Citat:
Ursprungligen postat av
mickeymus
Älskar dina representativa urval
”Ingen jag känner gillar Bojan”
”Riktiga journalister har ju även uttalat sig”
Vilka var det? Var det ”De riktiga journalisternas oberoende forskningslaboratorium i Schweiz” som höll en presskonferens? 😂😂🥳🥳
Missade fan den! Attans!
Så du kan hålla med om att JK borde fått 30-45 minuter, men tycker Bojan är en psykopat som frågar om Bojan inte ska ha mer än 8 minuter på två matcher?
Bojan invänder inte mot startelvan. Bojan invänder, om du lyssnar o tänker, mot trögheten i det svenska landslaget. Där vissa har sin stol och du måste typ spela i Barcelona innan du ens lånar den från typ Lustig, Seb Larsson (för att använda uppenbara exempel på opetbara spelare oavsett hur usla de var sista 3-4 åren).
Bästa startelvan är alltid tycke o smak till stor del. Men det går inte att snacka bort så stora saker som Berg istället för Isak eller Wahlqvist istället för Hien, eller vem fan som nu petade Sema, Cajuste och Jesper Karlsson. Tom ojämna Forsberg är högst petbar. Bojan undrade hur Janne (inte) tänker när han ger JK 8 minuter. Väldigt relevant fråga.
Japp du missade tydligen väldigt mycket men Bojans insats har blivit sågad av utbildade journalister medans Bojan själv inte har någon utbildning överhuvudtaget. Inte särkilt förvånande.
Återigen så måste ju någon annan bort men det kunde ju inte lilla Bojan svara på.
Då ville han byta spelsystem som att de blir fler än 11 då.
En startelva är prioriteringar, har du tagit ut en startelva någon gång i en riktig match i svenskt seriespel?
Jag har gjort det dock på låg nivå och det är alltid avvägningar och alltid någon Bojan som gnäller. Principen är dock densamma någon måste bort för att Jesper ska spela.
Men det handlar inte ens om frågan utan om Bojans usla beteende.
Om ingen man känner gillar Bojan vad kan det tyda på? Eftersom du är lite trög så får du svaret av mig han är inte särskilt duktig på det han gör samt jävligt oskön.
En lättkränkt narcissist med ett gigantiskt ego.