2023-02-24, 07:57
Medlem
Bulfinators avatar
Har helt missat detta tillslaget: https://corren.se/bli-prenumerant/artikel/rkxdg2ml/oc-2m2kr_s_22

En okänd tidning för mig Corren, som granskat en salong i Linköping med koppling till Jönköping och Halmstad.
Kändes som en tidsfråga innan det skulle ske. Denna kedja har varit extremt odiskreta, speciellt på sociala medier där deras kunder kommenterar som att Polisen inte har tillgång till kommentarsfältet.

Ägaren har tidigare blivit dömd för koppleri, men alltså inte lärt sig att vara diskret med hur affärerna sköts.
Citera
2023-02-24, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulfinator
Har helt missat detta tillslaget: https://corren.se/bli-prenumerant/artikel/rkxdg2ml/oc-2m2kr_s_22

En okänd tidning för mig Corren, som granskat en salong i Linköping med koppling till Jönköping och Halmstad.
Kändes som en tidsfråga innan det skulle ske. Denna kedja har varit extremt odiskreta, speciellt på sociala medier där deras kunder kommenterar som att Polisen inte har tillgång till kommentarsfältet.

Ägaren har tidigare blivit dömd för koppleri, men alltså inte lärt sig att vara diskret med hur affärerna sköts.

Kan bara hålla med dig det vara bara en tidsfråga……så otroligt klantigt
Som jag sagt förut salonger som håller sig diskreta och inte har kondomer på plats kommer klara sig.
Men än så länge verkar det inga kunder har torskat…. Eller är det någon som hört något?
Simma lugn
//Samurajen
Citera
2023-03-23, 21:34
Medlem
Brukar alla tjejer på samma salong erbjuda samma extratjänster?

Jag besökte nyss en för mig ny salong där det var flera rätt söta tjejer som jobbade.
Fick massage av en av dem och frågade efter FS men hon erbjöd inte mer än B2B.

Är det någon idé att gå dit igen i hopp om att någon annan erbjuder FS?
Förstår att det säkert varierar från salong till salong men det kanske finns någon generell regel?
Citera
2023-03-24, 00:57
Medlem
Tjejerna sköter detta själva efter sina egna gränser. Finns ingen företagspolicy så att säga. Möjligen då att slla säger nej till allt.

Fick du b2b finns absolur chans till mer, fs med nån annan. Kanske även med henne när hon träffat dig några gånger.

Sortimentet brukar öka efter 2-3 besök, inom inte allt för lång tid, till samma tjej. Kan finnas mycket mer i den produktportföljen.
Citera
2023-03-25, 00:47
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Brukar alla tjejer på samma salong erbjuda samma extratjänster?

Jag besökte nyss en för mig ny salong där det var flera rätt söta tjejer som jobbade.
Fick massage av en av dem och frågade efter FS men hon erbjöd inte mer än B2B.

Är det någon idé att gå dit igen i hopp om att någon annan erbjuder FS?
Förstår att det säkert varierar från salong till salong men det kanske finns någon generell regel?

B2B första gången kan ju betyda att mer erbjuds om du kommer tillbaka några gånger.
Citera
2023-03-29, 10:38
Medlem
Låst artikel men tillslag i Kristianstad i måndags. Inte så svårt att räkna ut vilken salong det är.
https://nsk.se/kristianstad/thaisalong-i-kristianstad-en-misstankt-bordell-polis-har-slagit-till
Citera
2023-03-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Låst artikel men tillslag i Kristianstad i måndags. Inte så svårt att räkna ut vilken salong det är.
https://nsk.se/kristianstad/thaisalong-i-kristianstad-en-misstankt-bordell-polis-har-slagit-till

Var ska man då gå efter detta ? 😜😜
Citera
2023-03-29, 20:36
Medlem
Xanyos avatar
Jag var på Thaimassage för första gången på över ett år här om dagen på ett litet Massage hak och det sjukaste hände under massagen, "Vill du jag runkar dig"? sa thai tjejen på bruten Svenska efter att någon minut innan varit mer eller mindre uppe och i princip masserat hela mitt paket utanpå kalsongerna så jag blev lite hård. Var svårt som rena satan att försöka tänka på något annat och inte få ribba helt!

Men jag blev sjukt chockad och sa till henne med helt röda kinder & med ett rusande hjärta i en skakig röst "jag har flickvän" och klädde på mig och begav mig därifrån snabbt! Alla dessa nyheter man läst och incidenter som uppstått där män frågat om en "Happy Ending" och sen blivit polisanmälda eller gjort en sting operation har ju satt sina spår så det hade jag på tankarna redan innan jag gick på Massagen.

Men iallafall helt jävla overklig händelse, men jag blir dock inte förvånad för man har ju hört en del konstiga historier därifrån nu, men jag var väl en pussy eller något för jag inte gick ALL IN men va fan vad man hade skämts om det vore något inkopplat med Polisen alltså!
Senast redigerad av Xanyo 2023-03-29 kl. 20:37. Anledning: Felstavat
Citera
2023-03-29, 23:33
Medlem
B´stards avatar
Citat:

Vad heter den då?
Citera
2023-03-30, 04:52
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Jag var på Thaimassage för första gången på över ett år här om dagen på ett litet Massage hak och det sjukaste hände under massagen, "Vill du jag runkar dig"? sa thai tjejen på bruten Svenska efter att någon minut innan varit mer eller mindre uppe och i princip masserat hela mitt paket utanpå kalsongerna så jag blev lite hård. Var svårt som rena satan att försöka tänka på något annat och inte få ribba helt!

Men jag blev sjukt chockad och sa till henne med helt röda kinder & med ett rusande hjärta i en skakig röst "jag har flickvän" och klädde på mig och begav mig därifrån snabbt! Alla dessa nyheter man läst och incidenter som uppstått där män frågat om en "Happy Ending" och sen blivit polisanmälda eller gjort en sting operation har ju satt sina spår så det hade jag på tankarna redan innan jag gick på Massagen.

Men iallafall helt jävla overklig händelse, men jag blir dock inte förvånad för man har ju hört en del konstiga historier därifrån nu, men jag var väl en pussy eller något för jag inte gick ALL IN men va fan vad man hade skämts om det vore något inkopplat med Polisen alltså!

Varför gick du dit då?

Vill man bara ha en bra massage så är ju "riktiga/svenska" ställen mycket bättre.

Finns där inga kondomer eller elektroniska spår så lär risken att åka fast vara nära noll så ett hand job lär du knappast åka dit på.
Citera
2023-03-31, 11:22
Medlem
NapsterVredens avatar
Citat:

Undrar vilka indikationer det är polisen syftar på i artikeln (kan inte se hela)... Tips från grannar typ?
Citera
2023-04-01, 11:24
Medlem
Tillslag även i Malmö enligt Sydsvenskan, någon som vet vilket ställe det gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in