2023-03-29, 11:16
Medlem
Bojan gjorde en dålig intervju.. Nu fick han ta konsekvensen.

Inte jättesmidigt av Janne att gå i taket på det sättet han gjorde men han är väl för fn bara människa. Förstår honom.
Citera
2023-03-29, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Men Bojan kommer aldrig att glömma 😂

Så jäkla töntig kommentar från Bojan 😂
Citera
2023-03-29, 11:18
Medlem
Black-butts-matters avatar
Han har hängt för mycket med Zlatan på slutet. Då blir det osvensk stämning. Han glömde all mediaträning i ett nafs. Ganska imponerande egentligen.
Senast redigerad av Black-butts-matter 2023-03-29 kl. 11:20.
Citera
2023-03-29, 11:20
Avslutad
Citat:

Inte Viasat heller.
Jag och hela Viaplay Group står bakom honom till hundra procent. Vi har noterat Janne Anderssons ursäkt, och nu fortsätter dialogen mellan oss och förbundet, säger Anders Jensen, president och CEO på Viaplay Group.
Citera
2023-03-29, 11:23
Medlem
Citat:

Nej efter den mediacirkusen så kommer det säkert vevas runt i årskrönikor och andra program som visar minnesvärda återblickar.
Citera
Medlem
VetVemDuArs avatar
Janne ber om ursäkt för sin del medan Bojan säger att han aldrig kommer glömma.
Det är tydligt vem som är den vuxne i efterhand.
Citera
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Inte Viasat heller.
Jag och hela Viaplay Group står bakom honom till hundra procent. Vi har noterat Janne Anderssons ursäkt, och nu fortsätter dialogen mellan oss och förbundet, säger Anders Jensen, president och CEO på Viaplay Group.

Hahahaha, men herregud!!! Viaplay kan också dra åt helvete då! Då vet vi det.
Citera
2023-03-29, 11:24
Medlem
Tycker fortfarande det borde vara mer reaktioner på Ljungbergs uppträdande. Först står han tyst som en fågelholk och säger ingenting. När Janne sedan lämnat totalsågar han Jannes uppträdande och dagen efter fortsätter han med "vi stöttar Bojan".

Efter att ha misslyckats med sin tränarkarriär och ingen längre vill ha honom, verkar det som att han tror att han kan få ta över efter Janne. Och drevar som värsta Robinson-paktaren när Janne inte kan försvara sig. Ljungberg har sjunkit som en sten i min bok senaste dagarna.
Citera
2023-03-29, 11:26
Medlem
Citat:
Inte Viasat heller.

Ja det vimlar verkligen av proffs på Viasat numera……
Nu ska de styra upp fotbollförbundet också.

Kräva Jannes avgång hos Fredrik R
Citera
2023-03-29, 11:28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Jag fattar inte vad du skriver. Gör oss alla en tjänst och håll käften.

Bojan feltolkar en sur Janne. Bojan vågar inte stå för sitt misstag. Janne står för sitt. Slut.

Så är det.

Jag tycker dock inte att Janne ska be om ursäkt. Han kan ju inte be om ursäkt för att någon uppfattar honom felaktigt, medvetet eller omedvetet. Ursäkten är sannolikt ett PR-råd. Janne korrigerar sitt misstag. Blatten ser det som en svaghet. Hoppas båda ryker. Janne kommer vara märkt av Bojans rasistpåhopp i sin uttagning av framtida spelare i landslaget, om han inte redan var det.
Citera
2023-03-29, 11:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Och Bojan blandade in rasism, båda gjorde förstås bort sig..

Men, det är bara en av dem som tar ansvar för sina handlingar efteråt, medan den andra ser sig själv som ett offer, vilket framstår som patetiskt för de flesta..

Vilka representanerar du egentligen?
Citera
2023-03-29, 11:36
Medlem
Citat:
Inte Viasat heller.

Tycker ju SvFF borde sätta hårt mot hårt och vägra medverka i intervjuer etc i Viaplays sändningar, om Viaplay vägrar be om ursäkt. Deras representanters uppträdande, framförallt efter Janne lämnat, var riktigt lågvatten. De stod och malde skit över Janne en lång stund utan att kanalen gick in och stoppade dom. Kanske även en anmälan för förtal vore på sin plats.

För mig är det solklart att dom borde be om ursäkt till Janne, samt plocka bort Jidhe, Ljungberg och Bojan från framtida sändningar. De borde förstå hur dåligt jobb de gjorde.

Tjafset var inte bra för något håll, men det som hände efter Janne lämnat var värre. Riktigt lågt beteende från ovan tre samt sändningsansvariga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in