2023-04-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
[/b]
De slösar tid på skitsaker. Så är det i städerna iaf.
På landshålan som de verkat bo i är det precis tvärtom. Sverige är verkligen inget sammanhållet land.

De har sannolikt inte resurser nog oavsett var du tittar.
Citera
2023-04-03, 19:18
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Hur gammal kan hon vara där i juni 2016? 1.5 år max måste det väl bli om flickan inte ska vara äldre än 7 nu? Ser äldre ut tycker jag... Kan man ha könsdysfori i den åldern?

Vänta nu är det rörigt.

På mammans fb är det 24 maj 2019 tre barn som hoppar i vattenpöl, barnet med rosa byxor är alltså offret Z?

Som på bilden 18 mars 2018 har blommig dress?

Och således 2021 på begravningen står mellan sina systrar?
Citera
2023-04-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Varför har skolplikten inte tagit tag i detta? Är det svenska medborgare det handlar om? Om ja, då är det verkligen märkligt att det har gått till på detta vis.

Vad heter föräldrarna som har torterat den stackars 7-åriga dottern? Jävla knarkare.

Ja, svenska medborgare och åtminstone pappan verkar inte heller ha rötter någon annanstans. Svensk white trash, precis som Ystadföräldrarna och Bobbys föräldrar.

Förekommer tyvärr med jämna mellanrum. Nästan alltid i familjer med missbruk och fattigdom som lever på gränsen till samhället.
Citera
2023-04-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han har skrivit son på 2 barn den yngsta är en flicka .
Även en pojke kan ha tofsar och klänning för att systrarna har det , små pojkar som har mammor som målar naglarna kommer en och annan gång också vilja ha nagellack ihop med sin supermandräkt

Pappan har skrivit fem namn. Ett pojknamn och fyra flicknamn. Mamman däremot har bilder på sex barn varav två är pojkar. Och om man scrollar igenom hennes facebook så ser man att barnet som heter Z är markerat som en pojke på hennes insta. Född i början på 2016.
Jag ser absolut inget konstigt med att barnet har flick- eller pojkkläder eller vems vilja det är eller vilket biologiskt kön barnet har, men jag tycker att det är anmärkningsvärt att alla privatdeckare här inne inte har gjort kopplingen. Z försvinner och en pojke dyker upp. Det kanske är två olika barn, i så fall syns inte Z mer på bilderna och hon finns heller inte med på mammans insta där hon raddar upp sina sex barn. Pojken däremot finns inte med på pappans insta där han skriver namnen på sina barn.
Citera
2023-04-03, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Vänta nu är det rörigt.

På mammans fb är det 24 maj 2019 tre barn som hoppar i vattenpöl, barnet med rosa byxor är alltså offret Z?

Så ser det ut att vara. 2018/19 händer nåt.
Citera
2023-04-03, 19:22
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/syskonets-pappa-slog--larm-orolig-for-barnen/

Från Expressen. Den äldsta barnets pappa uttalar sig.
Citera
2023-04-03, 19:22
Medlem
Citat:
Vänta nu är det rörigt.

Ja, det är vad jag tror efter att ha tittat på deras facebook och instagram. Men jag känner inte familjen, vet ingenting om hur många barn de har eller vad det är för kön på barnen. Men jag tror att Z är född 2016 och att hon är offret. Om hon är barnet som ser ut som en pojke på bilden, det vet jag inte... Kanske har de gömt undan Z men i så fall har de skaffat en son som helt plötsligt dyker upp som tvååring i rosa byxor och hoppar i vattenpöl.
Citera
2023-04-03, 19:23
Medlem
WallabeJoys avatar
Jag ser ju 3 ”pojkar” på bilden från begravningen.
Även pojken i famnen har ju väst och skjorta.
Citera
2023-04-03, 19:26
Medlem
Det finns många som kommer in sent i trådarna men ändå är intresserade av fallet och inblandade personer.

Kanske vore bra om en moderator med jämna mellanrum lägger in på första sidan länkar om fallet som tex Facebook, artiklar, andra länkar, etc.

Du kan kalla mig lat som inte orkar bläddra igenom tråden och jag erkänner att hade just det här fallet skett i min absoluta närhet så hade jag lusläst varenda inlägg men det är långt ifrån mig men jag är ändå intresserad av vilka personer det rör sig om.
Citera
2023-04-03, 19:27
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malev
Pappan har skrivit fem namn. Ett pojknamn och fyra flicknamn. Mamman däremot har bilder på sex barn varav två är pojkar. Och om man scrollar igenom hennes facebook så ser man att barnet som heter Z är markerat som en pojke på hennes insta. Född i början på 2016.
Jag ser absolut inget konstigt med att barnet har flick- eller pojkkläder eller vems vilja det är eller vilket biologiskt kön barnet har, men jag tycker att det är anmärkningsvärt att alla privatdeckare här inne inte har gjort kopplingen. Z försvinner och en pojke dyker upp. Det kanske är två olika barn, i så fall syns inte Z mer på bilderna och hon finns heller inte med på mammans insta där hon raddar upp sina sex barn. Pojken däremot finns inte med på pappans insta där han skriver namnen på sina barn.

Jag tror inte pappan uppdaterat sin insta med yngsta barnet född efter 2017.
Så Z borde vara den det gäller,. Och då är hon som du skriver symboliserad som prins på hennes insta.
Citera
2023-04-03, 19:27
Medlem
Citat:
Jag ser ju 3 ”pojkar” på bilden från begravningen.
Även pojken i famnen har ju väst och skjorta.

Ja, han måste vara född 2019 el 2020 och finns inte namngiven på pappans insta. Mamman har heller inte delat några bebisbilder på honom på facebook. Kanske var i den vevan det började gå snett för dem? Stod det inte i häktningsframställan att de häktades för vanvård sedan någon gång 2020? Förlossningspsykos?
Citera
2023-04-03, 19:28
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malev
Du hade kuggat provet som privatdetektiv...
Den mörka flickan heter S*mone om du tar några minuter och scrollar igenom mammans fb. Vad har pappan skrivit att hans äldsta barn heter? Dessutom är det äldsta barnet ett flicknamn. Tycker du att barn nr 2 i syskonskaran ser ut som en flicka?

Haha jag var lite snabb och skulle ställa frågan öppen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in