2023-04-01, 08:06
Medlem
Är det ingen i poliskåren som känner igen polisgäddan ?!
Nån måste kunna identifiera honom tycker man.
Citera
2023-04-01, 08:06
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du har uppenbarliga problem med din verklighetsbeskrivning.
Ingen haft påstått att någon är vuxen.
15 år är inte vuxen.

Du är för dum för att leva dubbelliv...

Jag har bara tillgång till den chatt som de publicerar. Vart på Dumpen.se framkommer det att den andra killen skulle vara 15år? De skriver myndig ålder, jag tolkade det som minst 18år. Vuxen med andra ord. Slår du upp ordet i en ordbok så kommer den att ge mig rätt.

Men... Dumpen är ju inga genier så de kan mycket väl använt ordet fel. Jag vet ju inte vad de skrivit eftersom Dumpen inte publicerar det... Det är som sagt en jävla massa konstigt med det hela.
Citera
2023-04-01, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Jag har bara tillgång till den chatt som de publicerar. Vart på Dumpen.se framkommer det att den andra killen skulle vara 15år? De skriver myndig ålder, jag tolkade det som minst 18år. Vuxen med andra ord. Slår du upp ordet i en ordbok så kommer den att ge mig rätt.

Men... Dumpen är ju inga genier så de kan mycket väl använt ordet fel. Jag vet ju inte vad de skrivit eftersom Dumpen inte publicerar det... Det är som sagt en jävla massa konstigt med det hela.
Om du är blockad från Facebook, vilket jag kan förstå, så har du ändå tillgång till Dumpen.se
De skriver inte myndig ålder någonstans.
Håll dig till sanningen och sitt inte och sprid en jävla massa fejk utifrån din egen sjuka och skeva verklighetsuppfattning.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-04-01 kl. 08:17.
Citera
2023-04-01, 08:18
Medlem
Citat:

Vet inte varför du envisas med att ljuga om sådant som är lätt att kontrollera. Så här skriver Dumpen: "ung kille, dock i laglig ålder"
Citera
2023-04-01, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Jag fattar inte vad Patrik gör för fel i videon?! Två såpass vuxna kvinnor som väl kan ta vara på sig själva, har druckit lite alkohol. Vart finns kockset? Vart finns barnen?

Skummläs i tråden, det finns ett tiotal eller fler aggressiva slemmiga gäddor här som så klart hatar Patrik och Sara.

Man skriver hundratals inlägg om det elakaste man kan säga bara i ett anonymt forum.

Det överdrivna hatet visar oss andra hur dessa gäddor fungerar, och vi kan skapa strategier om hur vi ska ta hand om dem.

Det gäddorna är allra mest rädda för är att vi ska få liknande lagar som i Frankrike.
Lagar som begränsar att äldre söker yngre även i åldern 17.99 år.
Man har alltså flera bra lagar att skydda barn i olika sammanhang, om det behövs.
Är man 7 år äldre än ett barn så kan det, om det finns ett offer, bli aktuellt för fängelse.

Du ska se att snart skriker gäddorna att de Franska ungdomarna hindras att ha sex, men så är det ju inte, det lagarna hindrar är gubbar att ha sex med unga, om den unge inte vill har den bra skydd i lagen. Smart!

I Frankrike fick 1600 gäddor fängelse och man bygger massor av fängelser.
Man har tröttnat på att barn blir utsatta sexuellt.

Kostsamt men ingen i Frankrike har motsatt sig iden, ja förutom gäddorna då, men de är mest synliga i anonyma chatforum.

Vive la France!
Citera
2023-04-01, 08:31
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Om du är blockad från Facebook, vilket jag kan förstå, så har du ändå tillgång till Dumpen.se
De skriver inte myndig ålder någonstans.
Håll dig till sanningen och sitt inte och sprid en jävla massa fejk utifrån din egen sjuka och skeva verklighetsuppfattning.

Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Vet inte varför du envisas med att ljuga om sådant som är lätt att kontrollera. Så här skriver Dumpen: "ung kille, dock i laglig ålder"

Gränsen på sidan är 18 år. Hade de skrivit 15år kan ni dumskallar ge er tusan på att Dumpen publicerat den delen. Nu har de inte publicerat saken. Varför? Jo för det talar till Gäddans fördel.

