2023-04-05, 14:41
Medlem
FarstaSplitters avatar
Kollar vanligtvis inte på videos där bara Alva är med, men nu när de inte släppt på länge kunde jag inte låta bli. Sista nu med Lokal, sådan tydlig skillnad från Dialogiskt. Tösen har stora problem men är i total förnekelse. Lätt för de som inte har erfarenhet av missbruk att tro att hon mår mkt bättre i Lokals intervju men hon är tyvärr minst lika påverkad där. Bara av andra substanser.
Ledsamt att se. Tror deras enda chans är ett långt break från varandra.
Citera
2023-04-05, 14:45
Medlem
Citat:
Kurt MARCUS Berg, 911127-****
ALEXANDER Alpha Ceesay, 911118-****
Cyril WILLY Mattias Erlandsson, 010930-****
Sekretess MT3
Där har ni dom misstänkta
https://easyupload.io/574ahx
Senast redigerad av User1945 2023-04-05 kl. 14:50.
Citera
2023-04-05, 14:57
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Där har ni dom misstänkta
https://easyupload.io/574ahx

Skräll att getögat Berg var inblandad😂
Citera
2023-04-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Eller hur 😂 sen att det är en sekretess var ingen skräll heller, nån liten minderårig groupie 😂
Citera
2023-04-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana

Ack så fel jag hade
Citera
2023-04-05, 15:28
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Eller hur 😂 sen att det är en sekretess var ingen skräll heller, nån liten minderårig groupie 😂

Kan se framför mig hur de sitter som Jönssonligan och smider planer höga som hus "walla bror, ingen kommer kunna spåra dethära" *söker efter potentiella medbrottslingar på Instagram*
Citera
2023-04-05, 15:31
Medlem
LaPrincipessas avatar
Lokal är sjukt stirrig i blicken under intervjun med Alva!
Citera
2023-04-05, 17:59
Medlem
knark-kungens avatar
Fan vad jag skulle skämmas om min brud satt i flera olika kanaler och pratade om min häktning när jag sitter inlåst.

Sådär gör inte en mobwife, nu är hon ju bara en poser men ah ni fattar.

La ni märke till lokals tröja?
Senast redigerad av knark-kungen 2023-04-05 kl. 18:11.
Citera
2023-04-05, 18:30
Medlem
Kul liv för Alva och vara tillsammans med en arbetslös nolla som är en kriminell kåkfarare dessutom. Vad ska ni göra när Alex kommer ut? Röka hasch och käka kebabpizza? Det är väl det luffarliv Alva får med en sån loser som Aleeeeex. Någon brud som vill byta liv med henne?

Dagens svenska brudar asså, skäms över att vara svensk när man ser såna rasblandare.
Citera
2023-04-05, 18:38
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Hahaha skönt o höra att folk ser igenom honom! Aa exakt den Salle!

Du vet Berg släppte ett album när han muckade som hette drömmar bakom galler som Alex första album hette, asså Alex blev galen o snackade så mkt skit om Berg som en riktig skvallerkärring o nu när Alex behövde honom så va han minsann broder o skulle få vara med på hans nya album osv! Hahaha asså man vet nt om man ska skratta lr gråta.

Alva då som leker att hon kan allt om fängelselivet. Vet hon inte att alla häktesförhandlingar är det stängda dörrar på när dom ska diskutera vad Ms är misstänkt för? Och majoriteten får fulla restriktioner innan en förundersökning är klar men dom kan frtf skriva brev förutsatt om hon nt är misstänkt i samma mål! Men nejnej Alva vet tydligen allt för hon är Pablo escobars fru o gjort det här i 10 år lr vad hon ljög om hos han loka lr vem det nu va hon va o sjöng ut hos.

Varför vill inte salle veta av han? Salle som han satt med i malou?

Hon är så sjukt jävla störande det enda hon är ”känd” för är att sitta o älta om sin snubbe. Riktig bajsåsna
Senast redigerad av Babbeluring 2023-04-05 kl. 18:41.
Citera
2023-04-05, 18:40
Medlem
Det är så roligt att Alva säger att hon absolut inte har en aning om vad Alex har sysslat med lr varför han ens sitter häktad men halva Sverige vet att han lagt ut på sin story om överföringar o att man kan tjäna pengar på de! Men Alva som sitter fastklistrad på hnm 28/7 är ”chockad” för det här har han minsann hållit undan för henne…. Girl come on, give me a break! Hon ska leka att Alex ”inte vill beblanda henne med hans misslyckade fantasi kriminalitet verksamhet” hahaha 🤦🏽‍♀️

Alla säger ”Alva borde lämna Alex han e ej bra för henne osv” helt ärligt, Alex borde lämna Alva hon är den som puttar in honom djupare o djupare för ju sjukare han blir desto mer behöver han henne. Fett läskig tjej.
Citera
2023-04-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Varför vill inte salle veta av han? Salle som han satt med i malou?

Hon är så sjukt jävla störande det enda hon är ”känd” för är att sitta o älta om sin snubbe. Riktig bajsåsna

Aa exakt han som va med i Malou med honom.
För att Alex ville ha Salle helt för sig sj, han betedde sig som att dom va ett par!
Han va svartsjuk o besatt av Salle. Alex har t.o.m. skrivit brev t Salle 2 gånger!! O Salle har bara kastat breven i soptunnan. Han t.o.m. bad en annan intagen som satt en kortare period med S att han skulle hälsa ifrån Alex osv. S hade bara svarat jag vill inte höra ngt om hnm så spara din hälsning, typ så.
Alex har gjort så sjuka saker ( läs: pundiga inte kriminella handlingar)
som jag sj har bevittnat, om bara folk visste.. ibland är man sugen på att starta en podd o exposa honom för allt, men sen orkar man inte lägga den energin 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in