2023-03-28, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Nån skrev innan att han har typ 500K/mån i lön.
Han är ledare i landslaget och borde agera och bete sig därefter men han dampar ju även i lekprogram på tv...

Det kvittar hur många ggr jag skriver om kroppspråk när ingen bemödat sig att försöka lära sig något av det.

Sist jag läste här stod det 340K per månad. Men han kanske fått löneförhöjning...
Citera
2023-03-28, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Bojan är lite dryg som alltid. Sen drar han rassekortet utan anledning. Bojan kan vara underhållande ibland som bitterfitta.

Har du varit i en bitter(sur)fitta vet du att de bästa är att dra ut och skjuta mot ansiktet
Citera
2023-03-28, 19:24
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Händer det så lite i Sverige att lite tjafs mellan offentliga personer får en sån stor uppmärksamhet?
Citera
2023-03-28, 19:24
Medlem
monk3ymonk3ys avatar
Mediadrevet på Janne är obefogat, Lipsillen Bojan drar rassekort alla vet om det ointelligent snubbe.

Tycker Janne skulle haft en presskonferens och sagt, vad fan är problemet vad står han där och lipar för.
Citera
2023-03-28, 19:26
Avslutad
Jaha, då vet man att BD och Viasatfamiljen har en hämnd att utkräva på JA och landslaget som håller med JA.
Då kan man hoppa över det snacket som lär bli väldigt ensidigt o jobbigt att lyssna på.
Citera
2023-03-28, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Vi får ändå vara glada att Janne känner sig trygg med sig själv i rollen som förbundskapten.
För om han uppträder på detta viset när han känner sig trygg så undrar man hur han hade uppträtt om han hade känt sig otrygg...

Har också tänkt i de här banorna.

Var detta den sämsta Janne eller skrapade vi bara på ytan? Vad kommer hända nästa gång Janne tappar det? Eller börjar känna sig otrygg. 🤔

Det känns inte helt tryggt med en sådan fk. Men uppfriskande 😛
Citera
2023-03-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
ÄH skitsnack Bojan har aldrig tilhört mina favoritexperter....Han är en frisk fläkt av dumhet.
Han påstår att han kan förlåta men inte glömma , en lättkränkt liten tomte.
Brittisk slaskpress har alltid betett sig illa, jämför inte den med den svenska PK pressen.

Hoppas B får sparken jag och många med mig kommer inte sakna tomten!

Bojan kommer självklart inte få sparken, det vore "rasism". Då är det större chans/ risk att Janne får sparken.

Det komiska i hela denna diskussion, är att man så gärna vill få det till rasism.

Om man ska fortsätta använda samma korkade logik, så skulle man kunna gå så långt som att säga att Bojan uttrycker sig rasistiskt mot Janne också, då han drar rasistkortet som en ren reflex och utgår ifrån att Janne är rasist pga att han är vit.

Som en avslutande tankenöt.

Fundera på hur det hade låtit om situationen hade varit omvänd och Bojan antytt något om Janne som kan uppfattas som rasistiskt mot honom och hur då Janne hade kallat Bojan för en rasist.

Något säger mig att Bojan hade börjat yla om rasism mot honom istället och så hade media hakat på i vanlig ordning och Janne hade suttit på presskonferensen och bett om ursäkt.
Citera
2023-03-28, 19:28
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Nån skrev innan att han har typ 500K/mån i lön.
Han är ledare i landslaget och borde agera och bete sig därefter men han dampar ju även i lekprogram på tv...

Det kvittar hur många ggr jag skriver om kroppspråk när ingen bemödat sig att försöka lära sig något av det.

Att han har 500k i lön förklarar väl knappast hur du kan se rasism i kroppspråket...

Förklara istället hur man identifierar just rasism i kroppspråk. Jag är väldigt intresserad hur du kan särskilja rasism ur generalla känslouttryck.

Annars är det bara att komma med en ny långsökt förklaring till varför det skulle vara rasism.

Om du inte fattar så kan jag sammanfatta: du snackar skit.
Citera
2023-03-28, 19:29
Medlem
deddds avatar
Patetisk liten fitta Bojan med sitt rasistkort. Tydligt att Janne inte syftar till land.

Spelar ingen roll om han halmgubbade sig fram till den, eller för värdelös på språket för att fatta och därför inte representerar sverige, eller tar varenda kärringknep i sin kärringarsenal när han förlorar en konfrontation; som att kasta rasismanklagelser. Patetiskt.

Gissar på en mix av första och andra. Man ser hur han bygger upp argumentet i sitt eget huvud redan från första motfrågan. "Sverige", från där håller han i 56 sekunder en monolog som avslutas med "det är dåligt" som steg för steg bygger upp halmdockan mer och mer att Janne är en rasist för att han frågade "Och vem representerar du?" som svar på påståendet "Du representerar 10 miljoner människor".

LIllfittan får panik i sin lilla skalle och kryper till de svaga av de svagaste fittornas kors, "hjälp mig pöbeln och media, jag blir rasistad!". Psykopat och bäbis.

Fitta.
Citera
2023-03-28, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Bojan ställer samma frågor som alla fotbollsjorunalister gör " varför spelare x istället för y" att gubben gick banans och kontra med "vem representerar du" istället för att sakligt förklara sitt beslut, står han och beter sig som min 7 åriga son.

Det var ett svar på att Bojan hävdar att an representerar 10 miljoner svenskar, vilket är ett vansinnigt påstående. Han jobbar på Viasat, ingen bryr sig om hans åsikter.

Anar dessutom en viss konflikt med Jihde som förmodligen sedan länge tröttnat på den obefintliga sociala kompetens Bojan besitter. Man kan väl åtminstone försöka inleda lite positivt när man vunnit med 5-0....

Beter sig istället som en autist som måste ha rätt, trots att Janne redan gjort analysen åt honom och Sverige vunnit med 5-0...
Senast redigerad av B.R.Donut 2023-03-28 kl. 19:34.
Citera
2023-03-28, 19:31
Medlem
Citat:
30 sekunder in i klippet så märker du att Janne har tänkt klart (medans han fortfarande svarar) och blir förbannad, vilket visar sig i slutet på hans första svar...
-"Sedan kan vi diskutera val av spelare, och det kan vi hålla på med hela jävla natten" sen spårar det....

Han är uppenbart förbannad redan här.

Jag sade det redan igår kväll men kan säga det igen. Janne banan var sur och lynnig from sekund 1. Hans ton var direkt otrevlig. Släng in en aggressiv, gåpåig serb i mixen och så blir utfallet såhär. Knappast förvånande.
Citera
2023-03-28, 19:32
Medlem
Jannebanan packa korvarna och dra dit pepparn växer du har våldtagit svensk fotboll, de är så jävla dåliga att damerna skulle vinna 2 siffrigt, och rasist!?! Så klart han är som alla Svensson med trippelmoral, säger något i bastun med svennepolarna och något annat i tv, men ibland som i samtalet med Bojan så lyser det igenom och han gjorde bort sig dumjäveln, riktig jubelåsna.

Vara transparant och rak det är egenskaper som varenda Janne saknar, färglösa själlösa hatiska ensamma jannar kryllar det av så det jannen gjorde här är inte chockerande i mina ögon.

Avgå dumjanne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in