2023-03-28, 13:05
Medlem
"Jag är inte rasist"
Citera
2023-03-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Janne mesar ur och vill "be om ursäkt". Där tappade jag respekten för Janne. Janne är ännu en sosse-svenne med jantelag och skam i sitt DNA. Detta hade aldrig Zlatan gjort.

Sverige är en skam.

Skärp dig, vad ska han göra då? Be alla dra åt helvete. Han har ju rätt i det han säger nu.
Citera
2023-03-28, 13:06
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Stängde av.
Bara ursäkter och ursäkter.
Fy fan.

Jag ser inte mer på svenska landslaget till Janne är borta. Vi har inte så dåliga spelare att vi sk skyll på gräsmattan och motvind och fan och hans moster.
Du år ursäktad Janne. Snälla avgå bara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
Skärp dig, vad ska han göra då? Be alla dra åt helvete. Han har ju rätt i det han säger nu.

Ja det ska han om han är en ledare och inte en mesig svenne. Zlatan är en naturlig ledare.
Citera
Medlem
Hur kan det här vara en huvudnyhet på våra nyhetstidningar. Jisses alltså...
Citera
2023-03-28, 13:07
Avstängd
Sagodjurs avatar
Live-tv nu janne möter pressen!!!
Citera
2023-03-28, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Stängde av.
Bara ursäkter och ursäkter.
Fy fan.

Jag ser inte mer på svenska landslaget till Janne är borta. Vi har inte så dåliga spelare att vi sk skyll på gräsmattan och motvind och fan och hans moster.
Du år ursäktad Janne. Snälla avgå bara.

Ja bara massa ursäkter. Det är synd om mig bla bla bla. Du måste kunna bete dig när du pratar i tv!
Citera
2023-03-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Det är i denna tråd orelevant huruvida FB-användare är lättkränkta eller inte. Här diskuterar vi Bojjan och Janne.

Vilka du menar "ni" är får du nog fundera på då även du är användare.

Faktum kvarstår trots din avledningsmanöver. Bojan är lättkränkt, misstolkar totalt vad Janne sa och framstår som ointelligent när han letar rasism i blindo.

96% Av trådarna på fb innehåller inlägg som saknar relevans. Ganska kul att få en kommentar om att det är irrelevant. En liknande kommentar ser man aldrig i trådar om hur man t.ex byter avgasrör och den spammas av skräpet från avdelningen på I&I. När jag skriver "ni" så syftar jag på de sk svärjevännerna. Misstolkade han Janne? Jannes reaktion på Bojans utspel bekräftade det Bojan trodde att Janne menade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagomjante

Rasism är svenskens nya Gud.
Citera
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaban11
Ja bara massa ursäkter. Det är synd om mig bla bla bla. Du måste kunna bete dig när du pratar i tv!

Du vet att han inte är en robot va? Har det här hänt ofta under hans 7 år som förbundskapten?
Citera
2023-03-28, 13:09
Medlem
Tyvärr Janne, dina bortförklaringar håller inte.

WTF, nu börjar han lipa också. AVGÅ och sök hjälp snälla!
Citera
2023-03-28, 13:09
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagomjante

För att "journalisterna" har ett egenintresse i att vakta ryggen om sin kollega, Bojan. Patetiskt, förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in