Nej, jag är inte blockad på Dumpens Facebook. Skriver inte där och har bara varit inne någon enstaka gång.
Citera
2023-04-01, 08:36
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Gränsen på sidan är 18 år. Hade de skrivit 15år kan ni dumskallar ge er tusan på att Dumpen publicerat den delen. Nu har de inte publicerat saken. Varför? Jo för det talar till Gäddans fördel.

Nej, jag är inte blockad på Dumpens Facebook. Skriver inte där och har bara varit inne någon enstaka gång.
Ingenting talar någonsin till den uthängdes fördel i dumplingarnas ögon. Det är därför som det är så roligt att gång på gång konstatera att den senaste uthängda är en av de värsta.
Citera
2023-04-01, 08:40
Medlem
Citat:

Din trovärdighet är i botten. Först ljuger du och när du blir konfronterad med dina lögner kan du inte erkänna att du hade fel.
Citera
2023-04-01, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Ingenting talar någonsin till den uthängdes fördel i dumplingarnas ögon. Det är därför som det är så roligt att gång på gång konstatera att den senaste uthängda är en av de värsta.
Vilka fördelar är det du menar?
Citera
2023-04-01, 08:47
Medlem
Citat:
De har inga filmer, bilder eller chattar.
Allt är bara dimridåer för att förminska eget agerande att ge sig på barn. En dåres försvarstal som de maskar de är 🪱
Så om det inte finns filmer, chattar eller bilder så har det inte hänt?
Citera
2023-04-01, 09:53
Bannlyst
Citat:
Intressant, berätta gärna hur du vet det här?

Jo, det har ju varit många här inne som vittnat om Patriks levnadsvanor och förkärlek för flickor av det lite yngre slaget. Som grafisk bevis så har vi de här flickorna som nerknarkade är i Patriks lägenhet, film på Youtube.

Han får ju Epstein att framstå som en renlevnadsmänniska och moralens väktare. Förstod det som att han åtminstonne inte drogade sina offer.

Jo Patrik ger mig verkligen kapten klänning vibbar.
Citera
2023-04-01, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Skummläs i tråden, det finns ett tiotal eller fler aggressiva slemmiga gäddor här som så klart hatar Patrik och Sara.

Man skriver hundratals inlägg om det elakaste man kan säga bara i ett anonymt forum.

Det överdrivna hatet visar oss andra hur dessa gäddor fungerar, och vi kan skapa strategier om hur vi ska ta hand om dem.

Det gäddorna är allra mest rädda för är att vi ska få liknande lagar som i Frankrike.
Lagar som begränsar att äldre söker yngre även i åldern 17.99 år.
Man har alltså flera bra lagar att skydda barn i olika sammanhang, om det behövs.
Är man 7 år äldre än ett barn så kan det, om det finns ett offer, bli aktuellt för fängelse.

Du ska se att snart skriker gäddorna att de Franska ungdomarna hindras att ha sex, men så är det ju inte, det lagarna hindrar är gubbar att ha sex med unga, om den unge inte vill har den bra skydd i lagen. Smart!

I Frankrike fick 1600 gäddor fängelse och man bygger massor av fängelser.
Man har tröttnat på att barn blir utsatta sexuellt.

Kostsamt men ingen i Frankrike har motsatt sig iden, ja förutom gäddorna då, men de är mest synliga i anonyma chatforum.

Vive la France!

Det du säger stämmer inte ens jag har varit inne och läst om Frankrikes lagar. Den där gränsen är dessutom 5 år, och den gäller bara om någon är under 15. Många läskunniga i den här tråden har bekräftat detta. Tyvärr verkar inte du var en av de läskunniga. du bara hitta på för att det ska låta bra, lite tips för att du ska attrahera män:

Färga ditt gråa hår, låt håret växa ut, gå ner minst 30 kg i vikt skaffa en hudrutin och använder kontaktlinser. Gör detta så ska du se att du få lite uppmärksamhet från det motsatta könet tanten lilla.
Senast redigerad av 60minuter 2023-04-01 kl. 10:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in