[ QUOTE=Hardtmuth|83988376]Det bästa sättet att vara schysst och respektfull mot en eskort på, är att dricksa.
Ge henne 500 extra om du verkligen vill vara snäll mot henne och vill att hon ska uppskatta träffen lite extra.
Eller fråga henne om hon önskar sig någon speciell present.
[/quote]
Word!
En riktig höjdare att bli dricksad på jobbet!
Citat:
Ursprungligen postat av
Thraxx
Tackar och bugar för svaren det var intressant höra det ifrån ditt perspektiv
Du låter som en klok person som har bra standard och har principer och inte enbart är allt för pengarna vilket jag respekterar oavsett vad för yrke man har. Tur du klarat dig ifrån att ha hamnat i något våldsam situation i alla fall, vilket ingen ska behöva utstå att hamna i. Men det känns som ett riskabelt yrke där det känns som man har större chans att råka befinna sig i sådana situationer, för det finns ju tyvärr människor som inte kan bete sig eller har hyfs eller respekterar andra.
Sen har jag en mer personlig fråga om du kan & vill svara på, och det är hur mentalt påfrestande är detta för en som dig som gör dessa tjänster inom ditt yrke för främlingar? Jag menar mer känner du någon skam ånger eller att du känner dig smutsig äcklad efteråt om det händer? Alla är ju olika men det känns som det skulle vara mänskligt & naturligt att få dessa känslor någonstans på vägen. Och om du haft eller har hur bearbetar du dessa känslor, har du byggt upp någon sköld innan eller på vägen och bara lärt dig hantera dom?
Jo, det kan vara riskabelt. Man är rätt ensam på platsen. Ringer ett safe call till en kompis, när träffen är över. Har lite olika säkerhetsrutiner som jag inte tänker avslöja här.
Det hjälper säkert till att jag haft en del vaniljjobb där jag har varit tvungen att ha larm och tänka på säkerheten osv, men där är man ju aldrig ensam utan har både kollegor och får hjälp när man trycker på larmknappen.
Skam och skuld ja... Första gången jag hade betalsex gick jag hem och väntade på att jag skulle känna mig smutsig, må dåligt och ångra mig. Det har man ju hört att alla gör.
Men nej, jag fortsatte känna mig glad och lite busig och hade pengar i fickan.
Jag kanske saknar moral, ha ha.
Jag är överlag rätt experimentell så jag har provat på mycket såsom sex med anonyma främlingar, parklubbar och gangbangs redan innan jag började sälja sex.
Jag tror inte det är mänskligt och naturligt att få skamkänslor av att ha sex. Skammen kommer av att man bryter samhällets normer.
Jag mår dåligt när någon kund är väldigt ensam och saknar typ sociala kontakter. Det är tungt (men händer väldigt sällan) . Hit får väl många av de nyskilda räknas också. De ältar och ältar och jämför mig med sina ex. Känns rätt kymigt.
Jag mår dåligt av timewasters som slösar min tid och sen försvinner utan att höra av sig. Det är också påfrestande när man tänker att, ja, ekonomin fixar sig, men nej, det var visst bara någon som ville sitta hemma och runka.
Alltså, runka gärna, men blanda inte in mig, ifall du inte tänker betala.
Folk som försöker pruta eller pratar nedsättande blockar jag vid första kontakten, istället för att de ska få mig att må dåligt. Blockerafunktionen är min sköld.