2023-03-31, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
En ytterligare fråga blir vad som händer med dumpens samarbete med polisen... det här kan gå åt vilket håll som helst.
Ja det tänkte jag inte på. Detta kan bli den mest intressanta gäddan hittills när det gäller påverkan på Dumpen.
Citera
2023-03-31, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Trodde du att det inte skulle finnas konsekvenser? Alla handlingar har konsekvenser.
Tack vare Dumpen kan nu föräldrar välja om dom vill skicka sina barn till den skolan där gäddan är rektorn eller om dom vill att gäddan ska vara fotbollstränare till deras barn.

Bara för att man hade tänkt träffa en 14 åring betyder inte det att man i sitt arbete beter sig opassande emot samma målgrupp.Precis som att du inte raggar på din chefs dotter även om du hade velat sätta på henne.

Däremot kanske du knullar skiten ur en full 18 årig tjej på krogen,och hon kan inte ångra sig efter eller hur ? Ingen över 18 kan känna ånger efter blivit nedsupen av en äldre herre på krogen.Dumpen logik, precis som att inte en enda 18–19 åring ångrar sig efter att ha fått Patriks gubbkuk i sig.
Senast redigerad av 60minuter 2023-03-31 kl. 22:56.
Citera
2023-03-31, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Syljen
Som dom åker dit för skojs skull,du är äcklig smutsig och det vet du

Kanske inte för skoj skull, fast jag tror mycket är fantasier och vissa av dem har nog inte bestämt sig för om de ska genomföra det de sagt eller inte. förresten är inte lika smutsig som din frus fitta.
Citera
2023-03-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
En ytterligare fråga blir vad som händer med dumpens samarbete med polisen... det här kan gå åt vilket håll som helst.
Dom har inget samarbete överhuvudtaget. Glöm det. Vilda fantasier. Som det mesta gällande Dumpen.
Senast redigerad av Eskamotera 2023-03-31 kl. 22:49.
Citera
2023-03-31, 22:49
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karin.Lollo.81
Fyfan han är snut ju!

Aha, därför han har uniform på sig tror du? Smart flicka! Var nu duktig och gå ner på knä!

Om det är han så är han en polis som är bög, som inte åkte och träffade en 14-åring.

Vid en träff med en vuxen kille så kommer någon som ser ut som han. Men allt är jävligt rörigt och fullt av luckor... Finns utrymme för rimligt tvivel.

Nu är ju inte alla inom poliskåren bögar, en del är lesbiska också. Kan ju hoppas att kollegorna sluter upp och sätter åt Dumpen. Att polisfacket driver ärendet juridiskt. Dumpen hängde ut honom i hans yrkesroll.

Men det är antagligen bara önskedrömmar från min sida...
Citera
2023-03-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Det skulle vara skoj att falskeligen sätta dit ett Dumpen-fan som pedofil!

Om selfien är en gammal bild? Hur vet vi att personen som skickat bilden är den som Dumpen pratar med? En polis kan ju ha ovänner...

Han är ju i vart fall inte skyldig till att försökt träffa en 14-åring. Den personen som bokade träffen kom inte.

Där har du helt rätt. Det tummas hela tiden på bevisen och nu har vi en person som varken begått brott eller ens försökt träffa ett barn. En person de inte ens vet om det är rätt person som de hängt ut då han inte dykt upp på konfrontationen.
Citera
2023-03-31, 22:53
Avslutad
Han är ju inte den förste att bli uthängd trots utebliven träff.
Citera
2023-03-31, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag tror ärligt att en hel del av dom uthängda hade tvekat vid en riktigt träff med ett barn. Visst har dom sexchattat och fantiserat, men det är en sak och att i verkligheten på dagen D fullborda det.

Det här illustrerar fenomenet bra https://www.youtube.com/watch?v=ka6N7RcRj1I

Precis, det är väldigt vanligt att man kan backa ur in i det sista. På TikTok har jag börjat se både män och kvinnor som tidigare har blivit utsatta för övergrepp och trots detta så tycker dom inte att ”pedophile hunters” är rätt väg att gå.

Vill man ha en lösning långsiktigt så får man börja jobba med grundproblemet. Vilket enligt de som vill rädda barn(ungdomar) påstår sig vara att skydda barn(ungdomar) ifrån övergrepp.Om det nu stämmer att de verkligen bryr sig så borde man lägga ner resurser på att först och främst bota kliniska pedofiler. Inte jaga fullt normala män som saknar vet och etikett.
Senast redigerad av 60minuter 2023-03-31 kl. 23:00.
Citera
2023-03-31, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Ja det tänkte jag inte på. Detta kan bli den mest intressanta gäddan hittills när det gäller påverkan på Dumpen.
Första grejen blir hur övrig media hanterar det...
Andra grejen blir hur polismyndigheten hanterar det...
Tredje hur kollegor hanterar det... (som silop...)

Rent antagande från min sida, men det här kan betyda att dumpen får ett rejält jävla motstånd från polisen...
Citera
2023-03-31, 22:55
Medlem
Bra jobb dem gör.

Roliga är att patrick var ute på port du soliel i vipen med småtjejer 2015, dem var väll mellan 14-17år så han har ju själv inte rent mjöl i påsen. Den ena av dem heter ylv*a
Citera
2023-03-31, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Bra jobb dem gör.

Roliga är att patrick var ute på port du soliel i vipen med småtjejer 2015, dem var väll mellan 14-17år så han har ju själv inte rent mjöl i påsen. Den ena av dem heter ylv*a

Med all sannolikhet så hade han sex med minst en utav dom.
Citera
2023-03-31, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Aha, därför han har uniform på sig tror du? Smart flicka! Var nu duktig och gå ner på knä!

Om det är han så är han en polis som är bög, som inte åkte och träffade en 14-åring.

Vid en träff med en vuxen kille så kommer någon som ser ut som han. Men allt är jävligt rörigt och fullt av luckor... Finns utrymme för rimligt tvivel.

Nu är ju inte alla inom poliskåren bögar, en del är lesbiska också. Kan ju hoppas att kollegorna sluter upp och sätter åt Dumpen. Att polisfacket driver ärendet juridiskt. Dumpen hängde ut honom i hans yrkesroll.

Men det är antagligen bara önskedrömmar från min sida...
Du ska inte skriva av facket än... Det här kan ta vägen precis var fan som helst.
Har som vanligt inte tittat på konfrontationem då jag av princip inte vill bidra till deras reklamintäkter. Läser dock en del om att det är rörigt och dåligt genomfört, osäkerhet runt om de har rätt man osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in