Citat:
Ursprungligen postat av
Masterblender
Ja alla som har ryggrad ber endast om ursäkt om de själva tycker att de har gjort något fel.
Jag är också övertygad om att Janne bad om ursäkt just av den anledningen, för man måste vara totalt jävla blåst i skallen om man tycker hans uppträdande var okej.
Totalt blåst i skallen är förresten precis vad du är, det är därför som du tycker som du gör.
Hatar någon som du inte ens känner (Bojan) gör du också.
Och hetsar upp dig över andras prestationer (fotbollslandslaget)som du inte har ett skvatt nytta av gör du också. Låt mig gissa, du håller säkert också på en klubb som du talar i vi-termer om...
Haha vilken jävla sorglig figur du är din mupp...

Nej du vet ju ingenting om världen det är tydligt det, finns många som får be om ursäkt för att behålla sin höga lön vilket Janne fick uppleva. Vem fan ber Bojan om ursäkt frivilligt.
Haha vem fan är mupp här egentligen gå och sug av Bojan nu din jävla sopa.
Jag hatar Bojan för han är en vidrig jävel som sabbar varenda sändning han är med i. Fan vad du fjäskar för den där jävla blatten är ni bästa polare eller vad är problemet?
Nej jag talar inte i vi-termer men jag gillar idrott och sysslar själv med det vilket ger mer än att se andra utöva en sport.
Tragiskt att du är så jävla autistisk att du måste ha personlig vinning annars så har det inget värde för dig.
Du verkar vara en ensam knepig kuff som inte förstår vad supporterkultur innebär.
Är det någon som är sorglig så är det garanterat du själv, jag förstår att det är tufft att vara så autistisk att man inte har några vänner.
Världens minsta violin spelar för dig, hahaha.