2023-04-03, 10:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ja. Mer invandrarsvenska i omklädningsrummet. Sana & Aiesh spred så fin stämning.

Poya pratade ju renare svenska än de flesta svenskar, det var därför han inte lyckades.
Det är väl snarare DIF-kopplingen jag är inne på.

Häcken slutar med Solnatränare och tar in en DIF-tränare. PANG. Från sista plats till första SM-guldet.
Citera
2023-04-03, 10:49
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det är väl snarare DIF-kopplingen jag är inne på.

Häcken slutar med Solnatränare och tar in en DIF-tränare. PANG. Från sista plats till första SM-guldet.

Eller kanske bara en tränare med en tydlig idé och som framförallt kan få den idén att synas på planen. Spelar nästan ingen roll om det är en bra eller dålig idé, bara man ser den. Det har vi inte sett sedan det klaffade för Poya i några månader.
Citera
2023-04-03, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Lär er av Häcken och lägg ner Solnaspåret.

Özcan är vad ni behöver i dagsläget.
Nejnejnej! Dom borde gå Allin på Häckenspåret! Ta in Alm, se till att ligga toksist i tabellen och explodera därifrån!

Jag tror det var viktigt att Alm kom in och slog sönder precis allt fungerande i klubben så att vi var tvungna att bygga upp allt på nytt.
Citera
2023-04-03, 11:17
Medlem
Ljummen känsla efter igår, läge för mer fanns. Behållningen var Jocke Persson på topp, nu var det mot en svag backlinje men en forward som kan pressa, suga fast bollar felvänd men även dra i djupled och slå sin gubbe själv är sjukt värdefullt.
Citera
2023-04-03, 11:24
Medlem
bananjuices avatar
Känns fortsatt läskigt bakåt för oss, märktes redan i cupen. Fan om man skulle ta och fira påsk på Bravida arena för att få se Erabi klippa häcken nära...
Citera
2023-04-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Dessutom var det ju bara Elfsborg och Hammarby som vi inte slog förra året. Lustigt att det blir just dom vi möter första två matcherna.
Norrköping också väl?

Jag var så jävla full igår att jag inte hade någon uppfattning om matchen. Vet bara att jag vaknade upp med kryckor i sängen och brutal smärta i benet, precis så som en premiär borde sluta.

Fina resultat igår åtminstone.
Citera
2023-04-03, 11:40
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Norrköping också väl?

Jag var så jävla full igår att jag inte hade någon uppfattning om matchen. Vet bara att jag vaknade upp med kryckor i sängen och brutal smärta i benet, precis så som en premiär borde sluta.

Prioriteringar. Krya på dig.
Citera
2023-04-03, 12:57
Medlem
Valvantos avatar
Jäkla påhitt med matcher på en söndag, förstår dom inte att man är vrålbakis på jobbet idag?

I övrigt var gårdagens resultat fantastiska! Jag sa till polarna att hbk kommer dänga gnagarna, de trodde inte på mig men visst fan blev det så.
Citera
2023-04-03, 14:37
Medlem
Himlen är blå, tack vare HBK😊😊
Citera
2023-04-03, 14:52
Medlem
girigfans avatar
Svt skriver att 6 av 10 är positiva för var kan det stämma? Jag trodde inte att det var så illa
Citera
2023-04-03, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Norrköping också väl?

Snyggt! 🤣

"I'm too old for that shit!"

Så jag kommer klara mig iallafall.

Vad gäller Norrköping hade du såklart rätt.
Senast redigerad av trazke 2023-04-03 kl. 15:37.
Citera
2023-04-03, 15:41
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Svt skriver att 6 av 10 är positiva för var kan det stämma? Jag trodde inte att det var så illa

Det är väl av självskattat "mycket intresserade"? Dvs meningslöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in