2023-04-03, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det stämmer att det är bara bilder på 4 barn senaste åren. Så tragiskt

Du ser ju bara det du vill se. Det senaste fotot hon har lagt upp 2021 innehåller ju 6 ungar...
Citera
2023-04-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malev
Du ser ju bara det du vill se. Det senaste fotot hon har lagt upp 2021 innehåller ju 6 ungar...

Ja det är sant. Men på många bilder när man scrollar ner på hennes sida ser man mest fyra.
Vilken av barnen på omslagsbilden är flickan som blivit utsatt ?
Citera
2023-04-03, 18:41
Medlem
Citat:
Nej, sedan verkar det istället dyka upp en pojk på bilderna. Kan det vara det som är skador i underlivet? På mammans facebook ser man först bilder på detta barn, klätt som flicka. Efter att V-nezza föds är detta barn klätt som en pojk på foton. Detta barn är också det enda barnet som är magert...

Först tyckte jag du verkade helt knäpp. Den yngsta gossen på bilderna ser ju ut att vara yngre än V, men när jag jämför bilder på Z (flickan som "försvinner" och den yngsta pojken så är de faktiskt väldigt lika. Mer lika än övriga syskon i alla fall. Men jag vet inte, jag tror som sagt han är yngre än V. Dessutom ser han välmående ut på bilderna, defintivt inte undernärd.
Citera
2023-04-03, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakarohoj
Först tyckte jag du verkade helt knäpp. Den yngsta gossen på bilderna ser ju ut att vara yngre än V, men när jag jämför bilder på Z (flickan som "försvinner" och den yngsta pojken så är de faktiskt väldigt lika. Mer lika än övriga syskon i alla fall. Men jag vet inte, jag tror som sagt han är yngre än V. Dessutom ser han välmående ut på bilderna, defintivt inte undernärd.

Kolla på bilder o filmer från 2019 på mammans facebook. Då blir Z en pojke. Kan det vara så att barnet ser yngre ut för att det är undernärt? Det barnet är i alla fall det enda barnet som är smalt, de andra är ju lite överviktiga. Och om det finns en unge till så är det 7 barn totalt men jag läste nån artikel om att de var 6-barnsföräldrar.
Citera
2023-04-03, 18:50
Medlem
PippiDrengs avatar
Nu som läst FUP:en, framgår det vem som tog barnet till akuten?
Citera
2023-04-03, 18:50
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Nej, sedan verkar det istället dyka upp en pojk på bilderna. Kan det vara det som är skador i underlivet? På mammans facebook ser man först bilder på detta barn, klätt som flicka. Efter att V-nezza föds är detta barn klätt som en pojk på foton. Detta barn är också det enda barnet som är magert...
Du har rätt, flickan med tofs och klänning 2018 är 2019 en kortklippt liten pojke. Är det detta barn som har misshandlats!?
Citera
2023-04-03, 18:51
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Nu som läst FUP:en, framgår det vem som tog barnet till akuten?
Det finns ingen fup då åklagare ännu inte väckt åtal.
Citera
Medlem
Citat:
Kolla på bilder o filmer från 2019 på mammans facebook. Då blir Z en pojke. Kan det vara så att barnet ser yngre ut för att det är undernärt? Det barnet är i alla fall det enda barnet som är smalt, de andra är ju lite överviktiga. Och om det finns en unge till så är det 7 barn totalt men jag läste nån artikel om att de var 6-barnsföräldrar.

Men tänk på alla syskonskaror du känner till. Visst brukar det vara så att en alltid är antingen mycket smalare eller mycket tjockare än resterande syskon? 😅 Så det tycker jag iofs inte är så märkvärdigt. Däremot har jag svårt att få ihop vilka de två "yngsta pojkarna" är. Pappan har ju smidigt nog skrivit både namn och födelseår på de fem äldsta barnen iallafall.
Citera
Medlem
Citat:

Jag uppfattar också det som att det finns 7 barn totalt men den äldsta är bara mammans och därför räknas de som 6-barnsföräldrar. Det är bara mamman som är 7-barnsförälder. Det är det enda sättet jag får ihop det med födelseåren på pappans insta. Det måste vara Z som är den misshandlade.
Citera
2023-04-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Kan ni föreställa er smärtorna när ättiksyran fräter igenom och smälter vävnaderna i matstrupe och magsäck?

Fruktansvärt, detta barn har lidit något kopiöst. Båda föräldrarna måste ha empatistörningar eller andra psykiska åkommor. Är det någon som vet om mannen är drogmissbrukare? Ser nästan så ut.
Citera
2023-04-03, 18:55
Medlem
Chariters avatar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1292258630792167&set=a.701449909873 045&type=3

Här är en bild från 2016 som visor 4 namngivna barn och pojken har ett flicknamn? Är således också född flicka?

Det borde vara flickan som har pyjamas på sig, Nicol• det handlar om.
Citera
2023-04-03, 18:56
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Det finns ingen fup då åklagare ännu inte väckt åtal.
Ok. Ber om ursäkt. Tyckte jag såg någon länka tidigare, men det var visst häktningsframställan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in