2023-04-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malev
Pappan har skrivit fem namn. Ett pojknamn och fyra flicknamn. Mamman däremot har bilder på sex barn varav två är pojkar. Och om man scrollar igenom hennes facebook så ser man att barnet som heter Z är markerat som en pojke på hennes insta. Född i början på 2016.
Jag ser absolut inget konstigt med att barnet har flick- eller pojkkläder eller vems vilja det är eller vilket biologiskt kön barnet har, men jag tycker att det är anmärkningsvärt att alla privatdeckare här inne inte har gjort kopplingen. Z försvinner och en pojke dyker upp. Det kanske är två olika barn, i så fall syns inte Z mer på bilderna och hon finns heller inte med på mammans insta där hon raddar upp sina sex barn. Pojken däremot finns inte med på pappans insta där han skriver namnen på sina barn.
Jag läser på pappans om och där finns två söner bådas namn börjar på M
Citera
Avslutad
Kan morsan ha tyckt att det var spännande och inne att ha en ”könsförvirrad” unge och utsett Z till den rollen?
Citera
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Och amfetaminmissbrukare? Det låter som en konstig kombination...
Var är källan på det?
Och jag spekulerar endast
Citera
2023-04-03, 19:30
Avslutad
Kan nån länka föräldrarnas insta?
Citera
2023-04-03, 19:31
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malev
Ja, han måste vara född 2019 el 2020 och finns inte namngiven på pappans insta. Mamman har heller inte delat några bebisbilder på honom på facebook. Kanske var i den vevan det började gå snett för dem? Stod det inte i häktningsframställan att de häktades för vanvård sedan någon gång 2020? Förlossningspsykos?

Ja 2020 till 2022 ska brotten vara begångna.

Väcks ju enormt många frågor,
ville Z identifiera sig som pojke eller tvingades han?
straffade de barnet för att hen ville vara pojke? Då borde hon ju inte gjort en prins på Instagram och tvingat barnet med långt hår och tjejkläder.

Jäkligt förvirrad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Jag ser ju 3 ”pojkar” på bilden från begravningen.
Även pojken i famnen har ju väst och skjorta.

Ja precis. Det är 6 barn totalt. Den yngsta och den näst äldsta är pojkar och resten är flickor. Flickan som börjar på Z har sedan ca 2018 blivit klädd/klätt sig som en pojke. Håller med om att vi ju inte vet varför, kanske är det av fri vilja men det är definitivt anmärkningsvärt.
Citera
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
Vänta nu är det rörigt.

På mammans fb är det 24 maj 2019 tre barn som hoppar i vattenpöl, barnet med rosa byxor är alltså offret Z?

Som på bilden 18 mars 2018 har blommig dress?

Och således 2021 på begravningen står mellan sina systrar?

Jag skulle säga ja.
Sen är det väl Z som på foto från maj 2019 sitter på golvet med jeans, skjorta och kortklippt hår? Och samma barn som i rosa byxor hoppar i vattenpöl?
Hur många flickor i 4-årsåldern vill ha snaggat hår??? Det är ju Frozen och prinsessan Elsa för hela slanten i den åldern.
Citera
Medlem
Citat:
Haha jag var lite snabb och skulle ställa frågan öppen också.

Sorry, jag blev så trött på alla som inte kunde se det jag ser . Det är fruktansvärt det som föräldrarna har gjort och det spelar absolut ingen roll om det är en pojke eller flicka eller hur barnet är klätt, men det gick inte ihop för mig när det fanns bilder på en pojke men inget namn.
Citera
2023-04-03, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Ja, svenska medborgare och åtminstone pappan verkar inte heller ha rötter någon annanstans. Svensk white trash, precis som Ystadföräldrarna och Bobbys föräldrar.

Förekommer tyvärr med jämna mellanrum. Nästan alltid i familjer med missbruk och fattigdom som lever på gränsen till samhället.
Barnets morfar var afrikan framkom det tidigare i tråden. Som om det har någon roll????
Citera
2023-04-03, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kan nån länka föräldrarnas insta?
Sök på deras namn så kommer dom upp som förslag
Citera
2023-04-03, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jag läser på pappans om och där finns två söner bådas namn börjar på M

Jag vet inte vad det yngsta barnet heter, född någon gång 2019-2020 men det är en pojke. Pappan har också en son med en annan kvinna, som inte äldre och inte bor hemma. Hans namn börjar på M.
Citera
2023-04-03, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Sök på deras namn så kommer dom upp som förslag
Jag får inte upp dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto