Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Aftonbladet skriver samma sak som SR i sin liverapportering. Kanske är så enkelt som att M faktiskt sa så som jag skrev och att du skulle gett fan i att rätta mig?
J ska alltså först ha flyttat Tove från badrummet till garderoben. Därefter åkt iväg till McDonalds och när hon återvänt till lgh ha sagt till M att Tove inte är kvar i lgh bara för att senare flytta Tove till hallen, väcka M och kräva hjälp med att flytta liket. Vilket M gick med på. Därefter ska M ha drabbats av minnesförlust som lägligt försvann efter att J pekat ut henne som deltagande i bilresan.
Du ser inget problem med den här historien? M är sanningsenlig?
Du har visst inte många hjärnceller kvar i livet. Om någon. Du fattar visst inte att det finns tvetydiga uppgifter. Det du skriver ovan är nödvändigtvis inte korrekt.
Att JJ undanhåller mordet på Tove så länge hon kan är heller inget konstigt. Men inte heller det fattar väl en sådan lättkränkt ärthjärna som du.
Jag ser inget "problem" med det MH berättar nej. Att du är för trög för att förstå det kan jag inte göra mycket åt.
Att MH skulle vara sanningsenlig har jag aldrig påstått. Det är återigen du som är alldeles för trögfattad för att förstå det och istället inbillar dig en massa saker.