2023-04-03, 09:20
Medlem
BeachBobs avatar
Titta som den tjocka feta äckliga pedofilbögen ser ut. Finns inte en chans att någon 14 åring skulle följa med honom in på en sunkig jävla äcklig offentlig toalett. Bara tanken på vad som händer på dessa offentliga toaletter gör ju att jag aldrig någonsin kommer sätta min fot på en sådan toalett. Dom här bögsvinen är ju fullständigt hämningslösa och det kan ju omöjligt röra sig om sex eller kärlek när man vill träffas på en pissluktande offentlig toalett som flera av gäddorna föredrar. Det här har inget med sex eller kärlek att göra. Utan det är svinerier och perversiteter på högsta nivå och jag finner inga ord som är starka nog för att beskriva den avsky och äckel jag känner för dessa svinen.
https://i.imgur.com/u9768gy.png
Senast redigerad av BeachBob 2023-04-03 kl. 09:25.
Citera
2023-04-03, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Titta som den tjocka feta äckliga pedofilbögen ser ut. Finns inte en chans att någon 14 åring skulle följa med honom in på en sunkig jävla äcklig offentlig toalett. Bara tanken på vad som händer på dessa offentliga toaletter gör ju att jag aldrig någonsin kommer sätta min fot på en sådan toalett. Dom här bögsvinen är ju fullständigt hämningslösa och det kan ju omöjligt röra sig om sex eller kärlek när man vill träffas på en pissluktande offentlig toalett som flera av gäddorna föredrar. Det här har inget med sex eller kärlek att göra. Utan det är svinerier och perversiteter på högsta nivå och jag finner inga ord som är starka nog för att beskriva den avsky och äckel jag känner för dessa svinen.
https://i.imgur.com/u9768gy.png

Bilden visar att gäddan mycket väl kan spela in mötet med telefonen man skymtar i skjortfickan.
Citera
2023-04-03, 09:49
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Bilden visar att gäddan mycket väl kan spela in mötet med telefonen man skymtar i skjortfickan.
Jag såg det också och tänkte i samma banor som du.
Citera
2023-04-03, 09:51
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Varför sluta där? Gubben har kanske har installerat en hiss på toaletten som leder ner till hans egen myskällare?

Seriöst, det är lite tröttsamt när vissa hela tiden antar det värsta. Alla har en telefon, och den troliga förklaringen är att han helt enkelt bara har den i fickan utan baktankar.
Citera
2023-04-03, 09:55
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Varför sluta där? Gubben har kanske har installerat en hiss på toaletten som leder ner till hans egen myskällare?

Seriöst, det är lite tröttsamt när vissa hela tiden antar det värsta. Alla har en telefon, och den troliga förklaringen är att han helt enkelt bara har den i fickan utan baktankar.
När det gäller dessa sjuka svinen så måste man anta det värsta. I deras värld finns inget normalt beteende utan allt handlar om svinerier och perversiteter. Kan mycket väl tänka mig att han ville spela in detta mötet och sen sitta och runka hemma.
Citera
2023-04-03, 10:03
Medlem
Citat:
Jag hittade en kommentar om att han var inne och ändrade gamla betyg i efterhand till en elev vilken han kallade sin favoritelev. Hittade även en kommentar om att han legat i någon sovlats och busat med en massa unga pojkar. Scoutläger?

Kanske oskyldigt, men till nyfångad gädda blir det obehagligare tankar.

Det där är ganska otäckt. Vilka elever ska nu folk tro har sugit av äckelgubben?
Citera
2023-04-03, 10:05
Medlem
Citat:

Baktankar är väl vad han verkligen hade.
Citera
2023-04-03, 10:13
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Baktankar är väl vad han verkligen hade.
Haha, där fick du mig
Citera
2023-04-03, 10:18
Medlem
Citat:
Haha, där fick du mig

I all vänskaplighet. Det är många föräldrar som får prata med sina barn nu när han varit scoutledare också. För han har ju jobbat i över 20 år på skolan och han har väl jobbat kanske på någon annan skola också för han är ju inte så ung. Många barn som kanske får hjälpa och stöd av sina föräldrar om det hänt något.
Citera
2023-04-03, 10:37
Medlem
BeachBobs avatar
När man läser chattloggar från alla dessa bögar och pedofiler. Då slåss man av hur fixerade dom är vid könsorganen, piss, rumpa och deras sjuka jävla frågor. Som polispedofilbögen som ville ha bilder från speciella vinklar av könet. Massa sjuka frågor till en person dom aldrig träffat tidigare. Sväljer du, har du stor k*k mm. Jag har dejtat ett antal tjejer, alldeles för många egentligen. Men aldrig någonsin har jag frågat om dom har stor fi**a, om dom sväljer eller kan vi träffas på den offentliga toaletten vid centralen. Det här sjuka betandet har enbart pedofiler och bögar gemensamt.
Senast redigerad av BeachBob 2023-04-03 kl. 10:43.
Citera
2023-04-03, 12:51
Medlem
Svaagdrickas avatar
Läraren har sagt upp sig:

https://www.ystadsallehanda.se/ystad/larare-i-ystads-kommun-uthangd-som-pedofil-har-sagt-upp-sig-298adce5/
Citera
2023-04-03, 13:09
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Läraren har sagt upp sig:

https://www.ystadsallehanda.se/ystad/larare-i-ystads-kommun-uthangd-som-pedofil-har-sagt-upp-sig-298adce5/
Han hade väl inte så mycket val.
Nu får man hoppas att han utesluts ur scouterna också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in