2023-04-05, 08:10
Medlem
Jag läste om en polisman, någon som har bild och mer information om denna polisman som dumpen har fångat?
Citera
2023-04-05, 08:37
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Jag gillar Dumpen men det kvittar väl för barnet VEM som förstör deras liv?

Att jämföra med en biljettkontroll är absurt. Det ansvarar DU för själv, som vuxen, ingen annan. Barnet har inget ansvar. Men barnet drabbas ofrivilligt.

Därför har jag alltid tyckt att uthängningar ska tas bort om den andra föräldern önskar det. För barnen skull. Bryr man sig om barn bör man hålla med om det.
Nej tvärtom.
Om du bryr dig om barn så är du för att alla barn i människas närhet och som han kan stöta på får en möjlighet att veta och skydda sig.
Så det du kommer med är rent skräpargument som du försöker gömma i spelad omtanke om peddarnas barn.
Citera
2023-04-05, 08:40
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Så länge gäddorna inte kan bevisas sexchatta med barn, så finns det ingen substans i anklagelserna. Jakten på peddosar måste bedrivas rättssäkert. Det enda Dumpen har är ett ogiltigt antagande att gäddorna skulle bete sig på samma sätt mot riktiga barn i chatten, som de gör mot de vuxna fejkbarnen/fiskarna. Man kan gissa att de gör så, men det finns inga bevis. Därför inga åklagare tar i det.

Dumpen ägnar sig åt en freak show baserat på "magkänsla att nåt är fel" från två populistiska "livets hårda skolan-grabbar" som tror på enkla lösningar. Jakten på peddos måste dock ske rättssäkert precis som alla andra brott. Ingen skillnad bara för att det är barn inblandade.
Nej jakten på peddar måste i första hand ha barnen i fokus och i längre ner på listan kommer åklagare och rättsväsendets bedömning.
Att det blir en "freak show" beror ju på att freak jagar barn och avslöjas.
Det är "freaken" som styr showen.'
Citera
2023-04-05, 08:42
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Jag läste om en polisman, någon som har bild och mer information om denna polisman som dumpen har fångat?
Dom är fler än en som hänger på Dumpen.
Två stycken sista veckan
En som är i tjänst i Malmö och en som är pensionerad.
Den i tjänst

https://dumpen.se/2023/03/31/polisgaddan-napp-208-malmo/

Sen finns det äldre uthängningar med polis.
Citera
2023-04-05, 08:43
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är inte utmätt kunskap, utan bedömd kunskap, om den är gjord av experter så är den också trovärdig, svårt att få ett tydligt underlag i sådana frågor, så man får ofta lita på bedömning.

Är ett flertal, eller ett antal experter, har inga namn på dem just, ska du ha deras professioner, CV, nationalitet? Men det får du inte av mig.

Men du får gärna nämna någon- några som vetenskapligt står för att sex med underårig ger livslång drogmissbruk, ångest, självmordstankar. Jag tror att det kan vara så, men finns det någon mätbar vetenskap på det, som är rensad från alla felkällor så att det inte är andra faktorer som påverkar.

Kommer du fram till någon, ska jag försöka leta fram någon som talar för det jag tror på, att frustrerade blir bara mer frustrerad av att hängas ut. Frustration är troligen stor orsak att de söker ung, och sex.
Jag sammanfattar det du säger
Den forskning som ni påstår att ni har som stöd existerar inte
Du kan därför inte presentera forskningen eller dom påstådda experterna
Citera
2023-04-05, 09:18
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
*Det är just nu hundratals barn som fått sina barndom förstörd av sin förövare till förälders handlingar.

Du skryter om att du läst på kth? Läste du skylten när du städade toaletterna? Det är allt du duger till...

Dumpen har krossat livet för hundratals barn, gäddornas barn. Istället för att det ska skötas diskret så ska pappas kuk exponeras inför hela svenska folket tillsammans med nedsättande tillmälen. Dumpens anhängare har i samtliga fall trakasserat de anhöriga.

Sammanlagt har Dumpen räddat ett barn som man känner till. Även om Dumpen sannolikt triggade övergreppen i det fallet.

Om du skjuter av hundra ungar för varje unge du räddar är det ingen bra matematik. I Dumpens fall är det sämre ändå.

Det skulle inte förvåna mig om Dumpen förstör fler barndomar än landets samtliga pedofiler kombinerat. Med självskadebeteende, självmord, och missbruk till följd.

