2023-04-03, 01:06
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Börjar det inte bli lite väl mycket småbarn som råkar illa ut på sista tiden? Åttaåring kallduschas, treåring stampas på live på Facebook, pedofilin som verkligen har exploderat...

Finns det någon förklaring?

Förklaring? Ett sjukt samhälle med en överväldigande mängd ”människor” som behöver få en projektil planterad djupt in i huvudet. Lär er uppfostra barn, eller skaffa inga alls.
Citera
2023-04-03, 01:20
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Börjar det inte bli lite väl mycket småbarn som råkar illa ut på sista tiden? Åttaåring kallduschas, treåring stampas på live på Facebook, pedofilin som verkligen har exploderat...

Finns det någon förklaring?

Kärnfamiljens upplösning, skulle jag säga. Det handlar i sådana här fall nästan alltid om en svag, likgiltig eller överarbetad mor, och en styvfar som är svartsjuk på hennes barn sedan förr. Samt att drogmissbruk blivit så allmänt.
Citera
2023-04-03, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Min första tanke är - vilka svin till föräldrar !
Andra tanken är - finns det mer barn i familjen ? tanken är då pappa har barn sedan tidigare eller ev. mamman.
Står att flickans andra syskon verkar må bra.
Citera
2023-04-03, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LateNightSnack
En svensk white trash familj så det skriker om det. Skyller ni detta på invandrare så är ni helt jävla hjärntvättade. Bara svenskar som gör sånt skit.
Fattar VERKLIGEN inte varför man bara inte ringer soc. Och blir av med ungen än att tortera, slå, låsa in osv.
Citera
2023-04-03, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det handlar i sådana här fall nästan alltid om en svag, likgiltig eller överarbetad mor, och en styvfar som är svartsjuk på hennes barn sedan förr. Samt att drogmissbruk blivit så allmänt.
Håller inte med dig om kärnfamiljens upplösande, eller att det skulle vara en utlösande faktor för sån här ondska, men i övrigt är jag helt med på dina noter. Vi kommer troligen snart bli varse att det är en styvfar som varit drivande i detta helvetiska vansinne.
Citera
2023-04-03, 02:06
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Håller inte med dig om kärnfamiljens upplösande, eller att det skulle vara en utlösande faktor för sån här ondska, men i övrigt är jag helt med på dina noter. Vi kommer troligen snart bli varse att det är en styvfar som varit drivande i detta helvetiska vansinne.

Fast om kärnfamiljen inte upplöses, så kommer ju ingen styvfar (eller styvmor, de använder sig ofta av psykisk misshandel i stället) in i bilden.
Citera
2023-04-03, 02:07
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Stackars flicka!

Ut med namnen på dessa föräldrar så vi får se vad vi har att göra med!
Citera
2023-04-03, 02:08
Avstängd
tramsebyxans avatar
Ättikan tyder på att det handlar om någon förvriden kristen variant av tortyr. Förmodligen afrikansk demonutdrivning. Skulle ju inte vara första gången det inträffar i Sverige.
Citera
2023-04-03, 02:09
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Ättikan tyder på att det handlar om någon förvriden kristen variant av tortyr. Förmodligen afrikansk demonutdrivning. Skulle ju inte vara första gången det inträffar i Sverige.

Hon pratade dock svenska
Citera
2023-04-03, 02:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Det går att leva ett normalt liv smärtfritt utan magsäck, finns många cancerpatienter som tvingats operera bort magsäcken. Nu vet jag dock inte om det kan jämföras med någon som fått opera bort den pga. frätande skador.

Det är säkert möjligt att transplantera en magsäck, men då krävs det till att börja med en donator. Har för mig att man behöver andra bukorgan som måste matcha också.

Tänk all härlig mat hon aldrig kommer få uppleva. De har bestuilt henne på en av livets njutelser. 5 minutes alone med dom där...
Citera
2023-04-03, 02:13
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Hon pratade dock svenska

Det står inget om att hon sa det på svenska.
Citera
2023-04-03, 02:16
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast om kärnfamiljen inte upplöses, så kommer ju ingen styvfar (eller styvmor, de använder sig ofta av psykisk misshandel i stället) in i bilden.
Narcissistiska svin till föräldrar är nog lika vanligt bland riktiga och plast föräldrar tror jag.

Detta fallet handlar antagligen om en familj som har rötterna i tredje världen, dvs motiv som att barnet är ett straff från gud eller att det utvecklingsstörda barnet vanhedrar familjen, skam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in