2023-03-27, 04:16
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rcking145
Hejsan jag har kommit över en 100 burk alprozalam 2mg per tab märket audobindo sen står det rx i liten text och jag försökte krossa tabletten till pulver för att röka det på folie men det gick ej att krossa pillret så då la jag hela tabletten på foliet och elda under inte ett smack hände tabletten brann inte och gav rök som jag kunde suga in går det inte att röka alprozalam?

RX står för att det är ett läkemedel som det behövs särskilt recept för, till skillnad från OTC som kan köpas receptfritt.
Citera
2023-03-27, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
RX står för att det är ett läkemedel som det behövs särskilt recept för, till skillnad från OTC som kan köpas receptfritt.
Okej men det va inte det jag fråga eller behövde hjälp om
Citera
2023-03-27, 11:44
Medlem
ZugMaskins avatar
Det har börjat cirkulera Aurobindo burkar med 2 mg alprozalam. Vad tycker ni? Jag kan inte avgöra detta. Jag har tolerans.

Aurobindo alprozalam 2 mg heter dem. 100 burk.
Citera
2023-03-28, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satefan
hej igen, sitter på 10x 1mg Depoter funderar på att ta dem i en lösning och inta dem rektalt, är det någon fara för hjärtat eller dyligt pga den snabba utsöndingen i blodet
Frågan är ju bara hur van du och di kropp är med benzo! Har du koll på läget,absolut. Annars är det bättre att ta skiten oralt!
Citera
2023-03-28, 13:29
Medlem
Xanyos avatar
Har möjlighet att ordna riktiga Xanor stavar 2mg, men undrar om det är något mysigt att ta överhuvudtaget eller däckar man bara och får minnesluckor? Kan förstå att man får en viss eufori om man har grov ångest & tar en men annars är det något att ha?
Citera
2023-03-29, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojantillkojan
Frågan är ju bara hur van du och di kropp är med benzo! Har du koll på läget,absolut. Annars är det bättre att ta skiten oralt!
Skönt svar på ett 16 års gammal inlägg från 2007! Men yes har han koll så ska man få göra sin grej😅
Citera
2023-03-29, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Har möjlighet att ordna riktiga Xanor stavar 2mg, men undrar om det är något mysigt att ta överhuvudtaget eller däckar man bara och får minnesluckor? Kan förstå att man får en viss eufori om man har grov ångest & tar en men annars är det något att ha?
Om de är riktiga stavar 2mg , ta en stav och se, nog tror jag du kommer må toppen! speciellt om man har ångest då. Dåligt mår ingen av benso!
Edit: Börja inte trycka mer o mer stavar under kvällen, då kan de sluta tokigt
Senast redigerad av Tekashi 2023-03-29 kl. 01:14.
Citera
2023-03-29, 17:57
Medlem
Jag ska genomgå något fruktansvärt jobbigt på fredag, något jag med kraftig ångest och hög tolerans på benso, inte tror jag kommer att fixa.
Jag har tillgång till: Oxycontin 5mg, Xanor depot 0,5mg, Stesolid 5mg samt Imovane 7,5mg, mycket av varje.
Vad och hur mycket tycker/tror ni jag kan ta för att känna mig lugn, ångestbefriad och ändå inte sluddrig? Ska jag blanda lite av varje? Jag dricker varken alkohol eller tar droger.
Citera
2023-03-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CornyMe
Jag ska genomgå något fruktansvärt jobbigt på fredag, något jag med kraftig ångest och hög tolerans på benso, inte tror jag kommer att fixa.
Jag har tillgång till: Oxycontin 5mg, Xanor depot 0,5mg, Stesolid 5mg samt Imovane 7,5mg, mycket av varje.
Vad och hur mycket tycker/tror ni jag kan ta för att känna mig lugn, ångestbefriad och ändå inte sluddrig? Ska jag blanda lite av varje? Jag dricker varken alkohol eller tar droger.

Kan du säga något om vad du ska uppleve på fredag?
Citera
2023-03-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CornyMe
Xanor och Stesolid men gå inte för högt för då kommer du bara bli lullig / väck. Grunda kanske med 10 mg Stesolid sen invänta ~ 3 mg Xanor Depot.
Imovane fungerar suveränt mot ångest men du blir helt efterbliven på köpet.
OxyContin inte nämnvärt (kanske somliga typer av ångest).

Hoppas det går bra och lycka till.
Citera
2023-03-29, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allantom
Kan du säga något om vad du ska uppleve på fredag?

Begravning…
Citera
2023-03-29, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qqqqqqqqqqqq
Xanor och Stesolid men gå inte för högt för då kommer du bara bli lullig / väck. Grunda kanske med 10 mg Stesolid sen invänta ~ 3 mg Xanor Depot.
Imovane fungerar suveränt mot ångest men du blir helt efterbliven på köpet.
OxyContin inte nämnvärt (kanske somliga typer av ångest).

Hoppas det går bra och lycka till.

Tack för bra tips och råd! Funderade faktiskt på att grunda med Stesolid och sen krossa Xanor och fylla på med nån timme innan det hemska ska ske. Men jag är så osäker på hur mycket jag ska ta, jag har hög tolerans, brukar lätt kunna ta en hel del utan att nämnvärt känna så mycket ångestlindring. Men vid just detta tillfälle vill jag inte bli lullig och sluddrig…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in