2023-03-28, 13:55
Medlem
outback4s avatar
Psykopatjanne gör sig ännu mer till åtlöje när man sett presskonferensen
"vi vinner med 5-0 och jag är jätteglad och tror att alla andra också är jätteglada och kommer ställa jättepositiva frågor, men är dom inte jätteglada och ifrågasätter ett val jag gjort, då brinner en säkring i huvet på mig"
En kommentar värdig en svagbegåvad Grunden boys ledare
Sveriges förbundskapten ska tåla tusen gånger värre frågor och diskussioner. Janne är troligen sjöblöt av anspänning efter detta, det nervösa överdrivet låtsasdrickandet ur vattenflaska är så avslöjande.
Tippar att Janne avgår senast i påsk.
Citera
2023-03-28, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nej Bojan kommunicerar ganska osvenskt, vilket inte måste bli ett problem om man bara svarar neutralt på frågan istället för att låta sig vevas upp. Mitt exempel på svar som jag angav i mitt tidigare inlägg hade totalt dödat en fortsättning.
Bojan är totalt ofarlig, han bara låter som att han är bäst i världen. Jag har en likadan granne, lite jobbig och aningen påfrestande men går att hantera utan svordomar och spydigheter.

Janne måste bli lite smartare helt enkelt.

Typ fråga "Varför ställer du en personlig fråga om du inte vill vara personlig?" eller "Varför är du negativ när du sa att du inte ska vara negativ?"
Citera
2023-03-28, 13:56
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Det är mycket lätt att kasta ut sig åsikter om vem som ska spela utan att behöva ta minsta ansvar för det. Janne får ta ut 11 spelare per match.

Man får göra byten i fotboll.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Nej, nu tar vi varandra i händerna och sjunger ”We shall overcome”

Min enkla analys:

1) Det syntes lång väg att Janne var lack redan när intervjun drog igång.

2) Bojans fråga om Jesper Karlsson var fullt befogad.

3) Janne överreagerar totalt.

4) Med det sagt hade Bojan kunnat skippa rasistvinkeln.

Titta på detta klipp: https://twitter.com/antonj85/status/1640463550316519425

1) När Bojan ställer sin fråga svarar Janne trevligt. Han är inte lack här.

2) Sen blir Bojan stöddig.

3) Janne reagerar normalt efter att ha svarat på Bojans fråga flera gånger. Sen rinner det över för Janne eftersom Bojan inte förstår någonting. Bojan "experten" är en idiot.
Citera
Medlem
qups avatar
Fyfan vad löjligt att börja gapa rasist. Vem tolkade det som rasistiskt?!?! Vem som inte har huvudet uppkört i sitt eget arsel tolkade det som rasistiskt? Vadfan är problemet med folk?!?!
Citera
2023-03-28, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Balkanfolk börjar bli lite wimpiga. (Zlatan undantaget) Se bara på Serbiens president. Den utvecklingen Balkan valt att gå.
De är medvetna om att de blivit så pass assimilerade att de knappast kan kallas blattar längre, och är oroliga att förlora detta privilegium. De går samma väg som italienarna och grekerna gjorde, och vissa reagerar med att gå all in woke i ett desperat försök att kunna ha kvar invandrarstämplen
Citera
2023-03-28, 14:00
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Man får göra byten i fotboll.

Han bytte in Jesper Karlsson som gjorde mål, och han var mycket glad för hans skulle efteråt vilket han visade när laget firade efteråt.
Även Forsberg som startade gjorde mål (det som avgjorde och öppnade upp matchen), Gyökeres också efter inhopparen Karlströms förarbete. Och Elanga kom också in och gjorde mål.
Citera
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Även Ardelan Shekarabi verkar ta Janne i försvar:

Citat:
Janne Andersson är ingen främlingsfientlig person. Alla människor kan reagera fel ibland, det blir helt enkelt fel ibland. Men vi bör vara väldigt försiktiga med att anklaga människor för främlingsfientlighet när den felaktiga reaktionen inte handlar om det.

https://twitter.com/shekarabi/status/1640621115826380800?s=20

Bojan verkar också lysa med sin frånvaro trots att Janne enligt egen utsago försökt nå honom under dagen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abpial
Det behövs verkligen färre journalister med fega frågor. Åtminstone utomlands tillåts mer känslor i samband med sport. Vissa av sportkommentatorernas floskler är mer än sövande under matcher.

Nu menar jag inte att Bojan skall bort, det han gör är ju underhållning.
Det är mer en förklaring till varför Janne reagerar som han gör.

Sedan kan man givetvis ha tvivel om hur bra för samhället det är när journalister agerar som troll.
Det är bara att titta på Fox och CNN.

Men det är ju en större fråga än retstickan Bojan.
Citera
2023-03-28, 14:01
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Han bytte in Jesper Karlsson som gjorde mål, och han var mycket glad för hans skulle efteråt vilket han visade när laget firade efteråt.
Även Forsberg som startade gjorde mål (det som avgjorde och öppnade upp matchen), Gyökeres också efter inhopparen Karlströms förarbete. Och Elanga kom också in och gjorde mål.

Men då handlar det ju inte om 11 spelare utan om hur länge varje spelare får på planen och det var det som kritiserades.

Han fick för lite speltid. Vad nu det innebär.
Citera
2023-03-28, 14:01
Medlem
Jakten på Janne
Citera
2023-03-28, 14:02
Avslutad
Tragisk utveckling vi har fått i Sverige.

Vuxna män har börjat att bete sig som feministiska kvinnor, ute efter att trigga reaktioner i syfte att förgöra en annan människa. Klä er i kvinnokläder för fan, era lättkränkta transvestiter!

Johan Elmander, den största hårdtransan av de alla (verkar det som), gapar om att det här är så fruktansvärt att det kräver Janne Anderssons avgång, om han inte ber om ursäkt. Hur jävla komiskt är inte det uttalandet?

Elmander själv borde be om ursäkt över sin tragiska existens. Tänk er honom i tjafs med frugan, ständigt tårögd och på knä med sina händer knäppta. Alltid ber han om ursäkt, för minsta lilla. Inte undra på att det tillslut inte höll. Hon ville väl hitta en riktig man kan jag tänka mig.

Janne har ingenting att be om ursäkt för!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in