2023-03-30, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Haha borde räknat ut att du var dåren som trodde jag var blatte...
Ja din idiot, jag är från mörkaste Afrika.

Men svara på detta ditt pucko, varför bad Janne om ursäkt dagen efter?
Han hade ju inte gjort något fel enligt dig?
Blev han tvingad av Reinfeldt? I så fall saknar han ju ryggrad.
Eller kan det månne vara så att han efter att ha lugnat sig insett att han betedde sig som en idiot?

Bra att du beskriver dig själv med ord som dåre, idiot och pucko. En mycket fin sammanfattning på det kromosomfel som utgör den tragiska människa som du är.

Janne fick troligtvis ett ultimatum att antingen så blir det presskonferens eller sparken.
Du är uppenbarligen för korkad för att begripa detta.
Tror du att alla som ber om ursäkt gör det av fri vilja eller för att dom gjort nåt fel. Stackars liten du har mycket att lära om livet.
Citera
2023-03-30, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Känns som Bojan agerar som ett klassiskt rysstroll...

Han själv med flera alias eller hans polare.

Hej Bojan större delen av Sverige hatar dig din feta jävel.
Citera
2023-03-30, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nej Hamren kommer inte tillbaka.

Tror blir Henke som kommer in som coach med Jonas thern som assisterande.

Ja det låter rimligt faktiskt men Janne sitter kvar EM-kvalet ut.
Citera
2023-03-30, 23:49
Medlem
Bojan Djordic har en väldigt dålig attityd, men Janne Andersson borde absolut ha haft nog med pondus och smartness att skjuta honom åt sidan. Alltihop är en storm i ett vattenglas, och Djordic är i mina ögon en nolla med alltför stor och glappande käft. Vänd blad och gå vidare nu!
Citera
2023-03-30, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Bra att du beskriver dig själv med ord som dåre, idiot och pucko. En mycket fin sammanfattning på det kromosomfel som utgör den tragiska människa som du är.

Janne fick troligtvis ett ultimatum att antingen så blir det presskonferens eller sparken.
Du är uppenbarligen för korkad för att begripa detta.
Tror du att alla som ber om ursäkt gör det av fri vilja eller för att dom gjort nåt fel. Stackars liten du har mycket att lära om livet.

Ja alla som har ryggrad ber endast om ursäkt om de själva tycker att de har gjort något fel.
Jag är också övertygad om att Janne bad om ursäkt just av den anledningen, för man måste vara totalt jävla blåst i skallen om man tycker hans uppträdande var okej.

Totalt blåst i skallen är förresten precis vad du är, det är därför som du tycker som du gör.
Hatar någon som du inte ens känner (Bojan) gör du också.
Och hetsar upp dig över andras prestationer (fotbollslandslaget)som du inte har ett skvatt nytta av gör du också. Låt mig gissa, du håller säkert också på en klubb som du talar i vi-termer om...
Haha vilken jävla sorglig figur du är din mupp...
Citera
2023-03-31, 01:07
Medlem
Citat:
Ja alla som har ryggrad ber endast om ursäkt om de själva tycker att de har gjort något fel.
Jag är också övertygad om att Janne bad om ursäkt just av den anledningen, för man måste vara totalt jävla blåst i skallen om man tycker hans uppträdande var okej.

Totalt blåst i skallen är förresten precis vad du är, det är därför som du tycker som du gör.
Hatar någon som du inte ens känner (Bojan) gör du också.
Och hetsar upp dig över andras prestationer (fotbollslandslaget)som du inte har ett skvatt nytta av gör du också. Låt mig gissa, du håller säkert också på en klubb som du talar i vi-termer om...
Haha vilken jävla sorglig figur du är din mupp...

Nej du vet ju ingenting om världen det är tydligt det, finns många som får be om ursäkt för att behålla sin höga lön vilket Janne fick uppleva. Vem fan ber Bojan om ursäkt frivilligt.

Haha vem fan är mupp här egentligen gå och sug av Bojan nu din jävla sopa.

Jag hatar Bojan för han är en vidrig jävel som sabbar varenda sändning han är med i. Fan vad du fjäskar för den där jävla blatten är ni bästa polare eller vad är problemet?

Nej jag talar inte i vi-termer men jag gillar idrott och sysslar själv med det vilket ger mer än att se andra utöva en sport.

