Citat:
Ursprungligen postat av
linakova
Jag har utbildats av Sangborn inom juridik. Hon är fantastisk och en av de mest sympatiska människorna jag träffat på. Hon gör också sitt jobb 100% och skulle vara min no 1 advokat att önska om jag någonsin skulle begå ett brott. Det finns få som dedikerar sig så helhjärtat som Sangborn gör till sina klienters bästas räkning. Att ni hoppar på Sangborn är inte bara inkompetent och smaklöst, det är gränslöst och visar på hur dålig förståelse ni har inför svenska rättsapparaten och allas rätt till ett genuint försvar av en advokat som tar sin klients bästa på allvar. Sangborn har gjort precis det hon ska göra för J och försvarat henne på ett ypperligt sätt. Även om jag kan tycka att det är trams att hävda att T skulle ha dött av sina egna spyor så sett ur försvarsadvokatssynpunkt så gör Sangborn helt rätt som hävdar det i sitt försvar av J.
Det är skrämmande hur ni sitter och hoppar på en advokat som gör sitt jobb så här bakom era datorskärmas trygghet helt anonymt. SKÄRP ER!
Herregud menar du allvar? Med all respekt, jag vet att advokater måste bryta gränser och blunda för värderingar, när de tar sig an att försvara en klient.
Men har vi upplevt samma sak idag? Har hon inte ett ansvar för det hon vräker ut ur sin mun? Det har inte ens med försvar att göra. Hon va ute och vandra ngn helt annanstans idag, inte omöjligt påverkad av droger. Ett frispel av mani och psykos under ngr minuter fick vi uppleva idag!
Hur kan du försvara ett så uppenbart uselt utfört jobb!?
Lycka till med din karriär!