Citat:
Ursprungligen postat av
PeterNoster
Det har tjatats om denna fasthållning men kan inte folk bara lägga sig på golvet och sträck armarna bakom sig och kolla. Mina armbågar pekar ju åt sidorna inte ner mot golvet.
Om armarna däremot ligger längs kroppen har iallafall jag armbågarna rakt ned i golvet.
Det är sant . Då kan väl inte MH ha hållit i TTs armar . Låter jättebökigt , JJ satt ju på TT . I såfall måste MH ha suttit bakom JJ för att lyckas hålla ned hennes armar . Eller tänker jag fel ?
JJ har starka ridmuskler så det hade väl varit nästan lättare för henne att bara knipa ihop TTs armar med benen .
Och vilket underläge TT har varit i . JJ säger att TT tagit stryptag på henne och att MH då hjälper JJ .
Hon har uppfattat det så . Jag tycker att man borde veta om man har fått hjälp i en sådan situation . Och det verkar inte som om hon hade behövt hjälp . Känns så jäkla iskallt . Sitter på hennes bröst tung , stor och ” säker i sadeln och orubblig ” och vad fan håller du på med då ” och stryper TT tills det börjar komma gurgliga ljud . Och MH ska då alltså ha hållit TTs armar medan hon ser och hör hur hennes kompis stryper TT så länge tills hon inte andas mer .
Det är ju nästan ändå vidrigare att sitta kvar där och hålla fast armarna på någon som ändå är försvarslös och hjälpa någon som hade klarat det själv .
De måste ju ha märkt att hon inte fick luft , på hennes kropp , på hela henne innan att det var dags att släppa taget .
Hon måste bokstavligt känt TTs liv gått förlorat i sina händer .
Har MH haft grep om armarna måste hon ha känt det med .
Så jäkla vidrigt och kränkande och iskallt . .