Tragiskt att du är så jävla autistisk att du måste ha personlig vinning annars så har det inget värde för dig.
Du verkar vara en ensam knepig kuff som inte förstår vad supporterkultur innebär.
Är det någon som är sorglig så är det garanterat du själv, jag förstår att det är tufft att vara så autistisk att man inte har några vänner.
Världens minsta violin spelar för dig, hahaha.
Citera
2023-03-31, 02:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Nej du vet ju ingenting om världen det är tydligt det, finns många som får be om ursäkt för att behålla sin höga lön vilket Janne fick uppleva. Vem fan ber Bojan om ursäkt frivilligt.

Haha vem fan är mupp här egentligen gå och sug av Bojan nu din jävla sopa.

Jag hatar Bojan för han är en vidrig jävel som sabbar varenda sändning han är med i. Fan vad du fjäskar för den där jävla blatten är ni bästa polare eller vad är problemet?

Nej jag talar inte i vi-termer men jag gillar idrott och sysslar själv med det vilket ger mer än att se andra utöva en sport.

Tragiskt att du är så jävla autistisk att du måste ha personlig vinning annars så har det inget värde för dig.
Du verkar vara en ensam knepig kuff som inte förstår vad supporterkultur innebär.
Är det någon som är sorglig så är det garanterat du själv, jag förstår att det är tufft att vara så autistisk att man inte har några vänner.
Världens minsta violin spelar för dig, hahaha.

Och detta inlägg jag citerar kommer alltså från en mupp som anklagar andra för att vara otrevliga...

Hur som helst, till skillnad från dig din dåre så hatar jag inte någon jag inte känner.
Jag är inte heller förtjust i Bojan och hans sätt att vara, men i detta aktuella fall så gjorde han inget fel.
Han är där som en så kallad expert och ska just ställa frågor till bland annat förbundskaptenen.
Att förbundskaptenen är labil och att du är dum i huvudet är liksom inget som Bojan kan lastas för.

Men du har rätt i en sak faktiskt, ja jag vet inte vad supporterkultur innebär.
Vuxna losers utan liv som hetsar upp sig över om någon okänd för de person sparkar in en boll mellan två stolpar?
Men jag vet att dina idoler skiter fullständigt i dig och andra fans, de sticker så fort någon annan klubb viftar med en större sedelbunt...
Citera
2023-03-31, 03:06
Medlem
Citat:
Och detta inlägg jag citerar kommer alltså från en mupp som anklagar andra för att vara otrevliga...

Hur som helst, till skillnad från dig din dåre så hatar jag inte någon jag inte känner.
Jag är inte heller förtjust i Bojan och hans sätt att vara, men i detta aktuella fall så gjorde han inget fel.
Han är där som en så kallad expert och ska just ställa frågor till bland annat förbundskaptenen.
Att förbundskaptenen är labil och att du är dum i huvudet är liksom inget som Bojan kan lastas för.

Vuxna losers utan liv som hetsar upp sig över om någon okänd för de person sparkar in en boll mellan två stolpar?
Men jag vet att dina idoler skiter fullständigt i dig och andra fans, de sticker så fort någon annan klubb viftar med en större sedelbunt...

Du verkar inte må så bra.

Varför skulle du annars hetsa upp dig så mycket för ingenting?
Citera
2023-03-31, 06:51
Medlem
Citat:

Hahahaha Bojan gjorde inget fel ja just det. Läs lite på sociala medier cirka 90% tycker att Bojan är en fullständig dåre och att han provocerar fram bråket. Så det är uppenbart att du är stentrög och är ute och cyklar betänkligt.

Varför skulle jag vara trevlig mot en amöba som du. Du har inte gjort någonting för att förtjäna någon som helst respekt.

Ledsen att göra dig besviken men jag har inga idoler och jag vet mycket väl att spelarna struntar i vanligt folk.
Det är inte mycket du begriper så att du inte förstår dig på supporterkultur är fullt logiskt.

Hur går det för dig din jävla autist har du hittat någon polare ännu?
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-31 kl. 06:53.
Citera
2023-03-31, 06:53
Medlem
Tror det är glömt till samlingen i höst.
Citera
2023-03-31, 07:46
Medlem
10 points....Zlatans svar på den naive svenske reportern är oslagbar
Citera
2023-03-31, 09:35
Medlem
Burgesss avatar
Visserligen skall Janne Andersson kunna hantera en sådan fråga, men Bojan måste ju vara ett rikspucko som väljer att se frågan - vem representerar du - som ett rasistiskt uttalande. Dåligt av Bojan. Hoppas de gör sig av med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in