2023-03-28, 13:58
Medlem
timpanis avatar
Det finns två inlägg på Supportergäddans (fortfarande öppna) Instagram som är minst sagt märkliga.

Den 21 oktober 2022 lägger han upp en intervju med två random 14-åriga grabbar som han träffar på en hamburgerrestaurang.

En vecka senare, den 28 oktober, lägger han upp ett nytt klipp från samma intervju – men nu utan tal, och med pålagd sorgsen, romantisk musik med textraden "Where are you now?" i fokus.

Det hela känns extremt creepy nu när man vet om hans böjelser och preferenser.
Citera
2023-03-28, 16:16
Avslutad
Undrar varför dom inte satte efter nekrofilen, hade varit intressant och fått höra vem den där natalie och vad hon har med sammanhanget att göra
Citera
2023-03-28, 16:22
Medlem
Lyssnade på Napp #172.
Hon säger att 50% av alla svenska barn har fått skamliga förslag och 25% blivit utsatt för övergrepp!
Är det nån som vet vart kommer de här siffrorna?
I så fall det är helt j*vla otroligt!
Citera
2023-03-28, 16:28
Medlem
Bajenhuset är tydligen med
Citera
2023-03-28, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Borde ju fortfarande vara ett brott att provocera oavsett om de fälls eller inte? De hänger ju dessutom ut folket, vilket med borde vara olagligt, oavsett om de i sin tur är skyldiga eller inte?

Det faller fortfarande på sin orimlighet att det skulle anses vara brottsprovokation att provocera fram något som inte är ett brott.

Huruvida det skulle vara olagligt att hänga ut gäddorna låter jag vara osagt. Det enda jag kommenterar är att det knappast kan anses vara brottsprovokation om det inte leder till ett faktiskt brott.
Citera
2023-03-28, 17:49
Medlem
Pilsnerologs avatar
Bajenhuset la ut en story för 2h sen på Instagram.
Citera
2023-03-28, 18:22
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det finns två inlägg på Supportergäddans (fortfarande öppna) Instagram som är minst sagt märkliga.

Den 21 oktober 2022 lägger han upp en intervju med två random 14-åriga grabbar som han träffar på en hamburgerrestaurang.

En vecka senare, den 28 oktober, lägger han upp ett nytt klipp från samma intervju – men nu utan tal, och med pålagd sorgsen, romantisk musik med textraden "Where are you now?" i fokus.

Det hela känns extremt creepy nu när man vet om hans böjelser och preferenser.

Jag ser bara två videos på huset på bajenhusets insta. Har du länk?
Citera
2023-03-28, 18:22
Medlem
timpanis avatar
Nu har Supportergäddan dolt eller raderat alla sina bilder på Instagram, utom två identiska filmklipp. Men profilen är fortfarande öppen.
Citera
2023-03-28, 18:24
Medlem
BeachBobs avatar
Professorsgäddan, är det någon som tror att han är en fara för barn IRL. Personligen tror jag han föll för en lockelse som han aldrig varit med om tidigare. Det var helt enkelt stundens ingivelse som han föll för. Då ställer man sig frågan om han nu är ofarlig IRL för barn. Är det då rimligt att ödelägga hela hans karriär, privatliv och sprida hans bilder på flera olika sociala medier där dom inte försvinner inom en överskådlig framtid. Är straffet i korrelation till det han gjorde, vad tycker ni.
Citera
2023-03-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Professorsgäddan, är det någon som tror att han är en fara för barn IRL. Personligen tror jag han föll för en lockelse som han aldrig varit med om tidigare. Det var helt enkelt stundens ingivelse som han föll för. Då ställer man sig frågan om han nu är ofarlig IRL för barn. Är det då rimligt att ödelägga hela hans karriär, privatliv och sprida hans bilder på flera olika sociala medier där dom inte försvinner inom en överskådlig framtid. Är straffet i korrelation till det han gjorde, vad tycker ni.
Professorn har varit på Kik 3200 dagar. Varför ha behov av en anonym meddelande-app om man har rent mjöl i påsen?
Citera
2023-03-28, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är inte ett straff det är en konsekvens av hans eget handlande.
Eller som man säger "The dildo of consequences rarely comes lubed"
Citera
2023-03-28, 18:49
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Det är inte ett straff det är en konsekvens av hans eget handlande.
Eller som man säger "The dildo of consequences rarely comes lubed"
Konsekvens av hans eget handlande kan jag inte hålla med om att det är. Hade inte Dumpen funnits och lurat honom med en påhittad 14 åring. Då hade han aldrig fått några konsekvenser. Men jag förstår hur du tänker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in