Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Och MH ställde upp på det?
Nej, just det...
1. Spelar ingen roll om M ställe upp eller inte. Det är inte poängen...poängen är Js upprepade uppvisade vilja att blanda in M. Det blir nämligen lite märkligt att hon helt plötsligt skulle upphöra med detta under just den tidsperiod som krävs för att gå Ms historia att gå ihop.
2. Även om M säger att hon inte ställde upp så är jag ganska säker på att hon faktiskt gjorde det i verkligheten. Hon kunde nämligen beskriva i detalj hur J eldade. Men det är en sidosak. Just saying.
Citat:
Det beror på hur du definierar "frivillig".
Men det är bara för dig att läsa förhören med MH i FUPen, från december och framåt, så kommer du att hitta massor.
Jag vill att DU ska berätta om en enda sak, eftersom det är du som tror hon är sanningsenlig. Så? Kan du nämna en enda sak? Eller kan det vara få enkelt som att ALLA hennes erkännanden kom efter att polisen gjort det närmast omöjligt att fortsätta ljuga? Upp till bevis, sötnos.
Citat:
Nej, det kan du inte. Att du gör ett sådant påstående visar bara på att du kan påstå vad som helst om saker som du egentligen inte har någon som helst kunskap om.
Ge mig ett enda exempel på en människa som på riktigt förträngt att denne deltagit i en likdumpning. Ett enda.
Bortträngda minnen i den här kontexten är en ren fantasilära, det har ingen basis i verkligheten. Det är rent utdaterat trams som inte längre stöds av någon som helst ledande psykologisk expertis. Antar att åtta Quick-domar inte var tillräckligt för att få dig att vakna?