2023-04-05, 22:27
Medlem
Konflikt mellan Vårberg - Skärholmen?
Citera
2023-04-05, 22:27
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Är nog svårare än du tror, och polisen är väldigt på tårna nu så du har inte särskilt många chanser eller gott om tid i stockholm för tillfället vad det verkar.

Svårare än jag tror? De skjuter någon, och springer därifrån. Ja, de vet ju omöjligen om personen är död i det fallet. Om de däremot ägnar 10 sekunder för att bekräfta dödsfallet överlever inte personen ifråga. Det räcker med ett extra skott i huvudet eller en kniv i halsen. Så jo, det är enkelt.
Citera
2023-04-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
du är tredje apan som skriver samma sak och inte begriper att jag fick honom att lägga ut filmen

Haha gå och ta åt dig äran för hur dina hjärnceller inte fungerar istället!
Jag skrev klart och tydligt att jag inte vet hur man lägger ut därav ingen video, sen fick jag veta hur man gör och då kom videon fram. Tro mig det var inte tack vare dig, så sätt dig ner i båten.
Citera
2023-04-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jo, men det är märkligt ändå. Tusentals dör av förkylningar i Sverige (typ covid) men trots dödliga skjutvapen kan gängen inte ens ha ihjäl någon stackare de avlossar massa skott på. Hur svårt kan det vara att springa fram en sista gång och avlossa ett sista skott eller hugga med kniven.

Det är som sagt positivt att de misslyckas, men det är anmärkningsvärt under omständigheterna. Om man verkligen vill ha någon död finns det typ inget lättare.
Inte så lätt som man tror när kroppen är full av droger + adrenalin på det och oerfarna skyttar som tror att verkligheten är som Call Of Duty.
Citera
2023-04-05, 22:30
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hattler
Tack. Det framgår klart att han är allvarligt skadad. Svårt att tro att han ringde själv om att han blivit träffad.

Det var den andra mannen som också blev skjuten som ringde SOS själv.
Citera
2023-04-05, 22:31
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Svårare än jag tror? De skjuter någon, och springer därifrån. Ja, de vet ju omöjligen om personen är död i det fallet. Om de däremot ägnar 10 sekunder för att bekräfta dödsfallet överlever inte personen ifråga. Det räcker med ett extra skott i huvudet eller en kniv i halsen. Så jo, det är enkelt.

Oftast barn som inte är lika kalla som dig kanske? Du borde ansöka om jobbet som hitman åt Vårdbynätverket, cooling där
Citera
2023-04-05, 22:32
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokker-ba3d
Haha gå och ta åt dig äran för hur dina hjärnceller inte fungerar istället!
Jag skrev klart och tydligt att jag inte vet hur man lägger ut därav ingen video, sen fick jag veta hur man gör och då kom videon fram. Tro mig det var inte tack vare dig, så sätt dig ner i båten.

Jag har gjort det massor med gånger. Upp till bevis osv... i 99% är det folk som hittar på att det finns video. Denna var inte heller så otäck som andra skrev innan dig, så dom ljög ju uppenbarligen.
Citera
2023-04-05, 22:36
Medlem
Citat:
1 behöver du vapen de är inte enkelt att fixa fram
2. du behöver goare eller nån som berättar vart den BO Befinner sig
3. du behöver ett flykt fordon
4. behöver du komma undan
5. behöver du bränna kläderna
6. och massa mer
så de inte enkelt som du tror
Citera
2023-04-05, 22:38
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killerghost120
1 behöver du vapen de är inte enkelt att fixa fram
2. du behöver goare eller nån som berättar vart den BO Befinner sig
3. du behöver ett flykt fordon
4. behöver du komma undan
5. behöver du bränna kläderna
6. och massa mer
så de inte enkelt som du tror

Så du menar att de har tid för allt det men inte 10 sekunder för att bekräfta dödsfallet?

Första regeln för en hitman är att måltavlan de facto ska vara död.
Citera
2023-04-05, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Offret levde på väg till sjukhuset, mkt svag puls, lågt tryck, akutoperation redo. Mer vet jag inte då kompisen precis slutat sitt pass när larmet kom in på traumaakuten. Han körs till Huddinge

Prognosen låter dålig ur BOs synvinkel, förmodligen under 10%
Citera
2023-04-05, 23:01
Bannlyst
https://www.krimfup.se/articles/tva-skadade-i-skottlossning-vid-tunnelbana-i-stockholm
Enligt uppgifter till Krimfup.se dömdes och friades den nu skottskadade 30 åringen så sent som i somras för en grov misshandel som inträffade den 9 mars 2022 i ett skogsområde i Skärholmen, Stockholm.
Vem kan det vara ?? finns det något Flashback tråd om detta ?
Citera
2023-04-05, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forstpoplats
https://www.krimfup.se/articles/tva-skadade-i-skottlossning-vid-tunnelbana-i-stockholm
Enligt uppgifter till Krimfup.se dömdes och friades den nu skottskadade 30 åringen så sent som i somras för en grov misshandel som inträffade den 9 mars 2022 i ett skogsområde i Skärholmen, Stockholm.
Vem kan det vara ?? finns det något Flashback tråd om detta ?

Låt oss öppna alla arkiv och ta fram namn och all bakgrund på BF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in