2023-03-23, 22:57
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzelasse
Galningen är en människa oxå.
Ja men han lever vidare.
I dag tänker vi på de mördade.
Citera
2023-03-23, 22:58
Avslutad
Citat:

Nej, han är ett monster.
Citera
2023-03-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Nej, han är ett monster.

Vad är ett monster? Oavsett vad så ä rFabian oxå en människa, även om han är sjuk/sociopat.
Citera
2023-03-23, 23:21
Medlem
Citat:
Vad är ett monster? Oavsett vad så ä rFabian oxå en människa, även om han är sjuk/sociopat.

Han är biologiskt människa, men horunge förtjänar allt ont som kommer att drabba honom. Man får väl hoppas att han tar sitt liv i fängelset
Citera
2023-03-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeritonScholes
Han är biologiskt människa, men horunge förtjänar allt ont som kommer att drabba honom. Man får väl hoppas att han tar sitt liv i fängelset

Tror inte han avslutar sitt liv, det Är bara önsketänkande.
Citera
2023-03-24, 00:46
Medlem
Citat:
Tror inte han avslutar sitt liv, det Är bara önsketänkande.

Man får väl tänka positivt och hoppas på det helt enkelt .
Citera
2023-03-24, 09:01
Medlem
sfrges avatar
Varje gång jag ser rubriken på den här tråden så läser jag "Latrinskolan". Det blir alltid så av någon anledning.
Citera
2023-03-24, 11:08
Medlem
Gold94s avatar
Citat:

F satte en yxa i huvudet på två oskyldiga människor.
Han är ingenting och borde inte ens ha fötts, hoppas att han mår riktigt dåligt nu (och väljer repet), tyvärr tror jag inte det för det var bara han och han och han det var synd om i rättegången. 😠
Citera
2023-04-03, 23:11
Medlem
Citat:
Den "människan" yxade sönder två människor huvuden så att man inte längre kunde se att det var ansikten och huvuden. Bara en gegga. Han högg och högg och högg och tyckte det luktade lite illa med allt blod och all hjärnsubstans. Vi låter samme person göra så på din mamma eller syster så blir det nog annat ljud på dig.
Citera
2023-04-04, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag ser inga tecken på antisocial personlighetsstörning, däremot autism, depression och ångest. Han kommer nog få fängelsestraff, men kanske rättpsykiatrisk vård hade varit bättre. Oavsett typ av straff så kommer det troligen kännas positivt för F, eftersom vad han saknar är struktur och tydliga mål i livet. Han verkar inte tycka att det spelar någon roll vilka mål personligen.
Bättre för vem? Detta är en fullkomligt livsfarlig person. Han visste precis vad han gjorde. Allting handlade om hur han menade sig ha tänkt igenom detta och ville skada sig själv efteråt. Det vet vi nu att han inte alls ville. Han hade ett bökigt liv, precis som de flesta av oss, och mådde kasst för att hans narcissism inte fick freaka ut inom det militära. Dutten fick ju inte heller sitt körkort när han planerat att få det. Buhu. Denna unga man är, om någon någonsin, en fullblodssatan. Han tänker på hur hans röst låter när han pratar i rätten och inte nog med det; det sitter en missriktad fucking batikhäxa och kallar honom "stilig" medan hon njuter av att hon själv inte blev slaktad. En lärare, som tror hon gör gott i "värdegrundens namn" genom att fjäska för någon som torterat ihjäl hennes kollegor. Jag hatar Sverige. Men jag är stolt över att han fick livstid. Igen och igen. Han borde fått dödsstraff, naturligtvis. Har man någon som helst koll på svin så hör man det direkt på hur han pratar. En halvkorkad ung man som vet om att han är det, vilket gör honom en LITEN smula smartare. Han har lagt sig till med ord och uttryck som han tror är typ akademiska eller kultiverade, men som bara är sämst. Som han använder fel och dåligt. Helt värdelös människa. Jag skulle glatt ha ihjäl honom med mina egna fingrar. Han har aldrig en enda gång tänkt en tanke på Sara Böök och Victoria Edström. Hur han mosade deras huvuden och ansikten till oigenkännlighet. Geggade sönder två lärares, mammors, partners ansikten till oigenkännlighet. Hugg på hugg på hugg. Läs fup:en. Detta är inte ett vårdfall. Detta är någon som aldrig, aldrig, aldrig skall få sätta sin fot i samhället igen. Ni som gossar med honom; fan, vad bra att er mamma inte blev slaktad den dagen! Söndergeggad till kladd av Fabian som tyckte det luktade lite väl illa.
Senast redigerad av Sibetaen 2023-04-04 kl. 01:31.
Citera
2023-04-04, 03:15
Medlem
karlinges avatar
Citat:

Nej han är ett mongo. Och han mår så jävla illa och har en genetik som gör att han lever inte mer än max 20 år till. Vänta och se Och jag är rätt säker på att han även gör en Ulf Olsson och kommer undan billigt från allt lidande någon kväll snart. Vidriga missfoster. Nu ger jag honom inte någon mer tanke, förutom om han skrivs ut.
Citera
2023-04-04, 16:17
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibetaen
Bättre för vem?

Bättre för alla. Rättspsykiatrisk vård pågår ofta under längre tid i sådana här fall än vad ett fängelsestraff gör. Ett fängelsestraff leder heller inte nödvändigtvis till medicinering eller till att någon har någon som helst koll på vad som sker efter fängelsestraffet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in