2023-03-30, 20:40
Medlem
[quote=mickeymus|83992511]Tänker att han betedde sig väldigt svenskt. Förstår inte vad du pratar om? Först en överkänslig tönt, sen rasistisk, sen gråta ut och ta på sig offerkoftan och mena att det var Bojans tolkning.

Svenskar älskar att ha kakan och äta den. Vill inte betala skatt, gråter när de inte får träffa läkare direkt. Ser sig själva som bättre människor än de flesta andra länder invånare, men klagar samtidigt på allt i Sverige och är rätt öppet rasistiska. Gillar inte när man påtalar det, men är snabba med att rikta kritik mot andra nationer.

Faaakin hycklande slemdjur, utan någon som helst moralisk kompass eller karaktär.

Född och uppvuxen i Sverige ✌️

Bravo👏🏼👏🏼
Citera
2023-03-30, 20:45
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickeymus
Älskar dina representativa urval

”Ingen jag känner gillar Bojan”

”Riktiga journalister har ju även uttalat sig”

Vilka var det? Var det ”De riktiga journalisternas oberoende forskningslaboratorium i Schweiz” som höll en presskonferens? 😂😂🥳🥳

Missade fan den! Attans!

Hade du inte varit fullständigt insnöad och okunnig, så hade du vetat. Det har ju till och med länkats i tråden.

Precis så är det. Allt var Bojan-dojans fel. Okunnig, lättkränkt narcissist. Värsta sorten.
Citera
2023-03-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Hade du inte varit fullständigt insnöad och okunnig, så hade du vetat. Det har ju till och med länkats i tråden.

Precis så är det. Allt var Bojan-dojans fel. Okunnig, lättkränkt narcissist. Värsta sorten.

Du är ironisk nu va? 😬 Jag behöver en emoji för att tolka dig 🥳
Senast redigerad av mickeymus 2023-03-30 kl. 20:52.
Citera
2023-03-30, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Varför ska jag avsky Janne? Han har väl för fan inte gjort mig något, förutom att bjuda på strålande TV-underhållning.
Jag är ingen fan av Bojan, och jag röstade på Alternativ för Sverige så det är nog talande var jag står i invandringsfrågan. Jag tycker bara det är löjligt att ha en förbundskapten som beter sig på detta viset, och jag stör mig på folk som försvarar detta beteende bara för att de avskyr Bojan...

Nej Bojan hetsar inte din jävla mupp. Det är Janne som hetsar när han svarar på Bojans fråga med en motfråga. (Vem ska han plocka av plan) och sen ännu en motfråga (Vem är det Bojan representerar)
Du är uppriktigt sagt så ointelligent så jag tycker du ska hålla käften innan du gör bort dig ännu mer...

Jag avskyr Bojan och jag avskyr beteendet så hade tyckt lika illa om vem som helst som beter sig så under en intervju.

Mupp kan du vara själv din otrevliga jävel.
Haha du har väl öron och ögon eller?
Bojan får ju svar och fortsätter hetsa då undrar Janne vem ska bort då. Han får inget svar på vem som ska bort men Bojan vill byta spelsystem.
Du ska nog hålla käften själv faktiskt du verkar vara riktigt blåst, haha.
Tror du att jag backar för att du är otrevlig din jävla nolla.
Du är ju inte med i matchen för fem öre.
Är du hög eller vad är ditt problem?
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-30 kl. 21:22.
Citera
2023-03-30, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Jag avskyr Bojan och jag avskyr beteendet så hade tyckt lika illa om vem som helst som beter sig så under en intervju.

Mupp kan du vara själv din otrevliga jävel.
Haha du har väl öron och ögon eller?
Bojan får ju svar och fortsätter hetsa do undrar Janne vem ska bort då. Han får Inge svar på vem som ska bort men Bojan vill byta spelsystem.
Du ska nog hålla käften själv faktiskt du verkar vara riktigt blåst, haha.
Tror du att jag backar för att du är otrevlig din jävla nolla.
Du är ju inte med i matchen för fem öre.
Är du hög eller vad är ditt problem?

Nej jag är inte hög, jag är objektiv och intelligent din tönt.
Eftersom du inte vet vad dessa två ord betyder får du googla...
Jag är trevlig mot de trevliga och otrevlig mot de otrevliga. Tycker du själv att du är trevlig?
Citera
2023-03-30, 21:13
Medlem
Citat:
Älskar dina representativa urval

”Ingen jag känner gillar Bojan”

”Riktiga journalister har ju även uttalat sig”

Vilka var det? Var det ”De riktiga journalisternas oberoende forskningslaboratorium i Schweiz” som höll en presskonferens? 😂😂🥳🥳

Missade fan den! Attans!

Så du kan hålla med om att JK borde fått 30-45 minuter, men tycker Bojan är en psykopat som frågar om Bojan inte ska ha mer än 8 minuter på två matcher?

Bojan invänder inte mot startelvan. Bojan invänder, om du lyssnar o tänker, mot trögheten i det svenska landslaget. Där vissa har sin stol och du måste typ spela i Barcelona innan du ens lånar den från typ Lustig, Seb Larsson (för att använda uppenbara exempel på opetbara spelare oavsett hur usla de var sista 3-4 åren).

Bästa startelvan är alltid tycke o smak till stor del. Men det går inte att snacka bort så stora saker som Berg istället för Isak eller Wahlqvist istället för Hien, eller vem fan som nu petade Sema, Cajuste och Jesper Karlsson. Tom ojämna Forsberg är högst petbar. Bojan undrade hur Janne (inte) tänker när han ger JK 8 minuter. Väldigt relevant fråga.

Japp du missade tydligen väldigt mycket men Bojans insats har blivit sågad av utbildade journalister medans Bojan själv inte har någon utbildning överhuvudtaget. Inte särkilt förvånande.

