2023-03-28, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Bra på att debattera? Stå och mumla lite med gråt i halsen är inte att debattera.

Gråten i halsen? Har du ens lyssnat på intervjun. Det är ju snarare Janne som har gråten i halsen (man hör ju bokstavligen det)
Lyssna när han säger något i stil med: ni står här 4 personer och kritiserar mig.
Hade det inte varit för kameran så hade han börjat tjuta
Citera
2023-03-28, 14:18
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Verkar som att mediafnasket försöker ta sin del av uppmärksamheten.

https://twitter.com/oloflundh/status/1640615650996412416?s=46&t=_MHnwzYcW0deMdt0esKG2Q
Citera
2023-03-28, 14:18
Medlem
SvenBergmans avatar
https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/svt-profilen-fouad-youcefi-allt-var-bojan-djordjics-fel/

Håller helt med Fouad. Bojan kan knappast gått en dags grundkurs i intervjuteknik?

Sen att gömma sig och inte svara på sms och samtal är under all kritik.

Bojan borde få sparken!
Citera
2023-03-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Gråten i halsen? Har du ens lyssnat på intervjun. Det är ju snarare Janne som har gråten i halsen (man hör ju bokstavligen det)
Lyssna när han säger något i stil med: ni står här 4 personer och kritiserar mig.

Om det inte vore för kameran hade han nog blivit våldsam.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Du skall nog titta lite noggrannare på intervjun och zooma in på Bojan. Jag är inte förvånad över att ingen fått tag på honom idag. Han ligger garanterat hemma och gråter.

Jag har gått igenom videon flera gånger och fokuserat på alla inblandades reaktioner. Du borde göra detsamma.
Citera
Medlem
Ja jag såg intervjun efter matchen.
Vad är det som är så upphetsande?
Klart JA blir lite sur när han har att göra med fyra miffon.
Citera
2023-03-28, 14:20
Avslutad
Jag sig matchen på Supersport så såg aldrig detta grälet efteråt, men tittade på det nu i efterhand på länken från Youtube som nån la upp. Det är ganska tydligt att Janne överreagerar, fullkomligt solklart. Däremot kan jag tycka att när vi vinner med 5-0 så ska man inte direkt efter match börja titta på brister i spelet utan snarare ta in denna vinst och istället glädjas.

Vi är inte en speciellt bra fotbollsnation så man måste kunna glädjas över denna vinst för det kommer bli mängder med åter förluster, och även några vinster naturligtvis. Det är inte så att Sverige blir Argentina bara för att som Bojan vill att vi plockar in en eller annan spelare som han hade velat ha inne istället. Vi kommer fortfarande att förlora mot dom bra lagen så varför början Bojan gnälla över en enda spelare när vi ändå vann med 5-0?

Men Serben är definitivt ändå mer saklig och lugn och Janne hetsar upp sig i onödan men proppen går för han, här vinner dom med 5-0 och sen börjar serben direkt hitta brister.
Citera
2023-03-28, 14:20
Medlem
Hatar fotboll och invandrare, men det var nog Janne som överragerade
Citera
2023-03-28, 14:21
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Bojan ställde inte kritiska frågor han försökte diktera hur matchen borde ha spelats.
Det är inte en journalists uppgift.
Dum dryg och känslig som en snöflinga när någon säger emot är väl summeringen av Bojan
Snöflinga var väl just det som Janne var? Bojan ställde en fullt befogad fråga och den upprepades eftersom Jannes svar var svammel som inte svarade på frågan.
Citera
2023-03-28, 14:25
Medlem
Har för mig att Bojan var med och intervjuade Janne i höstas när det gick dåligt, kanske det som satt i bakhuvudet på honom också.
Citera
2023-03-28, 14:27
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Hatar fotboll och invandrare, men det var nog Janne som överragerade

Ja det kokade nog över. Förstår han dock. Tänk dig själv, åratal av massinvandring, åratal av hyllande av alla utländska stjärnor, hbtq m.m

Du vinner matchen överlägset sedan står en liten fjant och ifrågasätter din egen planering. Klart som fan man skulle blivit förbannad.

För övrigt bra gjort av Janne att visa lite känslor
Citera
2023-03-28, 14:29
Medlem
Masingas avatar
Janne får lära sig att kritik kommer med jobbet. Samtidigt så hade tex Niva eller Ljungberg lagt fram kritiken så hade utfallet blivit annorlunda. Det handla om tonen man har i rösten, inte vad man säger. En aggressiv blatte som blir triggad av svaren han får gör att det blir hetsigt. Hoppas vi slipper Bojan i rutan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in