2023-02-05, 11:59
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hojbrallan
Ja det är ju inte helt lätt för båda kukarna att stanna kvar i hålen när det gungar 😄 Det är fan inte helt lätt att lyckas få in dom samtidigt öht. Undrar hur fan många tagningar det tar innan de lyckas klämma in två i röven och en i fittan samtidigt...

ja just det med två kukar i röven är ju mer ovanligt, men annars när de kör dp så kör de bara på från start så att säga
Citera
2023-02-06, 01:51
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Varför ifrågasätter du om det känns bra? Tror du att folk ägnar sig åt DP om det inte känns bra?

Har man inte varit med på en bra DP har man inte levt.

Det låter väldigt bögigt tycker jag, en brud som fistar en brud som jag bottnar i tvåan hade känts helt ok däremot. Jag delar inte på mina slynor med andra män helt enkelt.
Citera
2023-02-06, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Det låter väldigt bögigt tycker jag, en brud som fistar en brud som jag bottnar i tvåan hade känts helt ok däremot. Jag delar inte på mina slynor med andra män helt enkelt.

Ingen har sagt att du inte har rätt till din åsikt, men lägg av med moraliserandet.

Man behöver inte dela sin dam för att vara med på dubbelvag. Det finns gott om män som vill dela sin dam/damer eller bara titta på.

Live and let live.
Citera
2023-02-06, 17:09
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Ingen har sagt att du inte har rätt till din åsikt, men lägg av med moraliserandet.

Man behöver inte dela sin dam för att vara med på dubbelvag. Det finns gott om män som vill dela sin dam/damer eller bara titta på.

Live and let live.
För att vara ett frispråkigt forum där yttrandefriheten ska stå högt i kurs är moraliserandet på extrema nivåer här!

I övrigt håller jag med dig! ;-)
Citera
2023-02-10, 20:31
Medlem
Har alltid varit en fantasi att dubbla frun. Vi har testat ett par gånger nu och det var såklart häftigt men lite överskattat. Fast vi är helt klart villiga att ge det nån chans till
Citera
2023-02-13, 21:34
Medlem
greenplants avatar
Har en sambo som gärna rider en dubbeldildo samtidigt som hon säger av mig. Vi har dock inte tagit steget med en extra kille än...kanske blir en extra tjej i stället då sambon går igång på det mer.
Citera
2023-03-03, 09:47
Medlem
Trasigatrosors avatar
Gillar DP både DAP och DVP samt "kebabspett" alla tjejer som erbjudits det har sagt ja och även gillat det. Visst finns det något homoerotiskt med att gnida kukar mot varandra i samma hål men eftersom det i sig är en ganska depraverad akt så vem bryr sig.

En gång knullade en vän o jag en tjej i fittan samtidigt, vi kom i henne samtidigt som hon kom, bokstavligen spottade ut våra kukar ur fittan, var säd och saft överallt. Hon skrattade i typ 2 minuter efteråt sedan somnade hon.
Citera
2023-03-26, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz

Jag har iof inga alls problem med att vara 2 killar som knullar en tjej, men just den du beskrev där fick jag uppleva i fredes, det var sjukt tight, men det gick.
Citera
2023-03-26, 18:32
Medlem
Det är kul att köra in en dildo när man kör analsex.
Citera
2023-03-27, 19:27
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchanalia
Det är kul att köra in en dildo när man kör analsex.

Kul?
Citera
2023-03-27, 19:31
Avslutad
Vill som andra inte dela kvinnan med någon annan. Mitt manliga ego.

Men är väl bra att det finns folk till det också
Citera
2023-03-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huhhhhh
Vill som andra inte dela kvinnan med någon annan. Mitt manliga ego.

Men är väl bra att det finns folk till det också
Jo, men det finns sexleksaker också. Så det går fint att dubbla ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in