Återigen så måste ju någon annan bort men det kunde ju inte lilla Bojan svara på.
Då ville han byta spelsystem som att de blir fler än 11 då.
En startelva är prioriteringar, har du tagit ut en startelva någon gång i en riktig match i svenskt seriespel?
Jag har gjort det dock på låg nivå och det är alltid avvägningar och alltid någon Bojan som gnäller. Principen är dock densamma någon måste bort för att Jesper ska spela.
Men det handlar inte ens om frågan utan om Bojans usla beteende.

Om ingen man känner gillar Bojan vad kan det tyda på? Eftersom du är lite trög så får du svaret av mig han är inte särskilt duktig på det han gör samt jävligt oskön.
En lättkränkt narcissist med ett gigantiskt ego.
Citera
2023-03-30, 21:15
Medlem
Citat:
Nej jag är inte hög, jag är objektiv och intelligent din tönt.
Eftersom du inte vet vad dessa två ord betyder får du googla...
Jag är trevlig mot de trevliga och otrevlig mot de otrevliga. Tycker du själv att du är trevlig?

Är du intelligent enligt vem då? Hahahah

Citerar du Fantomen nu också.

Ja du har ju varit riktigt otrevlig från start så varför skulle jag vara trevlig mot dig din jävla sopa. Du och Bojan passar bra ihop, två osympatiska grisar båda två.

Alla Bojan-älskare i tråden är ju så sjukt patetiska. Ni drar alla en lans för en lättkränkt narcissist med gigantiskt ego. Helt sanslöst.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-30 kl. 21:20.
Citera
2023-03-30, 21:20
Medlem
kulturstrategs avatar
En av anledningarna till att Janne till vilket pris som helst ville undvika Jesper Karlsson-frågan var ju att han var legitimt osäker på om Sverige skulle lyckas vinna mot Azerbajdzjan. Han vågade helt enkelt inte ge ett "oprövat kort" speltid förrän matchen var bortom avgjord. Skulle han börja diskutera varför Jesper Karlsson fick spela så lite så skulle han riskera att avslöja att han var rädd för Azerbajdzjan - vilket skulle avslöja att han helt tappat tron på sig själv som förbundskapten och sin förmåga att få spelarna att prestera.

Kolla när Sverige gör 4-0. Janne jublar som om det vore spiken i kistan mot Österrike. Uppenbart väldigt lättad att matchen äntligen var avgjord vid 4-0 med några minuter kvar.

"Fan vad gött! Nu är det avgjort! Och chansningen med Jesper Karlsson gick hem. Det var ju en vågad chansning att slänga in honom när det bara stod 3-0 med fem minuter kvar, men det gick hem! Phew! FAN VAD GÖTT!!!"
Senast redigerad av kulturstrateg 2023-03-30 kl. 21:56.
Citera
2023-03-30, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Är du intelligent enligt vem då? Hahahah

Citerar du Fantomen nu också.

Ja du har ju varit riktigt otrevlig från start så varför skulle jag vara trevlig mot dig din jävla sopa. Du och Bojan passar bra ihop, två osympatiska grisar båda två.

Alla Bojan-älskare i tråden är ju så sjukt patetiska. Ni drar alla en lans för en lättkränkt narcissist med gigantiskt ego. Helt sanslöst.

Bara för att man tycker att Janne gjorde bort sig fullständigt innebär inte att man är en Bojan-älskare, men du din mupp är givetvis för korkad för att förstå det.
Men du är inte ensam, det var ju någon annan dåre här som trodde att jag var blatte.
Det visar ju bara vilka begränsade människor ni är...
Citera
2023-03-30, 21:25
Medlem
Citat:
”Ingen jag känner gillae Bojan” 😂 bästaasteste!

Sista stycket andas projicering, just sayin’

Din stabila Janne höll på att tappa det igen på presskonferensen dagen efter, men kom på sig själv i sista sekund. Tänker inte säga specifikt när det var, utan frågar istället om nån annan noterade det?

Han kommer säga upp sig. Han klarar inte att gå denna smala stig han nu skapat för sig själv. Möjligtvis om de vinner och övertygar och det blir bra stämning, men förlorar de oväntat etc, så tror jag han ryker/säger upp sig i god tid för att låta nån annan ta över.

Den personen blir Erik Hamrén, så blir vi alla varse om vilka idioter vi var som inte uppskattade och behöll Janne. 🥳😬

Har du läst Amelia och lärt dig ordet projicering? Hahaha

Varför skulle Janne säga upp sig?

Tror du att det i så fall skulle bli Hamrén som efterträdde? Du är uppenbarligen ett troll.
Citera
2023-03-30, 21:31
Medlem
Citat:
Bara för att man tycker att Janne gjorde bort sig fullständigt innebär inte att man är en Bojan-älskare, men du din mupp är givetvis för korkad för att förstå det.
Men du är inte ensam, det var ju någon annan dåre här som trodde att jag var blatte.
Det visar ju bara vilka begränsade människor ni är...

Du låter som att du älskar Bojan så jag måste ju ställa frågan. Nu är man korkad när man läser vad du skriver, du backar ju upp Bojan som att ni är älskare, polare eller en kombination.
För du gillar ju att man ställer frågor eller hur? Ska försöka vara passiv aggressiv som Bojan du går ju igång på det.

Det var jag som undrade om du var en blatte för du lät så korkad, hahahahaha.

Är ni Bojan dojans polare för det hade förklarat en hel del?
Senast redigerad av Mosquitoseven 2023-03-30 kl. 21:33.
Citera
2023-03-30, 21:34
Moderator
zanteras avatar
Bara i Sverige blir en sån här icke-nyhet en FB sida med över 200 sidor och 2500 inlägg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in