2023-03-28, 19:44
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Naturligtvis handlar det inte om frågan i sig. Dvs varför JK bara fått spela 8 min. Hade den ställts av tex Ljungberg i stället hade Janne lungt och sansat svarat att han tagit ut andra spelare som han ansåg mera lämpade att spela i dessa matcher. Det handlar om vem som frågar och hur frågan ställs samt delvis vid vilket tillfälle. Att Janne helt enkelt avskyr Bojan som självutnämnd expert har vi förstått sedan länge. Hittills har han lyckats dölja det, men nu brast det. Spelar ingen roll om Bojan varit röd, gul, vit eller svart. Det handlar inte om rasism. Det handlar helt enkelt om att Bojan är en odräglig människa. Många fler än Janne skriver under på det.

Amen på den.
Citera
2023-03-28, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VlaadDracuu
Jag blir chockad av det du skriver…inte, dödstråkigt trollande eller average Juggovich.

Janne är trött på Bojan sen länge, synd bara att han inte står för det fullt ut. Man behöver inte tycka om alla människor Janne!!!! Det är helt ok.

Fel dumdum du tillhör jannarna däremot ingen tvekan om det
Och transparens is the shit, annars går det som för Janne här som får krypa till korset och be om ursäkt till en "juggowith" eller vad du kallar oss för, Janne! 😂
Citera
2023-03-28, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Oklart vad du vill få fram men som svensk fotbollsjorunalist så representerar Bojan 10 miljoner.

Att Bojan är dålig på sitt jobb eftersom han inte låter svenska folket få reda på vad Janne har att säga utan istället avbryter och tjafsar.

Bojan är inte journalist, han har ingen utbildning inom journalistik. Han är "expertkommentator". Vilket väl framgår eftersom han gör alla fel man kan göra i rollen som "intervjuare".

Att sedan påstå att han representerar svenska folket är löjligt. Han är inte folkvald utan anställd av Visat.
Citera
2023-03-28, 19:46
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Jag sade det redan igår kväll men kan säga det igen. Janne banan var sur och lynnig from sekund 1. Hans ton var direkt otrevlig. Släng in en aggressiv, gåpåig serb i mixen och så blir utfallet såhär. Knappast förvånande.

Men det blev djäkla bra TV.

Kanske är det uppgjort för att sälja kanal och landslaget?
Citera
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Oklart vad du vill få fram men som svensk fotbollsjorunalist så representerar Bojan 10 miljoner.

Han är INTE journalist! Är det så jävla svårt att förstå?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Hans hjärta slår för Sverige men också för Serbien/Belgrad där han är född. Det är inget konstigt med det.

Att på det sättet bli misstänkliggjord i nationell TV är väl inget man glömmer i första taget. Men Bojan begraver stridsyxan med ett perfekt väl avvägt uttalande "Jag kan förlåta, men inte glömma".

Det är ju precis så det är, det är stort att förlåta, men det har för evigt ristat i en skåra i honom.

Han kan va hur stolt han vill över att vara serb, men hans beteende visar exakt varför serber har dåligt rykte i Sverige. Det är han som borde be om ursäkt till Janne, inte tvärtom.
Citera
2023-03-28, 19:48
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Att Bojan är dålig på sitt jobb eftersom han inte låter svenska folket få reda på vad Janne har att säga utan istället avbryter och tjafsar.

Bojan är inte journalist, han har ingen utbildning inom journalistik. Han är "expertkommentator". Vilket väl framgår eftersom han gör alla fel man kan göra i rollen som "intervjuare".

Att sedan påstå att han representerar svenska folket är löjligt. Han är inte folkvald utan anställd av Visat.

Japp hans energi var uppenbart provocerande. Han är uppenbarligen inte lämplig att intervjua Janne. Pissjobb av en spännjugge
Citera
2023-03-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Stängde av.
Bara ursäkter och ursäkter.
Fy fan.

Jag ser inte mer på svenska landslaget till Janne är borta.
Vi har inte så dåliga spelare att vi sk skyll på gräsmattan och motvind och fan och hans moster.
Du år ursäktad Janne. Snälla avgå bara.
Vad bra! Jag föreslår att du tittar på ett landslag som faller dig mer i smaken. Låt mig tipsa dig om Burkina Faso! Tror det skulle passa hen som handen i handsken. Ha så kul!
Citera
2023-03-28, 19:54
Medlem
kravodlat68s avatar
Sverige har blitt syltryggarnas land!
Janne trodde jag hade mer virke i sig, viker ner sig och ber om ursäkt mot en stor idiot!
Fan vad tragiskt!
Citera
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Som en landsman till Bojan: Sluta dra rasistkortet direkt din jävla svartskalle
Citera
Medlem
Herr-Bogsvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Han är INTE journalist! Är det så jävla svårt att förstå?

Det tycks vara svårt att förstå för vissa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Varför är det socialt acceptabelt att kalla folk för rasister när de inte är det, borde räknas som ärekränkning.

Förstår inte detta heller, det är ett rejält påhopp på en person som ägnat hela sitt liv åt att vara ledare och inkludera människor..

Om någon borde be om ursäkt, så är det Zlatan efter hans påhopp mot Janne tidigare, men där är media och journalister väldigt tysta med kritik..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in