2023-01-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Lät ju riktigt jobbigt och har fortfarande svårt att se det framför mig, men jag förstår din beskrivning.

Håller med, blir mest opraktiskt. En i mun, fitta och anal samtidigt är ju mycket mer praktiskt, men vissa gillar att bli riktigt fyllda.
Citera
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Ja, upplever faktiskt att det som kille inte känns någon större skillnad, men jag går igång mer (mycket mer) på att köra analt.

En trevlig variant är att börja med dubbelt i fittan, sen byta till analen efter en stund (och sen till dubbelt analt, men den står på att höra listan som sagt)
Att vara flera på en i olika konstellationer är alltid hett, men inte alltid så enkelt...
Citera
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Håller med, blir mest opraktiskt. En i mun, fitta och anal samtidigt är ju mycket mer praktiskt, men vissa gillar att bli riktigt fyllda.
Det fungerar ju rent praktiskt väsentligt mycket bättre i alla fall.
Citera
2023-01-27, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Låter bögigt med två kukar nära varandra.

hahaha jag håller faktiskt med dig lite.
Citera
2023-02-04, 08:02
Medlem
Jag kan verkligen inte förstå varför inte alla tjejer vill ha flera samtidigt. Okej jag köper att man inte vill ha en i rumpan, det är inte för alla. Men två i fittan då? Eller en i munnen och en i fittan, eller stå på tur?

Tjejer, varför inte? Rädda för att bli slappa? Tror ni att eran kille inte älskar er om han vill låta andra använda er?

Jag har nog haft lika många tjejer som velat som inte. Dessvärre bara gjort det med en (ångrar så mkt vi inte gjorde :P ). Dom som inte varit intresserade har inte ens gått att diskutera med, de dödar diskussionen innan den ens kommit igång.
Citera
2023-02-04, 09:48
Medlem
Bret-Harts avatar
Om man kollar porrfilmer när de kör dubbla rör så att säga så är det bara den ena killen som kör på medans den andra bara är där så att säga, är förmodligen enklare än att försöka hitta rätt takt etc
Citera
2023-02-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Om man kollar porrfilmer när de kör dubbla rör så att säga så är det bara den ena killen som kör på medans den andra bara är där så att säga, är förmodligen enklare än att försöka hitta rätt takt etc

Ja det är ju inte helt lätt för båda kukarna att stanna kvar i hålen när det gungar 😄 Det är fan inte helt lätt att lyckas få in dom samtidigt öht. Undrar hur fan många tagningar det tar innan de lyckas klämma in två i röven och en i fittan samtidigt...
Citera
2023-02-05, 00:21
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Dubbelvag är vanligare än en i varje har jag hört av en "kompis". Någon som har en avvikande åsikt om frågan?
Jepp.
Citera
2023-02-05, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Jepp.

Japp vad? Varifrån hämtar du din statistik?
Citera
2023-02-05, 00:30
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franx
Jag har erfarenhet av två kukar i fittan med tre olika tjejer . Sedan kuk och leksak med fyra andra tjejer. Det ärt nog ganska vanligt tror jag!
Intressant!
1. Omkrets och längd?
2. Hade dom fött barn?
3. Anser du dig vara bisexuell? Känns det bra för dig att 25-30% av ytan på din kuk gnids hårt mot en annan mans erigerade lem?
Citera
2023-02-05, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Intressant!
1. Omkrets och längd?
2. Hade dom fött barn?
3. Anser du dig vara bisexuell? Känns det bra för dig att 25-30% av ytan på din kuk gnids hårt mot en annan mans erigerade lem?

Varför ifrågasätter du om det känns bra? Tror du att folk ägnar sig åt DP om det inte känns bra?

Har man inte varit med på en bra DP har man inte levt.
Citera
2023-02-05, 06:53
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Japp vad? Varifrån hämtar du din statistik?
Från verkliga livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in