Citat:
Nej du svarade på vilka som finns som medlemmar i Childhood.
Du har inte ens visat att det finns någon "expertgrupp" som forskat i ämnet.
Detta är deras uppgift
Medlemmarna i Advisory Board läser igenom alla nya ansökningar. Därefter träffas gruppen tillsammans med Childhoods projekthandläggare för att diskutera igenom varje ansökan och lämna en rekommendation till styrelsen.
Ansökningarna gäller vilka projekt dom ska satsa på vilket står på sidan jag länkade till din jävla mupp.
Jag har frågat efter vilka dessa experter är och vilken forskning dom stöder sig på i påståendet att Dumpen skulle göra pedofiler mer brottsaktiva.
Du svarar med en hänvisning till en jävla samling som ska bedöma projekt och en jävla ihopsnickrad mening helt utan stöd i forskning.
Det måste saknas något viktigt i skallen på dig.
Hjärna till exempel.
försök nu svara på frågorna istället för att klippa och klistra substanslöst skit.
Du har inte ens visat att det finns någon "expertgrupp" som forskat i ämnet.
Detta är deras uppgift
Medlemmarna i Advisory Board läser igenom alla nya ansökningar. Därefter träffas gruppen tillsammans med Childhoods projekthandläggare för att diskutera igenom varje ansökan och lämna en rekommendation till styrelsen.
Ansökningarna gäller vilka projekt dom ska satsa på vilket står på sidan jag länkade till din jävla mupp.
Jag har frågat efter vilka dessa experter är och vilken forskning dom stöder sig på i påståendet att Dumpen skulle göra pedofiler mer brottsaktiva.
Du svarar med en hänvisning till en jävla samling som ska bedöma projekt och en jävla ihopsnickrad mening helt utan stöd i forskning.
Det måste saknas något viktigt i skallen på dig.
Hjärna till exempel.
försök nu svara på frågorna istället för att klippa och klistra substanslöst skit.
Men jävulen vad efterblivet folk det ska finnas löst i samhället.
Du skrev:
"Childhood är en förening och inte en expert."
Jag svarade:
"De har en expertgrupp bestående av flertalet experter som är med när de ska fatta beslut i olika frågor."
Vad är det som är fel i det jag skrev?
De skriver t o m själva:
"World Childhood Foundation Advisory Board är en extern expertgrupp"
Därefter radar de upp alla medlemmarna, vad de heter och vad de har för bakgrund. Dessa hjälper alltså Childhood att välja ut vilka projekt de ska jobba med för att insatserna ska ske där de kan göra så stor nytta som möjligt. Varenda sak som Childhood ska jobba med är de alltså med och påverkar.
Det var det enda jag svarade på. Vad du har otalt med dina andra kompisar i tråden får du ta med dem.
Sen citerade jag även en hänvisning till forskning på Childhoods hemsida. Jag har inte kollat upp just den referensen. Jag har ett övrigt liv också. Men jag litar som sagt mer på att det de skriver stämmer än något som dumpen skulle påstå.