2023-04-02, 19:32
Medlem
FSB är nog de enda som haft möjlighet att preparera statyetten.
Citera
2023-04-02, 19:32
Medlem
"Militär bloggaren" är en krigshetsare av den vidrigaste sort. Någon skrev z-råtta och det stämmer. Följt ett tag.

Ligger Nära Nevski Prospekt. Och Erimetaget som ngn skrev.

Kul att ge honom en prisstatuett med kraftig sprängämnen troligen sprängdeg. Tyder på både humor och kreativitet. Den ryzka interna motståndsrörelsen visar framfötterna. Ja det finns många upprörda ryssar mot Putin och kleptokraterna svinerier i Ukraina. Det kommer mera.
Senast redigerad av Antistalk 2023-04-02 kl. 19:35.
Citera
2023-04-02, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
FSB är nog de enda som haft möjlighet att preparera statyetten.

Då underskattar då nog den rysska motståndsrörelsen.
Citera
2023-04-02, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jävlar. Terrorattack, alltså. Fast hur vet vi att det är han som ligger där på marken?
Varför är det en terrorattack? Tror du att det är ryssar som ligger bakom? Om det är Ukraina så är det bara krig. Jag hoppas att det är ryssar som ligger bakom.
Citera
2023-04-02, 19:37
Medlem
Men det vore bättre att likvidera militärer, alltså höga officerare som är inblandade i kriget. Gärna så högt upp som möjligt.

Här är det nog FSB som inte tycker han följt reglerna.
Citera
2023-04-02, 19:39
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Varför är det en terrorattack? Tror du att det är ryssar som ligger bakom? Om det är Ukraina så är det bara krig. Jag hoppas att det är ryssar som ligger bakom.
Jag visste inte vad det var frågan om när jag skrev den kommentaren. Det har klarnat mer och mer, kan man säga. Först trodde jag att han och ett gäng andra sprängts i bitar på öppen gata. Så var det ju inte riktigt. Och jag tippar på att det är FSB som gjort detta.
Citera
2023-04-02, 19:41
Medlem
Kaenkelberries avatar
Väldigt bra att det fanskapet blev till köttfärs.
Det stora hotet för Ryzzland torde även ligga inom landet där många sympatiserar med UA.
Hoppas det kommer mera!
Citera
2023-04-02, 19:41
Moderator
Chantres avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Rysslands invasion av Ukraina 2022
/Moderator
Citera
2023-04-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Dizzy-
Video när han tar emot statyetten https://twitter.com/Archer83Able/status/1642572675858984960/video/2
Tackar. Bara en massa Wagner-apor och dito sympatisörer på plats då, typ? Fy fan va härligt!
Citera
2023-04-02, 19:43
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl

Terrorattacker råkar tillhöra konceptet krig, ja. Att spränga ett café eller ett hus är en krigshandling.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Ja detta var ju oerhört tragiskt
Oväntat att du stöttar terrordåd. Hoppas du drabbas själv.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Terrorattacker råkar tillhöra konceptet krig, ja. Att spränga ett café eller ett hus är en krigshandling.
Nej, det är inte en krigshandling. Det är ett terrordåd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in