2023-04-02, 20:42
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
P kan väl knappast skriva. Var medförfattare.
Dessutom var hans styvfar avliden. När han levde sa inte P ett pip.
Det är väl P som hängt ut honom oavsett vem som höll i pennan.
Mupp
Citera
2023-04-02, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Vilka nackdelar är det?

Det finns ju hundratals. Det har ju skrivits om drösvis i tråden redan, och kritik har riktats ifrån alla möjliga seriösa håll ända sedan de drog igång sin sida.
Citera
2023-04-02, 20:43
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Det finns ju hundratals. Det har ju skrivits om drösvis i tråden redan, och kritik har riktats ifrån alla möjliga seriösa håll ända sedan de drog igång sin sida.
Du hade inte konkret alltså.
Bara gnäll.
Citera
2023-04-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Ja men tycker du att det är rätt i det enskilda fallet?

Jag kan tänka mig fall där det möjligtvis inte skulle kännas rättvist. Men jag vet inte vad alternativet skulle vara ifall lagen ska finnas kvar.
Citera
2023-04-02, 20:45
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
"Jorden är platt! Det ser jag ju!"
Ja det gäller att ha rätt perspektiv, tittar man ut genom fönstret ser man den är platt, att sedan pingvinerna går opp och ned på andra sidan är ointressant. Likaså är pingvinerna ointresserade av pedofilier i Sverige, de vet inget om Sverige.

Som sagt, positionera er i mitten så får ni bästa perspektiv. Ett förslag bara.
Citera
2023-04-02, 20:46
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Hur skulle Dumpens verksamhet kunna öka övergreppen menar du
Jag skulle vilja gå så långt som att påstå att du är en av de orsakerna att många ändrar åsikt om Dumpen och lämnar. Min inkorg är full av medlemmar som delar min åsikt att du är mycket dålig reklam för Dumpen. Ingen vill bli förknippad med en förening där en tokskalle som du med en så starkt begränsad fattningsförmåga är representativ. Du blir Dumpens fall är jag helt övertygad om.
Citera
2023-04-02, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Du har alltså inget att komma med bara en massa gnäll helt utan substans.
Citera
2023-04-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Förstår inte vart du vill komma. Han har väl hängt ut sin styvfar mer än någon annan.. Oavsett när han valde att göra det!
Hans styvfar var avliden och kunde inte bemöta anklagelserna. Jag anser att det är ruttet och fegt beteende. Hyckleri.
Citera
2023-04-02, 20:51
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag skulle vilja gå så långt som att påstå att du är en av de orsakerna att många ändrar åsikt om Dumpen och lämnar. Min inkorg är full av medlemmar som delar min åsikt att du är mycket dålig reklam för Dumpen. Ingen vill bli förknippad med en förening där en tokskalle som du med en så starkt begränsad fattningsförmåga är representativ. Du blir Dumpens fall är jag helt övertygad om.
Det där var definitivt inget svar på frågan.
Prova svara på den istället för att hulkgråta under offerkoftan och känna dig kränkt.
Citera
Avslutad
Citat:
Du lär inte svara nej
För det är bara babbel som du häver ur dig utan att det finns någon substans bakom skiten.
Jag har helt enkelt noll intresse att svara på frågor från idioter som kommer med ogrundade anklagelser. Antingen belägger du det med något konkret, eller så tar du tillbaka anklagelsen. Efter det kan jag svara på frågor.
Citera
Medlem
Citat:
Du hade inte konkret alltså.
Bara gnäll.

Det är bara att gå tillbaka 1 eller 2 sidor och läsa, men det är väl för jobbigt? Eller läsa en bråkdel av det som skrivits i media, men det har väl passerat obemärkt? Jag vet att ifall jag skriver "en bok" om alla nackdelar som deras metodik medför, vilket jag för övrigt redan gjort, så kommer det ignoreras av merparten dumpenfans för era skygglappar täcker 360 grader av erat synfält 24/7.
Citera
2023-04-02, 20:52
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Hans styvfar var avliden och kunde inte bemöta anklagelserna. Jag anser att det är ruttet och fegt beteende. Hyckleri.
Du tycker att det är ruttet och fegt när dom hänger barnknullare som möter upp barn och har mobilen full av tortyr knull av bebisar också.
Så jag är helt säker på att Patrik bryr sig jättemycket om vad du tycker i frågan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in