2023-03-28, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Irena Požar, Bosnisk Muslim ska ut och dra rasistkortet nu med:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/69VvR3/irena-pozar-om-jannes-och-bojans-brak-far-svindel

Ser ni inte vad som händer i detta landet?
Blattarna har lärt sig en sak, "dra rasistkortet", "på med offerkoftan" så får man all sin vilja igenom.
De kommer dra de smutsiga, falska korten ända tills varenda Svensk i det här landet är utrotad!
Ser ni inte mönstret?

De använder sig av rasistkortet för att få svennen att underkasta sig. Det komiska är att de egentligen är större rasister själva.
Citera
2023-03-28, 11:53
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Varför skriver så många i försvar till Janne men också är helt oinsatta. Dra åt helvete och gör det ni tycker om istället för att diskutera som spädbarn!
Erik Niva i alla ära men Bojan har varit i fotbollen bra mkt högre upp en Nivas övervakande.

Man står inte sådär i Tv när man representerar oss. Jag har aldrig sett något liknande. Varför gick han inte bara direkt. Stå och skrika och gå loss. Kastar Fredrik Ljungberg, Jidhe, och sin egna kapten under bussen med att alla är emot honom. Så enormt pinsamt för hela Sverige.
Nog borde janne "känna pressen" härvidlag,skaffa sig en pålitlig assistent t,ex.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
För all del, det finns ändå något där som påminner om den store Brolin.

Nanasi är en annan som har en glimt av det. Jaja, nu kommer du att skratta igen.

Skratta på bara! Ligg under bordet och skratta. Vrid dig på golvet i skratt-plågor.
Jag brukar som sagt var skratta, men jag är bara förbannad nu.

Vad gäller Nanasi så blir jag inte förvånad om han blir utlånad till Kalmar igen eller typ BP.
Senast redigerad av trazke 2023-03-28 kl. 11:56.
Citera
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Tänk om Svenskar hade klagat på rasism alla gånger som man fått höra jävla svenne, sett hur etniska Svenskar blivit misshandlade av blattar, tjejer som blivit våldtagna. Nej fy fan! Gå inte på den jävla lögnen om att Svenskar är rasisterna, det är de jävla muslimerna som försöker trigga igång saker för att sätta press på Svenskar tills de får igenom sin vilja att sprida sin smutsreligion!

USCH!

Ja det är ju märkligt att detta aldrig lyfts fram. Håller fullständigt med dig.
Citera
2023-03-28, 11:54
Medlem
Jesusmarychains avatar
Janne har alltid varit ett otrevligt fä, innit. Har slätats över med han han gillar korv me brö, som är så folkligt och lustigt!!

Go Bojan Go!
Citera
Medlem
https://i.gyazo.com/5536435e2cc5498feff4998a0405816a.png

Fantastisk bild samtidigt som Janne går ut ur sändningen

Jihde som professionellt låtsas som inget har hänt
Larsson som redan står och tänker på Aftonbladets rubriker
Ljungberg med sitt lilla mysleende som just sett en möjlighet att bli förbundskapten
Bojan som bara fullständigt brinner
Citera
Bannlyst
Frågan om varför man inte spelar laget på ett visst sätt och tar ut vissa spelare på ett annat sätt var inställd på att starta konflikt av serben och att sedan försöka lura tittarna att Sveriges förbundskapten fällde rasistiska ord var bara för mycket.

Personligen står jag för Janne som under intervjun räddade det hela genom att bara stå och titta utan att svara. Vid det ögonblicket insåg han att han drogs in i en fälla som serbern.

Och såklart vill serben ha en ursäkt inte bara från Janne utan också därefter från Torbjörn förbundskapten för U21 som aldrig tog ut honom under hans spelar karriär trots om hot mot Torbjörn som fälldes av serben då.
Citera
2023-03-28, 11:55
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jo, jag ser mönstret och jag håller med dig. Det är för jävligt och det är helt ohållbart. Vi kan inte tolerera det här längre. Det måste få ett slut.

Snart säger väl de att hela Svanska landslaget är rasistiskt då de vann med 5-0 och förnedrade motståndarna ;-)
Citera
2023-03-28, 11:55
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag brukar som sagt var skratta, men jag är bara förbannad nu.

Å fasen! Trodde det var jag själv som var den främste Brolin-förfäktaren på den här sidan.

Zlatan i all ära, men ... Men där ser man!
Citera
2023-03-28, 11:56
Medlem
johnthedickholmess avatar
Tror Janne i förlängningen kan få sparken pga. detta. Det är inte första gången han försöker svara på enkla frågor genom att uppträda aggressivt och hotfullt. Folk börjar tröttna på honom och sponsorerna har mycket makt i det dolda. Vill han rädda arslet räcker det inte med en förljugen ursäkt. Han kommer försöka med sin aggresiva härskarteknik igen och så fort den inte funkar tvärvänder han och låtsas vara ångerfull så han skall slippa några konsekvenser och kan göra likadant igen. Maktgalen människa. En tvättäkta psykopat. Använder hot och aggression för att få sin vilja igenom och funkar inte det spelar han offer.

Är det verkligen bara jag som sett igenom psykot och hans härskartekniker?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2023-03-28 kl. 12:01.
Citera
2023-03-28, 11:57
Medlem
Raktinyllets avatar
Janne gjorde bort sig. Hur svårt ska det vara att uppföra sig professionellt när man är på TV inför hela svenska folket? Bättre att bara gå därifrån och vara tyst om man inte kan kontrollera sig själv.

Som svensk kan man tycka att det var lite löjligt av Bojan att dra rasist kortet men svårt att veta hur ofta han fått ta emot rasistiska kommentarer, kan förstå att han reagera som han gjorde.

Hoppas dom kan snacka ut om det hela och reda ut eventuella missförstånd.
Citera
2023-03-28, 11:57
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Jesperkarlsson borde startat. Cajuste skulle varit från start. Emil forsberg borde spela i en central roll. Starfelt Hlen borde vara i mitt låset.

4-2-3-1
Mv. Olsen
Mb: Hlen, Starfeldt.
VB: Gudmunsson.
Hb: Lindelöf
Cm: Cajuste, Svanberg
Hm: Kulusevski
Vm:J.Karlsson
Omc: Forsberg
Anf: Isak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera