bättre pris, men de måste ha ROLEX
Väntar med spänning på att se 🤪
Citera
2023-03-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad87
Om det nu är den han visade i videon så går den nog på över 170 000. Kan inte tänka mig att alex har stått på någon rolex lista i månader och känner ”återförsäljarna” direkt😂

Men du har rätt, en sunkig datejust med ett par år på nacken går definitivt att få till ett rimligt pris.
De som inte har råd med en ”riktig rolex” ser man alltid i ruttna och sunkiga datejusts från 90 talet - 2000
Själv tycker jag att man kan köpa ett gäng andra klockor för ett oerhört mycket bättre pris, men de måste ha ROLEX
Väntar med spänning på att se 🤪

Är viktigt det där med yta och märken. Rolex klingar bra, även Gucci, Moncler, Hugo Boss. Det ska vara stora blaffiga tryck så alla kan se att man har slösat pengar.
Citera
2023-03-14, 00:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Klart han mår skit, det där är inte knarka för att ha kul det där är knarka för att jag hatar mig själv och inte vill känna någonting alls.

Han är en riktig hardcore pundare, han är en sån som tar allt han kommer över, har säkert snott en glade och en tub lim på Ica och gått direkt in på toan, mycket tragiskt fucking waste of life.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in