2023-04-02, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag kan säga så här, att vad jag har sett så är kritiker till dumpen och liknande organisationer världen om betydligt mer attraktiva än de som är för den här typen av offentlig förnedring.

I andra länder har de något som kallas för ”Pedo hunters” och bara namnet visar hur obildade de är.Det är inte ens pedofiler de jagar fast vad ska man förvänta sig. Det är alltid oattraktiva människor som kommenterar ”hjältar ” ”bra att ni finns” i alla fall större majoritet av de som kommenterar.
Jag måste säga att jag ändå är imponerad av dig. Av alla saker man kan slåss för väljer du att slåss för rätten att ragga barn att våldta. Ingen lätt uppgift, det är något uppförsbacke minst sagt.

Det är också mycket lätt för oss andra att argumentera när man står på en högre moralisk nivå, man vinner så att säga varje match utan att anstränga sig det minsta lilla medan du tex vevar vilt med argument som att Sara är tjock och har använt narkotikum.
Citera
2023-04-02, 17:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Jo så är det ju allting handlar om vad sociala normer egentligen säger. Jag som liberal tycker att varje individ ska få ha full rätt att välja vilka de vill vara med. Åldern ska inte spela någon roll enligt mig.
Styren vill alltid inpränta normer, de som inte följer normer är farliga för styre. Tänk militär, alla löjliga normer där.

Se alla de styren som inpräntar att homosexualitet är nej-nej, tror ni de verkligen bryr sig, nej det handlar om kontroll.

Kontroll är det de handlar om när de anger debutålder till 17 år och medelpenis 15 cm 6 tum (bra avrundning), vilket alla vet är fel.
Citera
2023-04-02, 17:36
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jag kan säga så här, att vad jag har sett så är kritiker till dumpen och liknande organisationer världen om betydligt mer attraktiva än de som är för den här typen av offentlig förnedring.

I andra länder har de något som kallas för ”Pedo hunters” och bara namnet visar hur obildade de är.Det är inte ens pedofiler de jagar fast vad ska man förvänta sig. Det är alltid oattraktiva människor som kommenterar ”hjältar ” ”bra att ni finns” i alla fall större majoritet av de som kommenterar.

Den där Chris Hansen som är programledare för" How to cath a predator" är rätt så snygg.
Citera
2023-04-02, 17:42
Medlem
Den senaste tiden slår Dumpen mitt i prick. Först en polis och sen en gymnasielärare.
Vad är nästa? En förskolerektor ?
Citera
2023-04-02, 17:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphsson
Har du tagit del av alla hennes domar? 33-34 menade någon tidigare i tråden? Om du tar del av de kanske du börjar ifrågasätta hur en individ med den bakgrunden överhuvudtaget har mandat och bedriva ett sådant här stort projekt.
Det gäller att ligga i, 33 domar för en 48 åring, känner nog rättssalen mer än sitt hem, och förmodligen varit hemlös. Vad ska man ha hem till, när man bor på anstalt.
Citera
2023-04-02, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Man kan se det på olika sätt, som skattebetalare, osv. Normala är att fängelsekunder släpps efter 2/3 straff, främsta orsak, brist på platser. Fler gängkriminella släps om fler hamnar i fängelse. En prioritering är, en potentiell barnkullare viktigare än en gängkriminell, så om man tycker det, så är det helt rätt.
Rent nationalekonomiskt är det förkastligt om någon i produktionslinjen tillåts förstöra tillväxtlinjen. Den ska absolut bort snarast möjligt.
Citera
2023-04-02, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Därför att en 13-åring är ett barn.
Fråga föräldrarna så får du höra.
Bort med tassarna din snuskhummer!
Vad har föräldrarna med det hela att göra?
Citera
2023-04-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Vad har föräldrarna med det hela att göra?
Ursäkta men vilken otroligt korkad fråga du kommer med.
Citera
2023-04-02, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursäkta men vilken korkad fråga du kommer med.
Mycket möjligt. Svara på den så får vi se om det är så.
Citera
2023-04-02, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Mycket möjligt. Svara på den så får vi se om det är så.
Svara på vaddå?
Vad föräldrarna har med sina barn att göra?
Citera
2023-04-02, 18:02
Avslutad
Citat:
Svara på vaddå?
Vad föräldrarna har med sina barn att göra?
Vilken otroligt korkad tolkning av frågan.

Du säger att vi ska "fråga föräldrarna". På vilket sätt är deras åsikt relevant?
Citera
2023-04-02, 18:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphsson
Varför är det förbjudet att rikta kritik mot sidan och deras anmärkningsvärda metoder de använder sig av för att locka förövare och där deras största syfte egentligen är att krossa familjer?
Kritik förbjuder Sara och Patrik, Se vad Josefsson och ECT fått utstå. De har skällt dem med det värsta de kunnat komma på, nämligen kommunister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in