Citat:
Ursprungligen postat av
Romper
Jag menar HR. ursäkta och tack för påpekandet.
Det är mycket, väldigt mycket som borde tagits upp i TR.
En gedigen FUP på 3000 sidor och det ska hastas igenom på TRE rättegångs dagar med Två MGMs.
Varför i Helvete så sjukt bråttom?
Kan det handla om att det är två unga kvinnor som ev.ska skyddas mot exponering?
Jag får verkligen inte ihop det...
Det håller jag med dig om. Undrar hur många tingsrättsdagar det var för Johanna Möller, också 2 GMs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
Kanske det var så att J bara öppnade dörren snabbt för att kolla om läget
Att hon öppnade dörren behöver ju inte betyda att hon flyttat ut kroppen till ett förråd
Nej, men normalt står man väl då tätt intill dörren och lyssnar, öppnar när man tror kusten är klar när det är helt tyst i trapphuset och man öppnar inte fler gånger i rad, liksom.
Samtidigt måste det ha varit en stor orosfaktor för JJ att dunsgrannen redan ringt polisen......det kunde ju inte hon veta, och därför vill bli av med kroppen direkt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Romper
Så dina tankar kan radera bort Toves DNA ifrån golvbrunnen på JJs toalett?
Okej,
Jag är tyvärr inte någon Saida.
Något " klipp som liknar Tove då hon står vid passagerar sidan vid en svart bil på en parkering vid ett Taxibolag" har jag varken sett eller hört om tidigare...
Citat:
Ursprungligen postat av
Romper
Okej.
Som sagt så har jag inte sett eller hört om detta förut.
Vet du om det är med i FUPn?
Kan det handla om Taxi Effge?
Citat:
Ursprungligen postat av
Romper
Aha, bilden kanske finns i slasken då.
Den kan finnas, eller omnämns i alla fall i Grevens brillianta sammanfattningar i inlägg nr 1, det var före kroppen hittades.
Många tjejer kan se likadana ut speciellt på dåliga övervakningskameror, samma mode, samma modefrisyr.
Filmsnutten var ute i media, de berörda tog kontakt med polisen och de blev direkt avförda från polisutredningen.