2023-03-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Sen har tydligen Patrik fått en smäll från en 75-årig gammal polis. Han har tydligen ont. Han lever på att vara stor. Men han är en mes in till benmärgen.

Var vänlig och berätta mer. Att P är en syltrygg är legio.
Senast redigerad av Eskamotera 2023-03-30 kl. 11:13.
Citera
2023-03-30, 11:48
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Citerar från andra tråden.

Jag tror du har rätt i det du skriver. Stämmer bra, jag undviker situationer där jag utsätts för frestelser över tid. För då skulle jag falla dit och börja förgripa mig på ungarna, och åka dit. Jag har sådana tendenser. En alkis inte ska jobba på en bar.

Jag skulle falla som en kägla för de erbjudanden som Dumpen erbjuder gäddorna om jag trodde de var sanna. Jag har hittills inte träffat någon yngre än 15år irl och jag undviker det pga straffet. Men lågt hängande frukter skulle även jag frestas av.
Du kanske har hittat din säkerhetsventil och kan lösa det genom att diskutera här på Flashback. Troligtvis har du en god självinsikt och en större intelligens än genomsnittet också.
Citera
2023-03-30, 11:55
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Den där personen borde inte få gå fri i samhället.
Vem vet när han faller som en kägla vid åsynen av ett litet barn.
Är säker på att alla håller med dig även jag. Men vilken lösning fungerar bäst på lång sikt tycker jag är det intressanta. Och hur graderar man offer för en missbrukare. Ett barn som växer upp med en pappa som är alkoholist eller narkoman är nog inget kul det heller. Där döljer sig nog många katastrofer som är lika illa som att bli utnyttjad sexuellt.
Citera
2023-03-30, 12:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Var vänlig och berätta mer. Att P är en syltrygg är legio.
Om du vill höra det direkt ur hästens mun, var vänlig och lyssna på det senaste poddavsnittet, eller klicka direkt fram till ca 29 min in och framåt.

https://open.spotify.com/episode/0Sj5oADlQc8yVA2Ou25U7f
Citera
2023-03-30, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Om du vill höra det direkt ur hästens mun, var vänlig och lyssna på det senaste poddavsnittet, eller klicka direkt fram till ca 29 min in och framåt.

https://open.spotify.com/episode/0Sj5oADlQc8yVA2Ou25U7f
Är knarkarna på Spotify också. Jezus, har dom ingen skam i kroppen.
Citera
2023-03-30, 12:14
Medlem
Citat:
Är knarkarna på Spotify också. Jezus, har dom ingen skam i kroppen.
Bra streamingcash
Citera
2023-03-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Bra streamingcash
Asså, om jag bestämde skulle dom sitta inspärrade på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning.
Citera
2023-03-30, 12:27
Avslutad
Citat:
Asså, om jag bestämde skulle dom sitta inspärrade på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning.
Eskamotera for president!! Wo hoo!

https://tenor.com/sv/search/kermit-excited-gifs
Citera
2023-03-30, 12:30
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Dom säger i podden att dom skall utöka sin verksamhet kraftigt. Men dom säger inte hur.
Citera
2023-03-30, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Är säker på att alla håller med dig även jag. Men vilken lösning fungerar bäst på lång sikt tycker jag är det intressanta. Och hur graderar man offer för en missbrukare. Ett barn som växer upp med en pappa som är alkoholist eller narkoman är nog inget kul det heller. Där döljer sig nog många katastrofer som är lika illa som att bli utnyttjad sexuellt.
Så då är det okej om några barn blir våldtagna då?
Citera
2023-03-30, 12:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Så då är det okej om några barn blir våldtagna då?
Hur kan du tolka in att jag säger det?
Citera
2023-03-30, 12:39
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ja, sant. Du har antagligen rätt... Men jag är inte den enda här från Dumpen-tråden som skriver där. Vi är några, men jag är nog pedofilen, sant.

Om gäddorna går i hopp och bildar klubb så kan jag vara ordförande. Egentligen har jag inte förstått varför gäddorna inte går i hopp på något sätt? Finns ju faktiskt flera gäddor med ganska ansenliga resurser och kunskap. Ekonomiska, juridiska, mentala och fysiska. De borde ju sammantaget kunna göra något roligt mot Dumpen som hämnd.

Det har ju skämtats tidigare om att gäddorna borde bilda en intresseförening, typ ett fackförbund. Kan lova dig att alla här inne hade velat se det. Ser framför mig fantastiskt roliga medlemsmöten där gäddprofiler som Kinky-Brian och Ostkuken lägger fram motioner. Daddygäddan försöker hålla ordning och bankar med klubban i bordet bräkandes på skånska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in