Du är en del av det. Du står på fel sida i historien. Under häxbränningarna hade du varit den som ljugit om att du blivit bortförd till Blåkulla. Du hade varit den som höll i facklan.
Citera
2023-04-05, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Blir nog en karriär på hittegodsavdelningen för honom.
Möjligt, eller utreda jaktbrott i norrland. Men sparken tror jag inte på.
Citera
2023-04-05, 11:03
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Det var inte mycket slagsmål där som väntat. Bara en gammal mans viftande mot en telefon. I patriks värld blev det våldsam attack och fara för livet. Patrik gjorde ett fult gripande sen, som bör utredas om det var befogat. Nästa gång hoppas jag gäddan vevar med en kniv istället. En riktig freak show kräver sitt blod förr eller senare.

Så du menar på fullaste allvar att pedofiler är bättre människor än dom som lockar fram dom i ljuset?

Det finns inte ett fängelse på jorden där dessa jävla svin accepteras!

Dom är lägst ner på skitlistan i alla sammanhang. Förutom för dig, och vissa andra här inne!

Mycket märkligt.
Citera
2023-04-05, 11:19
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Försöker? Jag skrev exakt ut vad meningen var med att förtydliga att de även har en expertgrupp.

När du skriver "Childhood är en förening och inte en expert", menar du då att det inte finns någon som helst poäng med att förtydliga att de faktiskt rådgör med experter i alla frågor de jobbar med? Det var ju nämligen precis det jag gjorde.

Du kan omöjligen vara polis. På sin höjd en bitter parkeringsvakt.
Ja jag menar att det är helt meningslöst att rabbla upp att dom har kontakt med olika människor i helt andra frågor och som handlar om deras projekt.
Gapar man om forskning och experter så får man presentera det och inte en förening som har någon form av kontakt med några i någon orelaterad fråga.
Citera
2023-04-05, 11:28
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Nu är den publicerad.

Våldsam expolis (Napp #210) Stockholm

https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam-expolis-vill-se-om-han-klickar-napp-209-stockholm/

Dramatisk konfrontation, sånt här gillar jag! Sara försöker att lugna Patrik där, man hör att Patrik går igång. Det ser ut som att polisgäddan har en hund, varför bussar han inte vovven på Patrik, det kanske bara är en liten pekingese..? Märkligt att hunden inte ger skall. Kul klipp från Dumpen.
Citera
2023-04-05, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Dramatisk konfrontation, sånt här gillar jag! Sara försöker att lugna Patrik där, man hör att Patrik går igång. Det ser ut som att polisgäddan har en hund, varför bussar han inte vovven på Patrik, det kanske bara är en liten pekingese..? Märkligt att hunden inte ger skall. Kul klipp från Dumpen.
Ja det är ju ingen schäfer iallafall, då tror jag bestämt att dom inte hade gått fram till konfrontation om en sån varit med. Så antagligen nån liten knähund/prydnadshund.
Citera
2023-04-05, 11:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ja det är ju ingen schäfer iallafall, då tror jag bestämt att dom inte hade gått fram till konfrontation om en sån varit med. Så antagligen nån liten knähund/prydnadshund.
Jag kan i och för sig förstå polisgäddans agerande, det är nog mer naturligt ur ett evolutionistiskt beteende att försöka värja eller skydda sig då man uppfattar sig som påhoppad än att bara stå som ett fån som så många andra. Ännu en naiv dumskalle är det, han kallar sig till och med Sthlm-Cop i användarnamnet på KiK. Antar att han han kör sitt riktiga namn också, jösses. 😂

Här kunde nog Dumpen aldrig få till en diskussion hur mycket dom än hade ansträngt sig.

Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Dom är fler än en som hänger på Dumpen.
Två stycken sista veckan
En som är i tjänst i Malmö och en som är pensionerad.
Den i tjänst

https://dumpen.se/2023/03/31/polisgaddan-napp-208-malmo/

Sen finns det äldre uthängningar med polis.
Jäklars, den här snuten hade jag inte sett. Men jag minns den gamla polisgubben i bilen, hoppas Dumpen har fler poliser väntande att läggas upp på fatet.

Hoppas på någon fångst i höjd med kapten klänning, det skulle vara hett som fan.

Sorgligt att poliser ska bli påkomna som pedofiler, men inget förvånar mig längre. 🤨
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-04-05 kl. 12:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in