2023-03-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Japp du missade tydligen väldigt mycket men Bojans insats har blivit sågad av utbildade journalister medans Bojan själv inte har någon utbildning överhuvudtaget. Inte särkilt förvånande.

Återigen så måste ju någon annan bort men det kunde ju inte lilla Bojan svara på.
Då ville han byta spelsystem som att de blir fler än 11 då.
En startelva är prioriteringar, har du tagit ut en startelva någon gång i en riktig match i svenskt seriespel?
Jag har gjort det dock på låg nivå och det är alltid avvägningar och alltid någon Bojan som gnäller. Principen är dock densamma någon måste bort för att Jesper ska spela.
Men det handlar inte ens om frågan utan om Bojans usla beteende.

Om ingen man känner gillar Bojan vad kan det tyda på? Eftersom du är lite trög så får du svaret av mig han är inte särskilt duktig på det han gör samt jävligt oskön.
En lättkränkt narcissist med ett gigantiskt ego.

Alltså detta är rent guld. Varenda ord. You, sir, are one of flashback forums finest! I salute you. 🥳🥳🥳🥳🥳

Ps. Ja, kan tänka mig att det var låg nivå på din laguttagning. Eller vadsomhelst som du vidrör förvisso.
Citera
2023-03-30, 21:39
Medlem
Citat:
Är du intelligent enligt vem då? Hahahah

Citerar du Fantomen nu också.

Ja du har ju varit riktigt otrevlig från start så varför skulle jag vara trevlig mot dig din jävla sopa. Du och Bojan passar bra ihop, två osympatiska grisar båda två.

Alla Bojan-älskare i tråden är ju så sjukt patetiska. Ni drar alla en lans för en lättkränkt narcissist med gigantiskt ego. Helt sanslöst.

Flåt, men vem i tråden har sagt att de älskar Bojan? 😂
Citera
2023-03-30, 21:43
Medlem
Citat:
Har du läst Amelia och lärt dig ordet projicering? Hahaha

Varför skulle Janne säga upp sig?

Tror du att det i så fall skulle bli Hamrén som efterträdde? Du är uppenbarligen ett troll.

Det var förvisso ironiskt menat med Erik Hamrén, men den flög över huvudet där ser jag.

Ja, vi får väl se. Kanske för att han inte klarar att hålla ihop det och stigen han har att gå på precis blev väldigt mycket smalare (han kan inte faaka upp fler ggr), vilket kommer bidra till än mer stress -> han riskerar psykbryt -> han säger upp sig. Säger inte att det blir så. Tror det är stort chans att det blir så. Chans.
Citera
2023-03-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Berit
Han jobbar på kontrakt från London.

Ingen i Sverige som ville anställa honom.
Han passade bättre som underbarn utlånad från United till att äta bänk i plymouth.
Citera
2023-03-30, 21:45
Medlem
Citat:
Har du läst Amelia och lärt dig ordet projicering? Hahaha

Varför skulle Janne säga upp sig?

Tror du att det i så fall skulle bli Hamrén som efterträdde? Du är uppenbarligen ett troll.

Nej Hamren kommer inte tillbaka.

Tror blir Henke som kommer in som coach med Jonas thern som assisterande.
Citera
2023-03-30, 21:47
Avslutad
Citat:
Du låter som att du älskar Bojan så jag måste ju ställa frågan. Nu är man korkad när man läser vad du skriver, du backar ju upp Bojan som att ni är älskare, polare eller en kombination.
För du gillar ju att man ställer frågor eller hur? Ska försöka vara passiv aggressiv som Bojan du går ju igång på det.

Det var jag som undrade om du var en blatte för du lät så korkad, hahahahaha.

Är ni Bojan dojans polare för det hade förklarat en hel del?

Haha borde räknat ut att du var dåren som trodde jag var blatte...
Ja din idiot, jag är från mörkaste Afrika.

Men svara på detta ditt pucko, varför bad Janne om ursäkt dagen efter?
Han hade ju inte gjort något fel enligt dig?
Blev han tvingad av Reinfeldt? I så fall saknar han ju ryggrad.
Eller kan det månne vara så att han efter att ha lugnat sig insett att han betedde sig som en idiot?
Citera
2023-03-30, 22:15
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickeymus
Älskar dina representativa urval

”Ingen jag känner gillar Bojan”

”Riktiga journalister har ju även uttalat sig”

Vilka var det? Var det ”De riktiga journalisternas oberoende forskningslaboratorium i Schweiz” som höll en presskonferens? 😂😂🥳🥳

Missade fan den! Attans!

Så du kan hålla med om att JK borde fått 30-45 minuter, men tycker Bojan är en psykopat som frågar om Bojan inte ska ha mer än 8 minuter på två matcher?

Bojan invänder inte mot startelvan. Bojan invänder, om du lyssnar o tänker, mot trögheten i det svenska landslaget. Där vissa har sin stol och du måste typ spela i Barcelona innan du ens lånar den från typ Lustig, Seb Larsson (för att använda uppenbara exempel på opetbara spelare oavsett hur usla de var sista 3-4 åren).

Bästa startelvan är alltid tycke o smak till stor del. Men det går inte att snacka bort så stora saker som Berg istället för Isak eller Wahlqvist istället för Hien, eller vem fan som nu petade Sema, Cajuste och Jesper Karlsson. Tom ojämna Forsberg är högst petbar. Bojan undrade hur Janne (inte) tänker när han ger JK 8 minuter. Väldigt relevant fråga.
Frågan är hur Bojan tänkte och dit kommer den alltid tillbaka när folk kastar ur sig namn som Dojan gjorde. Det finns elva man på plan och i vilken konstellation anser han att det kunde varit bättre med Jesper.
Citera
2023-03-30, 23:22
Medlem
Giant Squids avatar
Känns som Bojan agerar som ett klassiskt rysstroll...
Citera
2023-03-30, 23:32
Medlem
Citat:
Alltså detta är rent guld. Varenda ord. You, sir, are one of flashback forums finest! I salute you. 🥳🥳🥳🥳🥳

Ps. Ja, kan tänka mig att det var låg nivå på din laguttagning. Eller vadsomhelst som du vidrör förvisso.

Ta det lugnt med drogerna grabben.😅🤣🤣🤣🤣
Citera
2023-03-30, 23:33
Medlem
Citat:

Inte lika låg nivå som din IQ.

Ta det lugnt med drogerna grabben.😅🤣🤣🤣🤣
Citera
2023-03-30, 23:34
Medlem
Citat:
Flåt, men vem i tråden har sagt att de älskar Bojan? 😂

Ni skriver ju som att ni är på väg hem till Bojan för att suga av honom.🤣
Citera
2023-03-30, 23:36
Medlem
Citat:
Det var förvisso ironiskt menat med Erik Hamrén, men den flög över huvudet där ser jag.

Ja, vi får väl se. Kanske för att han inte klarar att hålla ihop det och stigen han har att gå på precis blev väldigt mycket smalare (han kan inte faaka upp fler ggr), vilket kommer bidra till än mer stress -> han riskerar psykbryt -> han säger upp sig. Säger inte att det blir så. Tror det är stort chans att det blir så. Chans.

Du är så blåst så det blir ju svårt att hålla isär ironi från din bild av verkligheten.
Du vet att du ska sälja drogerna inte testa skiten själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in