2023-03-30, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Det har börjat cirkulera Aurobindo burkar med 2 mg alprozalam. Vad tycker ni? Jag kan inte avgöra detta. Jag har tolerans.

Aurobindo alprozalam 2 mg heter dem. 100 burk.

Hur ser dina ut? jag har vita runda med inga markeringar, är de normalt?
ej testat än
Citera
2023-03-30, 12:15
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raylows
Hur ser dina ut? jag har vita runda med inga markeringar, är de normalt?
ej testat än
Ja dom är runda utan märkning. Skarpa kanter. Kommer i burkar som har folieöverdrag och skruvkork. 100 per burk.

PS
Testa då.
Citera
2023-03-30, 13:05
Medlem
Citat:
Ja dom är runda utan märkning. Skarpa kanter. Kommer i burkar som har folieöverdrag och skruvkork. 100 per burk.

PS
Testa då.

sorry jag var lite otydlig, de är på väg in så jag har inte sett de, men på bilden är dom helt runda utan markering alls, och burken på bilden hittar jag inte heller online... dom ser ut så här:
Senast redigerad av raylows 2023-03-30 kl. 13:31.
Citera
2023-03-30, 13:27
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
sorry jag var lite otydlig, de är på väg in så jag har inte sett de, men på bilden är dom helt runda utan markering alls, och burken på bilden hittar jag inte heller online... dom ser ut så här:

https://imgur.com/vbxeVo2
Japp sånna jag har. Massor.
Citera
2023-03-30, 13:30
Medlem
Citat:
Japp sånna jag har. Massor.

Vilken färg är dom? är det samma burk? är dom bra? bättre än blåa? har dom besk smak?
Tack för all info!!
Citera
2023-03-30, 13:41
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Vilken färg är dom? är det samma burk? är dom bra? bättre än blåa? har dom besk smak?
Tack för all info!!
Kan ej avgöra. Känner knappt nått på den dos jag står på nu pga tolerans. Märker viss effekt men det är skillnad. Mina vänner blev flummigs i slls fall. Dom hade noll tolerans. Jag håller på att trappa ner. Ja de smakar lite beska men inte lika beska som blå.
Citera
2023-03-30, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CornyMe
Tack för bra tips och råd! Funderade faktiskt på att grunda med Stesolid och sen krossa Xanor och fylla på med nån timme innan det hemska ska ske. Men jag är så osäker på hur mycket jag ska ta, jag har hög tolerans, brukar lätt kunna ta en hel del utan att nämnvärt känna så mycket ångestlindring. Men vid just detta tillfälle vill jag inte bli lullig och sluddrig…
Xanor Depot behöver inte krossas för att vara ångestdämpande! Men har hört att man inte blir lika berusad av dem vilket är bra i din sits, sedan är de rätt så starka så kanske 2 mg utan någon Stesolid hade varit tillräckligt.

Hoppas det gick bra idag.
Citera
2023-03-30, 19:22
Medlem
Citat:
Kan ej avgöra. Känner knappt nått på den dos jag står på nu pga tolerans. Märker viss effekt men det är skillnad. Mina vänner blev flummigs i slls fall. Dom hade noll tolerans. Jag håller på att trappa ner. Ja de smakar lite beska men inte lika beska som blå.

Jag har letat o letat och varit på reddit o frågat, men hittar inte den burken någonstans, och någon skrev att den var fake.
Vilken färg är tabletterna? o vilken dos är du på? har du samma burk som på bilden?
Citera
2023-03-30, 21:29
Medlem
Jag använder 2-3 mg ksalol enbart för att sova bra. Det är väl inga problem?
Citera
2023-03-31, 08:39
Medlem
amenvissts avatar
Det tog ca 18 månader sen jag tog senaste tabletten. Dessförinnan var jag under flera års tid en riktig pillertrillare. Nu i veckan fick jag känna på en mindre livskris då jag blev uppsagd från jobbet. En normal person hade kallat det setback. Här sitter jag nu med 100 blå, 20g röka och ska tycka synd om mig själv en stund. Som
jävla jättebebis.
Citera
2023-03-31, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amenvisst
Det tog ca 18 månader sen jag tog senaste tabletten. Dessförinnan var jag under flera års tid en riktig pillertrillare. Nu i veckan fick jag känna på en mindre livskris då jag blev uppsagd från jobbet. En normal person hade kallat det setback. Här sitter jag nu med 100 blå, 20g röka och ska tycka synd om mig själv en stund. Som
jävla jättebebis.
Ajaj har man hållt sig 18 månader så är det surt o trilla dit igen men men vet hur det höll upp över 2 år när en nära dog sen pang så var man där igen :/
Citera
2023-03-31, 09:14
Medlem
amenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Ajaj har man hållt sig 18 månader så är det surt o trilla dit igen men men vet hur det höll upp över 2 år när en nära dog sen pang så var man där igen :/

Ja visst är det trist, framförallt känns det väldigt onödigt. Jag vet att jag klarar av tuffare perioder utan mediciner, men längs med vägen lärde jag mig tyvärr att det är förbaskad skön att äta benso när livet blir tuffare. Som i vira in sig i några lager bubbelplast.

Men igen, isolerade snedsteg förekommer för samtliga, det är en del av sjukdomsbilden. Frågan är ju egentligen vad jag väljer att göra åt saken. Jag kan välja att fortsätta äta piller och dra igång och knarka på ”riktigt igen”, ut o tjuva koppar och slå i mig grumliga pumpmetrar. Det livet kan jag och jag hade varit back in business efter ett telefonsamtal.

Eller, så väljer jag att klappa mig själv på axeln och bekräfta för mig själv att shit happens. Återfallet är egentligen irrelevant. Jag måste återgå till alla basics som fungerat sen jag på allvar blev drogfri från dom tunga drogerma. Det skadar heller inte att påminna sig om att jag var hemlös en period, levde under dödshot pga laddskulder och hade inte en jävla spänn på fickan. Idag ser det otroligt mkt bättre ut. Jag har arbetat heltid i nästan 2 år, har egen lägenhet och en underbar hund som förgyller livet istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in