2023-03-31, 23:04
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Bra jobb dem gör.

Roliga är att patrick var ute på port du soliel i vipen med småtjejer 2015, dem var väll mellan 14-17år så han har ju själv inte rent mjöl i påsen. Den ena av dem heter ylv*a

Intressant, berätta gärna hur du vet det här?

Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Med all sannolikhet så hade han sex med minst en utav dom.

Jo, det har ju varit många här inne som vittnat om Patriks levnadsvanor och förkärlek för flickor av det lite yngre slaget. Som grafisk bevis så har vi de här flickorna som nerknarkade är i Patriks lägenhet, film på Youtube.

Han får ju Epstein att framstå som en renlevnadsmänniska och moralens väktare. Förstod det som att han åtminstonne inte drogade sina offer.
Citera
2023-03-31, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Det enda du duger till, att vara en megafon... Tack för info, du kan gå nu!

Ganska klen uthängning om ni frågar mig...

Bilen, selfien han tar i spegeln... Ser ut som att han har mindre gråa hår än killen de konfronterar. Så mycket som inte stämmer... Allt är så rörigt. Det är mycket klippa och klistra.

Ingen kom på dejten med 14-åringen. Kriteriet för att bli uthängd.

Allt de har är någon som kom på en sex-dejt mellan vuxna.

Någon som vet mer om polisgäddan? En liten namnrebus kanske
Citera
2023-03-31, 23:08
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Du ska inte skriva av facket än... Det här kan ta vägen precis var fan som helst.
Har som vanligt inte tittat på konfrontationem då jag av princip inte vill bidra till deras reklamintäkter. Läser dock en del om att det är rörigt och dåligt genomfört, osäkerhet runt om de har rätt man osv?

Du får en snabb suddig skymt av nedre delen av ansiktet. Det ser ut som polisen i fråga. Men med betydligt mer gråa hår än den där selfien.

Resten av bilderna verkar vara sådana de hittat på nätet på andra ställen.
Citera
2023-03-31, 23:09
Medlem
Citat:

Jo, det har ju varit många här inne som vittnat om Patriks levnadsvanor och förkärlek för flickor av det lite yngre slaget. Som grafisk bevis så har vi de här flickorna som nerknarkade är i Patriks lägenhet, film på Youtube.

Han får ju Epstein att framstå som en renlevnadsmänniska och moralens väktare. Förstod det som att han åtminstonne inte drogade sina offer.
Vart finns denna film?
Citera
2023-03-31, 23:14
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Vart finns denna film?

Jag har också haft planer på att öppna ponny-stall, vad tror du om det?

På Youtube...
https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

Dumpens fans påstår att det inte behöver vara Patrik. Det kan ha varit någon som lånat Patriks lägenhet och hund. (adressen nämns i filmen)

Vill nog påstå att de flesta Gäddor har bättre undanflykter än så!
Citera
2023-03-31, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
1000-tals inlägg ger ingen statistisk validitet så länge som deras inneboende förhållande inte kan säkerställas . I bästa fall ett kraftfullt hot mot studiens validitet och i sämsta fall ett hot mot dess verkshöjd.

Påskyndandet av nya lagar beläggs aldrig baserat på det skrivna språket, enbart på de fysiska gärningar man avser begränsa. Det kan dock vara försvårande för verkställandet av nya lagar då det inte går att fastställa om inläggen är skrivna av de som vill få igenom en lag i syfte att "bevisa" problemets existens. Food for thought.

Men det skrivna kan påverka människor att ändå tänka, vi gör något bättre, så här kan vi inte ha det.
Citera
2023-03-31, 23:21
Medlem
Citat:

På Youtube...

Dumpens fans påstår att det inte behöver vara Patrik. Det kan ha varit någon som lånat Patriks lägenhet och hund. (adressen nämns i filmen)

Patrik är en social och kul kille och tjejerna flockas runt honom, det gör de däremot inte runt incells som SKA HA SEX...

Man hör avundsjukan i göddrösten.
Visst är du medveten om det?

Nu har ni lovat i tusentals gäddiga inlägg, ni har lovat att stoppa om och om igen.

Sätt lite fart
Citera
2023-03-31, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Vart finns denna film?
precis, titta på filmen där man ser kanske tre personer som fnissar, en har coola byxor på sig och gäddorna dör av avundsjuka.

nån minut på youtube, helt rumsrent men ska framställas som att Patrik är en gädda, larv larv larv
Citera
2023-03-31, 23:30
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Patrik är en social och kul kille och tjejerna flockas runt honom, det gör de däremot inte runt incells som SKA HA SEX...

Man hör avundsjukan i göddrösten.
Visst är du medveten om det?

Nu har ni lovat i tusentals gäddiga inlägg, ni har lovat att stoppa om och om igen.

Sätt lite fart

Jag önskar jag knullat lika många 13-åringar som Patrik... Det är sant...

Tyvärr är det nog så illa att snittåldern på de jag knullat är högre än för Patrik. Då är jag ändå pedofil och Patrik skulle kunna vara min pappa i ålder räknat.

Nja, än så länge har jag ingen orsak att lägga mig i själv. Vi får se vad som händer den dagen jag får en sådan orsak. Men jag är förundrad hur länge Dumpen får hålla på... Det finns så mycket tokigt i vad de gör.... Både moraliska och juridiska.

Jag har trott att verkligheten hunnit fatt S & P flera gånger nu. Men jag har haft fel. Inte desto mindre är jag övertygad om att den kommer ifatt dem förr eller senare... Det är så många fel...
Citera
2023-03-31, 23:42
Medlem
Citat:

På Youtube...

I ponnystallen samlas pedofilerna
Citera
2023-03-31, 23:50
Medlem
Citat:

På Youtube...

Jag fattar inte vad Patrik gör för fel i videon?! Två såpass vuxna kvinnor som väl kan ta vara på sig själva, har druckit lite alkohol. Vart finns kockset? Vart finns barnen?
Citera
2023-03-31, 23:55
Medlem
Citat:

Jag arbetade på klubben som bartender då och bevittnade det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in