Citat:
Ursprungligen postat av
ThordOlavsson
Skvagg lider under villfarelsen att han bidragit till fallets lösning och att BW nu står i begrepp att gripas.
Var och en med IQ +100 inser att inget nytt framkommit kring BW sedan 2018. Det enda som "framkommit" är Ebeneezers lögner om ett "EM-hus" där BW skall ha "tvättat på morgonen".
Det "genombrott" som glädjer Skvagg och Pudelfrillan beror alltså på Ebeneezers lögner parat med Pudelfrillans och Skvaggs fantasi. Dvs genombrottet vilar på en lögnare, en citatförfalskare och en som tror att han pratar med GW...
Varför inte bara skriva: Skvagg och Pudelfrillan har fel? Det räcker bra med det, alla förstår vad du menar då - garanterat! Prova det nästa gång 👍🏻
Varför skriva spaltmeter där du förlöjligar (klassisk härskarteknik) andra skribenter å det grövsta, varvat med fula slag under bältet och grova personangrepp?
Det måste finnas en psykologisk förklaring till ditt beteende, någon form av skyddsmekanism kanske? Rädsla? "Bättre förgöra än förgöras" typ? Är du rädd för något? Svårt att tolka det på något annat sätt eftersom det här verkar vara på liv och död för dig. Spekulation
Jag vill ha ett svar på varför du spyr ur dig all den här skiten? IRL anmäler folk varandra för sånt här.
Förklara det här för mig nu, en gång för alla så jag förstår, ok?
Visa att du är man och har lite balls nu - ducka inte.
Jo en sak till. Du drar dig inte heller för att
fantisera ihop saker, ren rappakalja. Som tex hur dålig IB03 måste ha varit i matte, fysik och kemi - rena rama fantasier alltså (som du ofta beskyller andra för att lida av), vad har sånt här med saken att göra? Du påstår även att IB03 och jag var dom tysta i klassrummet och att vi nu tar vi igen det i tråden, det är ju absurda påhopp.
Har förresten en följdfråga på ditt sista resonemang, med tanke på ditt eget beteende i tråden:
Var du knäpptyst i klassrummet? 🤐