2023-04-04, 18:11
Medlem
Överskattad lyxkommunist som levde på sin fars rykte
Citera
2023-04-04, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProTaper
Brukar väl vara så med cancer, först uppmärksammas den. Och man medicinerar, och den är på väg bort. Sen kommer den tillbaka och avslutar allt.
Ja, det har jag också läst. Man får bort den och sen återkommer den starkare än någonsin - därför är det viktigt att förebygga. När man väl fått sjukdomen så måste man agera snabbast möjligt. De som "skryter" över att de övervunnit cancer är oftast de som tagit sjukdomen i tidigt stadium.

Glöm nu inte att boka tid för att kolla prostatan.

"Bland män är prostatacancer den största cancersjukdomen där 10 984 män diagnosticerades och 2 220 dog under året. / 2019
Citera
2023-04-04, 18:42
Bannlyst
Bra vissångare finns det inte så många av !!
Citera
2023-04-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Ja, det har jag också läst. Man får bort den och sen återkommer den starkare än någonsin - därför är det viktigt att förebygga. När man väl fått sjukdomen så måste man agera snabbast möjligt. De som "skryter" över att de övervunnit cancer är oftast de som tagit sjukdomen i tidigt stadium.

Glöm nu inte att boka tid för att kolla prostatan.

"Bland män är prostatacancer den största cancersjukdomen där 10 984 män diagnosticerades och 2 220 dog under året. / 2019
Nu var Jacks diagnos tjocktarmscancer, även den en vanlig cancer.

Sorgligt att han dog i förtid, han sjöng bra och skrev bra egna sånger, och satte sin egen prägel på sin pappas sånger .
Citera
2023-04-04, 19:01
Medlem
Razkolnikows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtrty
Överskattad lyxkommunist som levde på sin fars rykte
Trams !
Citera
2023-04-04, 19:05
Medlem
Hajar’u de då Jack? Vila i frid.
Citera
2023-04-04, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Inga Lill Rehnberg som avled för några år sedan !

Ok, tack!

Aldrig hört talas om henne faktiskt. Sångerskan Anita Strandell, Cornelis tredje och sista fru om jag inte minns fel, var desto mer känd.
Citera
2023-04-04, 19:11
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
Tycker gott att han gjort sig ett namn stort nog att den första meningen, om att Cornelis son är död, inte skulle behöva inleda artikeln.

Det instämmer jag i. Det var onödigt och lite fånigt.
Citera
2023-04-04, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Alla älskar dig när du är död verkar stämma rätt bra.

Vila i frid Jack.

Nja Jack var omtyckt när han var i livet. Han var en trevlig person som folk gillade.
Citera
2023-04-04, 19:25
Medlem
Ledsamt det här.
Vila i frid Jack.
Citera
2023-04-04, 19:32
Medlem
Träffade honom vid 2 tillfällen och han var enormt trevlig och jordnära. Hans musik och texter är bra och han var begåvad på ett helt annat sätt än sin far. Tråkigt att han dog så pass ung. Alldeles för tidigt.
Citera
2023-04-04, 20:02
Medlem
bartrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Cornelis dog av levercancer så det kanske ligger i släkten med cancer. Cornelis levde dock ett hårt liv med mycket alkohol, det vet jag inte om Jack gjorde.

Enligt Wikipedia är skrumplever en riskfaktor för levercancer. Så det är nog ingen högoddsare att sponken indirekt ledde till Cornelis levercancer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in