Ser man krasst på laguppställningen nu så har vi
1) Pudelfrillan, som klipper i citat så att obehagliga fakta döljs
2) Skvagg som fantiserar fritt och tror att han har löst GW:s gåta
3) Ebeneezer som är bundis med Leif GW och Kalla fall, men som har uppenbara problem med sanningen
4) InkaInka som fabulerar helt fritt och som inledningsvis fick med sig IB03. Fortfarande tror InkaInka att han har IB03 med sig för InkaInka inser inte att de andra ignorerar honom.
5) ZOrro18790 kör på exakt samma modell som InkaInka. Kastar ur sig några namn, ser om någon nappar och spinner sedan vidare på det: "när de åker till det här huset för att hämta brännvinet så kan det ha varit så att T*m var med, och fick gång på gång mäkla fred,tror det började redan vid statt hållet,jag tror att det är när hon ska lugna KM som hon blir dragen i håret han ger sig på henne därav blodet, man åker nog ifrån det här stället,det går i 100 kM på de smala vägarna hon ber om att de ska stanna,det är grymt dålig stämning" Hur står det till i huvudet när man faller för "info" från Zorro eller InkaInka som de omöjligen kan ha om de inte själva är gärningsmän?
6) IB03... Ja, att Pudeln och Skvagg faller för Zorros och InkaInkas dravel förvånar mig inte, men det är en rejäl plump i IB03:s protokoll att han ställde upp på InkaInka. Men kanske är det så att IB03 först måste lära sig att känna igen mytomanerna (InkaInka och Zorro), därefter måste han lära sig att känna igen dem som är tragiska offer för sin egen fantasi (Pudelfrillan och Skvagg).
Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Givetvis kan det vara så, här kan det gömma sig en charlatan. Vem känns minst trovärdig av dom fyra?
Citat:
Ursprungligen postat av
Expressen2012
Fast hur ser laget med ebeneezer, inkainka, Zorro och ev IB03 ut. Blandar seriösa inlägg med ibland härskande utspel eller sandlådenivå i stil med, jag avgår ur tråden”. Inte för att jag försvarar nån men dom flesta verkar ha en egen agenda?
Då kan det ju vara så att minst 1 vet exakt vad som hänt. Eller?