2023-04-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Terrorism är fina grejor tycker Ukrainafans. Nu har ukrainare alltså lyckats spränga en rysk bloggare. På ett café med massor av oskyldiga människor. Till jubel och applåder från russofober. Bra att ni visar vilket vidrigt slödder ni är.
Det är inte terrorism. Det är krig.
Citera
2023-04-02, 21:59
Medlem
Putin har exakt två veckor kvar i livet.

Kom ihåg var ni hörde det först.
Citera
2023-04-02, 22:01
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Terrorism är fina grejor tycker Ukrainafans. Nu har ukrainare alltså lyckats spränga en rysk bloggare. På ett café med massor av oskyldiga människor. Till jubel och applåder från russofober. Bra att ni visar vilket vidrigt slödder ni är.

Det är härligt när rashistskräp dör och annat rashistskräp gråter över det. Cigarren jag röker är för Fomins död OCH att du sörjer honom.
Citera
2023-04-02, 22:04
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Att spränga en bomb på ett fullsatt kafé är en terrorhandling. Ukraina ligger bakom på samma sätt som de gjort med terrordådet mot Sverige när de sprängde north streem.
Desto mer kriget går, desto mer går min avsky mot Rysslands krigsföring mer och mer över att även avsky Ukraina och deras krigsförbrytelser. Detta kaffe fanns det barn på så Ukraina är lika dåliga som
Ryssarna
Fram med några bevis om du skriver något sånt, jag säger inte att det inte är Ukraina som gjorde det, jag hade gjort samma sak om jag var dom.
Men det är större risk att det är någon inom den egna gruppen, för rimligtvis borde det finnas någon typ av säkerhet som gör att inte vem som helst kan klampa in där och lämna över en bomb till honom, nu är det iofs ryssar vi pratar om och dom är ju inte kända för att vara speciellt smarta, vakterna var väl korrumperade eller fulla som alla andra i det sketlandet.
Citera
2023-04-02, 22:06
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Men lipa din barnamördare, var nog inte en endaste oskyldig på det mötet.
Flytta till Ryssland din landsförrädare, i väst har du ingenting och göra, ingen vill ha dig här.
Citera
2023-04-02, 22:07
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:
Caféet drevs av Wagner gruppen. Det var ett tillhåll för höger extremister och Wagner legosoldater.
Inget att gråta över. Det kommer komma fler sådana här sprängdåd
Citera
2023-04-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Fast på videon som visar överlämningen är det ju en stor skäggig karl som räcker över priset, haha. Eller så fick Tatarsky ta emot flera prylar.

Nej du har fel det var ingen man som lämnade över priset. Det var en kvinna.

Jag såg bilden någonstans.

Möjligen en trans eftersom det var på en gay-klubb.
Citera
2023-04-02, 22:12
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Slödder är den som stödjer Rysslands invasionskrig, där man jämnar städer med marken, bombar sjukhus och deporterar barn.

F ö brukar "fobi" antyda en irrationell rädsla eller aversion. Aversion gentemot dessa vidriga ryssar är allt annat än irrationell. Den har visat sig vara fullt rimlig.
Citera
2023-04-02, 22:13
Avslutad
Hey Ho!! Hoppas ryska ambassaden i Stockholm sprängs också... Ryssland har förlorat sitt existensberättigande.
Citera
2023-04-02, 22:13
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priffe
Putin har exakt två veckor kvar i livet.

Kom ihåg var ni hörde det först.

Haha, absolut. Lägger in det i kalendern. Två veckor alltså? Tycker jag hört det i över ett års tid nu, "hans dagar är räknade", "månader kvar att leva", "dödssjuk / hålls vid liv" etc. Men nu menar du alltså att gubben dör i mars?
Citera
2023-04-02, 22:14
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nej du har fel det var ingen man som lämnade över priset. Det var en kvinna.

Jag såg bilden någonstans.

Möjligen en trans eftersom det var på en gay-klubb.
Här ska du se:

https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1642571953230757892

Man med glajer och neckbeard. Det är ju möjligt att en kvinna överlämnat priset tidigare, men min tanke är att de uppgifterna ska föra tankarna till den blonda kvinna som söktes för mordet på Daria Dugina.
Citera
2023-04-02, 22:14
Medlem
Citat:
Oj. När min sida för fram sånt där brukar vi kallas för foliehattar. Men om FSB ligger bakom så kan inte Ukrainafans vara särskilt smarta som tokhyllar dådet.

De hyllar Rysslands sammanbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in