Citat:
Ursprungligen postat av
GarlicAlcoholic
Kicka fanskapet, om inte det där va rassisitisk va fan är rassisitiskt då? All ära åt Bojan som inte är fake som smygrasse svennar, helt rätt av Bojan att ställa tomten mot väggen.
Vafan har han för karriär för att förstå internationell fotboll? Ena sidan en kille från balkan som varit i självaste man united, vafan har Janne för karriär som spelare? Rönnåkers If eller? Han borde avgå Sverige spelar ingen bra fotboll hans taktiska nivå är korpen rakt av.
In med en utländskt meriterad tränare, finns antal engelska tränare att tillgå.
Bojan säger "Du representerar 10 miljoner människor" Janne svarar "Vem representerar du?"
När Bojan sedan svarar "Sverige såklart" Så svarar Janne med "Ofan"
Hur i helvete kan du få detta till att bli rasistiskt? Detta var menat såklart att Bojan representerar Viaplay och mediakåren.
Bojan har aldrig spelat i Herrlandslaget och man får intrycket av att Janne ser ner på mediakåren.
Tror man något annat så är man svagbegåvad!
Sedan kan jag tycka att båda dessa herrar hade kunnat skött detta snyggare. En slipad journalist hade backat och om Janne hade varit mer mediatränad och mindre hetlevrad så hade han sagt "Jag ansåg att andra var starkare och därför valde jag att inte ta ut Jesper punkt slut"