2023-04-01, 23:57
Medlem
Sådär ja.

Nu börjar vi se resultatet av de senaste decenniernas indoktrinering av kvinnor där de programmeras till att "satsa på karriären", "ligg runt, leek, leeev!!" "sex and the city you go girl!!", "äsch föds för många barn, du kan säkert fixa det senare...".

Nu börjar dessa kvinnor komma upp i 30-35 års åldern och panik råder.

Fler och fler videos på tiktok och youtube där dessa "insta-brudar" gråter ut för att de är 31 och fortfarande inte hittat en man att skaffa familj med, medan de ser sina vänner bli gifta till höger och vänster.

Citat:
Im 33, single, I live alone, most of my friends have kids and husband. I dont like drinking anymore... But I live in a place where it seems like that is the only activity to do.

My physical and mental health is my priority now... for the most part I guess Im happy but I get lonely and feel sad doing everything by myself...

Citat:
Im turning 30 this year, I have a great education and good career going but It seems impossible to find the right man for me. Im getting stressed cause many of my friends are getting their 2nd and 3rd kid already and I havent even found a man to start a family with...

Citat:
Ive been going to therapy for a couple years now but im starting to realise my problems stems from the fact Im not settled. Ive been living the single lifestyle with hookups and parties for way too long and now I cant seem to find the right man for me ... I feel so frustrated about this...

Ett av tusentals exempel:

Video Of 30 Year Old Woman CRYING Over Being Single Goes Viral, Modern Feminism HURT Women
https://www.youtube.com/watch?v=W1UBwqAbqts

Är detta en huvudorsak till varför mängden av kvinnor som går till psykolog/terapeut bokstavligt talat skjutit i taket de senaste åren?

Vad kommer de framtida konsekvenserna vara, både för kvinnorna men även samhället i sin helhet?

Börjar inte ni radikala feminister skämmas nu för vad ni tutat i dessa unga damer om vad livet faktiskt handlar om?
Citera
2023-04-02, 00:03
Medlem
gravyyous avatar
Bra, fuck 'em.

De ville ha sin "frihet". Finns inget friare än ensamhet.

Cry me a river, inte mitt problem. Är väl snarare på tiden att kvinnor får konsekvenser av sitt degenerativa leverne. Hoppas att Abdi ifrån förorten våldtar henne också, är ju spännande med mångkultur, iaf om man läser hennes sociala medier.
Citera
2023-04-02, 00:07
Medlem
Livssynslurks avatar
Är nog en stor anledning till stress hos vissa kvinnor.
Förmodligen inte så farligt för dessa som gråter ut, de kan nog ordna ett frö imorgon om det bara vore så.
Hur ofta ser du samma hos män, som ligger i helt sämre sits här, som inte kan få barn beroende på avsaknad av utseende.
Citera
2023-04-02, 00:09
Medlem
NiceNameTwices avatar
Rätt åt dem jävla faggots Hurra för sexuella revolutionen, helt sanslöst vad bra utfallet blev!

Tillbaka till webcamshowen med er och fortsätt gnugga bäret för några ruttna shekels.
Citera
2023-04-02, 00:12
Medlem
Heauxms avatar
Aha och oss kvinnor som är bra människor, som alltid varit lojala och familjeorienterade?

Jag har bara haft 2 förhållanden och båda var otrogna mot mig efter några år.

Nu sitter man här.. nyss fyllda 29 och har försökt och försökt men icke.

Tycker mycket ligger hos männen också som har höga förväntningar på kvinnors utseende. Jag är objektivt lagom snygg (kanske 7/10) lojal, trevlig och jordnära. Men får höra att mina armar är för långa eller jag har fel hårfärg, en man sade att jag hade för stora bröst?? Alltså va??
Senast redigerad av Heauxm 2023-04-02 kl. 00:16.
Citera
2023-04-02, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livssynslurk
Förmodligen inte så farligt för dessa som gråter ut, de kan nog ordna ett frö imorgon om det bara vore så.
Hur ofta ser du samma hos män, som ligger i helt sämre sits här, som inte kan få barn beroende på avsaknad av utseende.

Min farmor säger att när hon var i 30-40 års åldern så kände hon inte en enda kvinna som mådde psykiskt dåligt, de flesta levde i harmoni med barn och make, de skötte om hem och hade ibland någon form av deltidsjobb.

Idag verkar det som var och varannan brud på 25+ går hos psykolog, knaprar piller och har rejäla problem med katter och boxvin.

Det verkar som att den sexuella revolutionen kanske inte var så lyckad ändå.

Tänka sig, att gå emot naturen hade visst sina konsekvenser.

Citera
2023-04-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Aha och oss kvinnor som är bra människor, som alltid varit lojala och familjen orienterade?

Tycker mycket ligger hos männen också som har höga förväntningar på kvinnors utseende. Jag är objektivt lagom snygg (kanske 7/10) lojal, trevlig och jordnära. Men får höra att mina armar är för långa eller jag har fel hårfärg, en man sade att jag hade för stora bröst?? Alltså va??

Ja, detta samhälle är destruktivt för de flesta.
Citera
2023-04-02, 00:14
Medlem
angelamerkels avatar
Ödets ironi. Det är synd om dem för de har också blivit lurade givetvis.
Citera
2023-04-02, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livssynslurk

Missade du poängen att det INTE handlar om att uppfostra ett barn som ensam förälder?
Vilket du förmodligen aldrig kommer få tillstånd till av varken insemination eller adaption.
Citera
2023-04-02, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Sådär ja.

Nu börjar vi se resultatet av de senaste decenniernas indoktrinering av kvinnor där de programmeras till att "satsa på karriären", "ligg runt, leek, leeev!!" "sex and the city you go girl!!", "äsch föds för många barn, du kan säkert fixa det senare...".

Nu börjar dessa kvinnor komma upp i 30-35 års åldern och panik råder.

Fler och fler videos på tiktok och youtube där dessa "insta-brudar" gråter ut för att de är 31 och fortfarande inte hittat en man att skaffa familj med, medan de ser sina vänner bli gifta till höger och vänster.

Ett av tusentals exempel:

Video Of 30 Year Old Woman CRYING Over Being Single Goes Viral, Modern Feminism HURT Women
https://www.youtube.com/watch?v=W1UBwqAbqts

Är detta en huvudorsak till varför mängden av kvinnor som går till psykolog/terapeut bokstavligt talat skjutit i taket de senaste åren?

Vad kommer de framtida konsekvenserna vara, både för kvinnorna men även samhället i sin helhet?

Börjar inte ni radikala feminister skämmas nu för vad ni tutat i dessa unga damer om vad livet faktiskt handlar om?

Det fetade: dessa kvinnors vänner som "gifter sig till höger och vänster" lär väl också vara över 30?

Och vem vet, dessa "insta"-kvinnor du skriver om, kanske har letat efter "den rätta" sedan de var i tonåren. Men först efter 30 börjar det bli bråttom på riktigt... Så långt tänkte du givetvis inte.
Citera
2023-04-02, 00:18
Medlem
gravyyous avatar
Citat:
Aha och oss kvinnor som är bra människor, som alltid varit lojala och familjeorienterade?

Ja, ni är alltid undantagen märkligt nog. Är aldrig ert fel, är alltid alla andras fel.

Så du menar under ditt 11åriga vuxna liv så har du inte stött på en enda som vill ha barn med dig, hur ful är du egentligen? Ditt huvudproblem är väl snarare att dina krav är för höga.
Citera
2023-04-02, 00:25
Medlem
Citat:

Både hos män och kvinnor så finns det rötägg. Jag själv har varit i samma sits som dig fast jag är man, senaste 2 längre förhållande så gick båda bakom ryggen på mig med nån annan.

Om tråden. Jag tror allvarligt att folk var lyckligare förr innan det fanns oändliga valmöjligheter. Folk valde oftast partner där de bodde men nu är hela världen öppen för en via appar och alla tror alltid gräset är grönare på andra sidan hos båda könen men män kan hålla på längre även om de har det jobbigare i yngre ålder men lättare senare medans hos kvinnor är det tvärtom men kvinnor har en klocka som tikar om de vill ha barn, något män inte direkt har i samma jämförelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in